Обратно Доставка на компютърни конфигурации и периферни устройства за дирекция „Социални дейности”, Бюрата за социални услуги и сектор „АНЖ”

Столична община, ул. „Московска” № 33, на основание чл.14, ал.5, т.2 от ЗОП, набира оферти за избор на изпълнител за: „Доставка на компютърни конфигурации и периферни устройства за дирекция „Социални дейности”, Бюрата за социални услуги и сектор „АНЖ”.

КОД по КОП: 30214000

І. Изисквания към участниците:

1. Компютърните конфигурации да бъдат доставени в количества и с параметри, подробно описани в техническата спецификация – Приложение № 1.

2. Да имат внедрена система за управление на качеството ISO 9001-2008 или еквивалент.

3. Да имат изпълнени най-малко два договора за последните три години, сходни с предмета на поръчката. Договорите да бъдат придружени с референции за добро изпълнение, които да включват описание на дейността, мястото на доставка и стойността на поръчката.

4. Да разполагат с технически лица и сервизна база (собствена или наета) за гаранционна поддръжка.

5. Да представят кратко описание и/или технически материали на български език на предлаганото оборудване, което ще бъде доставено.

ІІ.Участниците трябва да представят:

1. Копие от сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001-2008 или еквивалент.

2. Списък с изпълнени най-малко два договора за последните три години, сходни с предмета на поръчката.

3. Референции към договорите от списъка по т. 2 за добро изпълнение, които да включват описание на дейността, място на доставката и стойността на поръчката.

4. Списък на техническите лица, които ще извършват гаранционната поддръжка.

5. Декларация за притежание на собствена сервизна база за гаранционна поддръжка или за наета такава база.

6. Кратко описание и/или технически материали на български език на предлаганото оборудване, което ще бъде доставено.

ІІІ. Критерии за оценка на офертите – най-ниска цена.

ІV. Офертите за участие се подават в запечатан непрозрачен плик до 17:00 ч. на 25.06.2013 г. на ул. „Московска” № 33, фронт-офис. Върху плика се посочва: участник, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес, както и наименованието на поръчката.

V. Всяка оферта трябва да съдържа: данни за лицето, което прави предложението - Образец № 1; ценово предложение - Образец № 2; документите, посочени в т.ІІ.

VІ. Срокът на валидност на офертата не трябва да бъде по-малък от 90 (деветдесет) календарни дни, считано от крайния срок за подаване на офертите.

VІІ. При подписване на договора, спечелилият участник задължително представя документ за внесена гаранция в размер на 1% от стойността на договора без ДДС.

VІІІ. Допълнителна информация можете да получите на тел.: 9377 252, лице за контакт – М. Сръндева, дирекция „Обществени поръчки и концесии”.

Приложение: