Столична община обявява подбор на персонал по проект BG05M9OP001-2.008-0005-C03 „Център за подкрепа на лица с увреждания – София”, процедура BG05M9OP001-2.008 „Подкрепа за лицата с увреждания“, Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020

ОБЯВЯВАМ

Провеждане на текущ подбор на персонал по проект BG05M9OP001-2.008-0005-C03 „Център за подкрепа на лица с увреждания – София”, процедура BG05M9OP001-2.008 „Подкрепа за лицата с увреждания“, Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020

за следните длъжности

I. ОПИСАНИЕ НА ДЛЪЖНОСТИТЕ

1. Директор – 1 бр. (НКПД 13447001)
Отговаря за цялостната дейност в услугата чрез навременно изпълняване на дейностите за предоставяне на социална услуги на потребителите, които са планирани по проекта. Ръководи методически и административно служителите като разпределя, поставя и контролира изпълнението на поставените задачи на служителите с цел реализиране на общите цели и задачи на Центъра в дневната и заместващата грижа.

2. Социален работник – 2 бр. (НКПД 26356003)
Води регистрите и лични досиета на потребителите на социалната услуга.
Изготвя задължителната документация – справки, отчети, доклади и др.
Организира мултидисциплинарен екип за изготвяне на оценки и планове.
Консултира професионално потребителите и близките им.
Поддържа контакти със здравни, социални заведения, институции и др. по въпроси, касаещи проблеми, свързани с потребителите на социалната услуга.
Информира по подходящ начин клиентите за правата и задълженията им.
Води регистър на потребителите.
Изготвя и актуализира досиета.
Оказва помощ за формиране и доизграждане на умения и навици за самостоятелно справяне с ежедневни и битови нужди, преодоляване на социалната изолация, чрез организиране на различни мероприятия. Осигурява постоянна качествена грижа за всеки потребител, съобразно неговото социално, интелектуално, емоционално, образователно и културно развитие. Изпълнява и други задачи.
​​​​​​​Организира и участва в  екипна работа за мотивиране на потребителите и семействата им за активен живот, вкл. за реализация на пазара на труда (по график почасови дейности, например).
При необходимост извършва посочените дейности под формата на мобилна работа.
Изпълнява и други задачи.

3. Психолог – 1 бр. (НКПД 26346001)
Извършва психологическа оценка, консултиране и подкрепа на ползвателите и техните семейства.
Оказва психологическа подкрепа на потребителите в процеса на интеграция.
Подпомага работата на останалите специалисти в услугата.
Извършва психологически оценки на ползвателите, психотерапевтична индивидуална и групова работа.
Консултира специалистите от екипа на социалната услуга.
Разработва и предлага съвременни методи на работа, оказва методическа подкрепа в кризисни ситуации.
​​​​​​​Извършва индивидуална и групова работа с потребителите и близки им.
Изпълнява и други задачи.
При необходимост извършва посочените дейности под формата на мобилна работа.
Участва в екип за оценка и изработване на индивидуални планове на потребителите.

4. Логопед – 1 бр. (НКПД  22666001)
Работи с ползвателите за преодоляване на физически смущения, които засягат човешкия говор и комуникация.
Помага за преодоляване на специфични логопедични трудности при хора със сензорни, интелектуални, соматични проблеми, работи за възстановяване езиковите функции.
Прилага рехабилитационни терапии при говорни нарушения, сетивни и неврални проблеми.
​​​​​​​Извършва речева диагностика (езиково-говорни потребности).
Провежда езиково-говорна терапия.
​​​​​​​Работи индивидуално и групово (по график почасови дейности, например).
​​​​​​​Изпълнява и други допълнително възложени задачи.
При необходимост извършва посочените дейности под формата на мобилна работа.
​​​​​​​Участва в екип за оценка и изработване на индивидуални планове на потребителите.

5. Социален асистент/Социален сътрудник, хора с увреждания в социални услуги – 4 бр. (НКПД 33533013)
Подпомага работата на екипа.
​​​​​​​Предоставя комплекс от услуги, включително подкрепяща социална работа, консултации и  обгрижване на нуждаещия се в личен, социален и комунално-битов аспект.
Приема, информира и насочва потребителите.
Участва в процеса по подобряване  на възможности за самостоятелност и независимост на потребителите, вкл. изпитващи затруднения при придвижването си.
Организира ежедневието и бита в Центъра.
Организира и оказва подкрепа и грижа на потребителите за адекватни жизнени и социални  умения.
​​​​​​​Следи за поддържане на ред и чистота в помещенията съобразно санитарно-хигиенните изисквания.
​​​​​​​Изпълнява всички дейности по опазване здравето и безопасността на потребителите.
Включване в организацията на дейностите, свързани с предоставяне на услугите.
​​​​​​​Работи на сменен режим на работа – дневни и нощни дежурства.

