Назад

Столичната община стартира кампания за намаляване на хранителните отпадъци

С конкурс за анимационен супергерой стартира кампанията на Столичната община за намаляване на хранителните отпадъци. Конкурсът адресира най-малките и очаква от тях да изпратят своите рисунки до 31 март на имейл office@credobonum.bg.

Пред децата няма никакви ограничения, освен че супергероят трябва да е забавен и духовит, защото на следващия етап от кампанията ще се очаква  той да „разказва“ колко важно е да намалим хранителните отпадъци като:

- пазаруваме разумно

- съхраняваме хранителните си отпадъци

- готвим, използвайки докрай останалото в хладилника

- изхвърляме хранителните си отпадъци отделно от опаковките.

На 12 април екипът на Столичната община ще обяви и победителя в конкурса и ще даде официалния старт на кампанията си.

Кампанията се реализира в рамките на проект TRiFOCAL London (Transforming City FOod hAbits for Life) с координатор организация „Resource London“, създадена в партньорство между WRAP и LWARB заедно с Groundwork London. TRiFOCAL се финансира от програма LIFE на Европейския съюз, проект номер LIFE15/GIE/UK/000867.

За България партньори на Столичната община са БИЛЛА-България и фондация „Кредо Бонум“.

Плакат на кампанията