Доставка на офис оборудване, необходимо за изпълнение и управление на проект „Изграждане и функциониране на Областен информационен център София-град и София-област за популяризиране на Кохезионната политика в България”

Столична община откри процедура за избор на изпълнител за обществена поръчка с предмет: “Доставка на офис оборудване, необходимо за изпълнение и управление на проект „Изграждане и функциониране на Областен информационен център София-град и София-област за популяризиране на Кохезионната политика в България”.

Процедурата е открита с Решение № СО-РД-09-03-153/23.09.2014 г. и вписана в РОП с уникален номер 00087-2014-0126.

Срок за получаване на документация за участие: 16:00 часа на 20.10.2014 г.

Срок за подаване на оферти: 16:00 часа на 20.10.2014 г.

На настоящата страница се предоставя пълен достъп до ДОКУМЕНТАЦИЯТА ЗА УЧАСТИЕ в откритата процедура:

***

Публикувано на 05.11.2014 г.

Отварянето на пликовете с предлагани цени на допуснатите участници в откритата процедура ще се състои на 10.11.2014 г. от 10:00 часа на ул. „Париж” №3, зала 109.

***

Договор
Заповед за класиране
Протокол
Инфомация за сключен договор
Инфомация за изпълнение на договора за обществената поръчка

***

Публикувано на 17.03.2015 г.

Информация за освобождаване на гаранциите за участие

Наименование на участника Форма на гаранцията за участие (парична сума или банкова гаранция) Извършено действие ( освобождаване / задържане/ изпратена покана за получаване ) Дата на освобождаване / задържане Основание ЗОП
„ОФИС КОНСУМАТИВИ” ООД , класирано на 1-во място Парична сума освободена 16.01.15 г. Чл.62, ал.2, т.2
24.09.2014