6. Здравен асистент – 4 бр.  (НКПД 53291009) по възможност, с относим опит в предоставянето на услуги за лица с увреждания
Подпомага медицинската сестра за провеждане на профилактика.
Оказва подкрепа за осигуряване на добро физическо и социално-психологическо състояние на ползвателите на услугата.
​​​​​​​Отговаря за храненето и приема на течности, приема на медикаменти от потребителите.
Грижи се за личната хигиена и комфорт на потребителите.
Подпомага работата на специалистите.
Изпълнява и други задачи.
​​​​​​​Работи на сменен режим на работа – дневни и нощни дежурства.

7. Медицинска сестра – 2 бр. (НКПД 22216001)
Оказва съдействие и посредничество за осигуряване на специализирана медицинска помощ.
Отговаря за качественото обслужване на ползвателите, спазва правилата за добра медицинска практика, за правилното използване на материали и медицински изделия.
Оказва съдействие и посредничество за осигуряване на специализирана медицинска помощ.
Осъществява постоянен контрол на здравословното състояние на потребителите.
Реагира адекватно и целесъобразно в зависимост от ситуацията.
Участва в ежедневната грижа за потребителите.
Участва  в екип за оценка на потребностите и изработва план за здравни грижа на потребителите.
Следи общото им здравословно състояние.
Поддържа медицински шкаф, при наличие на такъв.
В заместващата грижа дава инструкции на членовете на екипа, полагащи грижи за настанените, относно приема на лекарствата и следи изпълнението на инструкциите.
При необходимост извършва посочените дейности под формата на мобилна работа.
Изпълнява и други задачи.

8. Рехабилитатор – 2 бр. (НКПД 22645001)
​​​​​​​
Предоставя рехабилитация, изразена в комплекс от лечебно-възстановителни и лечебно-профилактични процедури.
​​​​​​​Възстановяване или постигане на анатомичната цялост с цел нормално или по-добро функционално развитие.
Реализиране терапевтична и корекционна дейност на потребителите, имащи нужда от рехабилитация.
Участва в екип за оценка и изработване на индивидуални планове на потребителите.
При необходимост извършва посочените дейности под формата на мобилна работа.
Изпълнява и други задачи.

9. Трудо-/арттерапевт – 2 бр. (НКПД 53291008/ 26346005) – по възможност, с относим опит в работа с лица с увреждания
Подпомага социално-трудовото адаптиране на потребителите.
Участва в процеса по изграждане на умения за самостоятелност в ежедневието, развиване на наличните възможности и потенциала.
Комбинира/редува дейностите на видовете терапия при груповите заниманията (по график почасови дейности).
Работи за подобряване на комуникативните умения и адаптирането на потребителите.
Работи за включването им в процеса на адаптация, социализация, преодоляване на социалната изолация и интеграция.
Участва в екип за оценка и изработване на индивидуални планове на потребителите.
Участва в екипната работа за мотивиране на потребителите и техните семейства за по-активен социален живот.  

10. Хигиенист – 1 брой (НКПД 91120004)
Осигурява чистота, съобразено с изискванията на РЗИ и спецификата на потребителите.
Поддържа хигиената в кабинетите, общи помещения и санитарни възли и други дейности по поддръжка на услугите.
Участва в ежедневната грижа за потребителите.

II. МИНИМАЛНИ ИЗИСКВАНИЯ ЗА ДЛЪЖНОСТИТЕ

1. Директор – 1 брой – НКПД 13447001
​​​​​​​Образователно-квалификационна степен:
висше образование – "магистър".
Област на образованието: Хуманитарни, Социални, Стопански, Медицински, Правни науки и др.
Предимство: доказан административен опит.
Професионален опит: мин. 3 години в сферата на социалните услуги или социалното подпомагане.
​​​​​​​Минимално основно месечно възнаграждение по трудово правоотношение: 1 200 лв., при заетост на пълен 8-часов работен ден (вкл. клас прослужено време).

2. Социален работник – 2 броя – НКПД 26356003
​​​​​​​Образователно-квалификационна степен:
висше – "бакалавър"
Област на образованието: Хуманитарни, Социални, Стопански и др. науки.
Предимство: доказан административен опит.
​​​​​​​Професионален опит: мин. 1 години в сферата на социалните услуги или социалното подпомагане.
​​​​​​​Минимално основно месечно възнаграждение по трудово правоотношение: 1 050 лв., при заетост на пълен 8-часов работен ден и/или непълен работен ден (вкл. клас прослужено време).

3. Психолог – 1 брой – НКПД 26346001
Образователно-квалификационна степен:
висше – "бакалавър"; специалност „Психолог”.
Област на образованието: Хуманитарни или Социални науки.
Професионален опит: предимство.
​​​​​​​Минимално основно месечно възнаграждение по трудово правоотношение: 1 050 лв., при заетост на пълен работен ден – 8 часа и/или непълен работен ден (вкл. клас прослужено време).

4. Логопед – 1 броя – НКПД  22666001
​​​​​​​Образователно-квалификационна степен:
висше – "бакалавър"; специалност „Логопедия”.
Област на образованието: Социални науки.
Професионален опит: предимство.
​​​​​​​Минимално основно месечно възнаграждение по трудово правоотношение: 1 100 лв., при заетост на пълен работен ден – 8 часа и/или непълен работен ден (вкл. клас прослужено време).

5. Социален асистент/Социален сътрудник, хора с увреждания социални услуги  – 4 броя – НКПД 33533013
Образователно-квалификационна степен:
средно.
Професионален опит: не се изисква.
Предимство: наличие на опит в сходни дейности.
Минимално основно месечно възнаграждение по трудово правоотношение: 1 000 лв., при заетост на 12-часов работен ден с двусменен режим на работа при сумирано изчисляване на работното време на 3 месеца, съгласно чл. 141 и чл. 142 от Кодекса на труда и утвърдени работни графици.

6. Здравен асистент – 4 броя – НКПД 53291009
​​​​​​​Образователно-квалификационна степен:
средно.
Професионален опит: не се изисква.
Предимство: наличие на опит в сходни дейности.
​​​​​​​Минимално основно месечно възнаграждение по трудово правоотношение: 1 000 лв., при заетост на 12-часов работен ден с двусменен режим на работа при сумирано изчисляване на работното време на 3 месеца, съгласно чл. 141 и чл. 142 от Кодекса на труда и утвърдени работни графици.

7. Медицинска сестра – 2 броя – НКПД 22216001
​​​​​​​Образователно-квалификационна степен:
висше – "професионален бакалавър"
Област на образованието: Медицина.
Професионален опит: не се изисква.
Предимство: работа с хора с увреждания.
​​​​​​​Минимално основно месечно възнаграждение по трудово правоотношение: 1 100 лв., с намалено работно време – 7 часа.

8. Рехабилитатор – 2 броя – НКПД 22645001
​​​​​​​Образователно-квалификационна степен:
"професионален бакалавър" по специалността „Рехабилитатор” или приравнена.
Област на образованието: Медицина, Социални, Хуманитарни науки и др.
Професионален опит: не се изисква.
Предимство: доказан опит в сферата на социално-психологическите услуги.
​​​​​​​Минимално основно месечно възнаграждение по трудово правоотношение: 1 100 лв., с намалено работно време – 7 часа.

9. Трудо-/арттерапевт – 2 брой - НКПД 53291008/ 26346005
​​​​​​​Образователно-квалификационна степен:
висше – "бакалавър"/"професионален бакалавър".
​​​​​​​Специалност: Рехабилитация, Кинезитерапия, Психология, Арттерапия, Музика, изкуства или подобна специалност в сферата на общественото развитие, здравеопазването или еквивалентна комбинация от образование и опит.
Област на образованието: Здравеопазване, Медицина, Социални, Хуманитарни науки и др.
Професионален опит: не се изисква.
Предимство: доказан опит, свързан с работа с хора с увреждания.
​​​​​​​Минимално основно месечно възнаграждение по трудово правоотношение: 1 100 лв., при заетост на пълен работен ден – 8 часа и/или непълен работен ден (вкл. клас прослужено време).

10. Хигиенист НКПД 91120004 – 1 брой
​​​​​​​Образователно-квалификационна степен:
мин. начално образование.
Професионален опит: не се изисква.
Предимство: опит в сходни дейности.
​​​​​​​Минимално основно месечно възнаграждение по трудово правоотношение: 710 лв., при заетост на пълен работен ден – 8 часа и/или непълен работен ден.

III​​​​​​​. РЕД И УСЛОВИЯ ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОРА

Редът и условията за провеждане на подбора съдържат 2 основни елемента, в т.ч.:
1. Комисия за подбор на персонала – Подборът и оценката на кандидатите се извършват от Комисия, сформирана от кмета на Столична община.
​​​​​​​2. Текущ подбор на персонала – Подборът ще се извършва текущо. Всяко постъпило заявление от кандидат ще се разглежда индивидуално като се следват двата описани по-долу етапи.

1. КОМИСИЯ ЗА ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛА
Процедурата за подбор се провежда от Комисия за подбор на кандидатите за работа по проекта. Числеността и поименният състав на Комисията се определя със заповед на кмета на Столична община. Работата на Комисията по подбора се ръководи и организира от председател, който се определя в заповедта на кмета. Комисията взема решенията с мнозинство, повече от половината от всички членове. Всеки член на Комисията има право на един глас.

Комисията за провеждане подбора и оценката на персонала работи въз основа на следните документи:
1.1.
Заявление – Приложение № 1;
1.2. Критерии за подбор по документи – Приложение № 2;
1.3. Въпросник за интервю – Приложение № 3;
​​​​​​​1.4. Критерии за оценка от интервюто – Приложение № 4;
​​​​​​​1.5. Образец „Автобиография“ – Приложение № 5;

2. ТЕКУЩ ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛА
Подборът ще се извършва текущо. Всяко постъпило заявление от кандидат ще се разглежда индивидуално като се следват двата описани по-долу етапи. При текущия подбор не се извършва класиране.

Публикува се обявление във връзка с кампанията за подбор на персонала, в което се описват реда за кандидатстване и изискванията за обявените длъжности.

Всички съобщения, свързани с кампанията по подбор на персонала, ще бъдат обявени на информационното табло от дирекция „Интеграция на хора с увреждания, програми и проекти“ при Столична община, както и на електронния портал на Столична община: www.sofia.bg

Одобрените кандидати ще бъдат индивидуално уведомявани по телефон.

2.1. Набиране и проверка по документите на кандидатите (I-ви етап на подбора)
Кандидатите подават следните видове документи:

- Писмено заявление по образец за участие в подбора (Приложение № 1);

- Автобиография;

- Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността;

- Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (ако е приложимо);

- Копие от трудов договор, доказващ трудовата заетост на лицето към момента на кандидатстване  за определена позиция (ако е приложимо);

- Други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността.

Проверка по документи
​​​​​​​
Комисията по подбора разглежда всяко постъпило заявление като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на изискванията, посочени в обявлението, за образование, професионална квалификация и опит, за заемането на длъжността.

Допуснатите до интервю кандидати се уведомяват за датата, часа и мястото на провеждането му по телефон и/или имейл.

2.2. Интервю/събеседване и оценяване на кандидатите (II етап на подбора)
​​​​​​​До втори етап (интервю/събеседване) се допускат само кандидатите, успешно преминали Първи етап – проверката на документите.

На всички допуснати до този етап кандидати се задават въпроси според категорията длъжност, за която кандидатстват. По време на интервюто/събеседването, членовете на Комисията изслушват кандидатите като имат за цел да установят в каква степен всеки кандидат притежава професионални и делови качества, необходими за участие в планираните проектни дейности. След интервюто обсъждат представянето им и ги оценяват.

Членовете на Комисията оценяват всеки от кандидатите и преценяват качествата им въз основа на техните отговори по 3-степенна скала, като попълват брой точки във формуляр за оценка по образец. Максималният брой точки е 24 т., а минималният за назначаване на съответната позиция е 12 т. (Приложение № 4).

3. МЯСТО И СРОКОВЕ ЗА ПРИЕМ НА ДОКУМЕНТИ
​​​​​​​
Документите се подават в деловодството на дирекция „Интеграция на хора с увреждания, програми и проекти“ при Столична община на адрес: гр. София, бул. „Княгиня Мария-Луиза“ № 88, ет. 5, всеки работен ден от 9:00 ч. до 16:30 ч. Приемането на документи за кандидатстване ще продължи до набиране на необходимия персонал по проекта.
 

ПРИЛОЖЕНИЯ:

04.04.2023