Публикуван 08.04.21
"Чатботът „Скили“, който Столична община разработи на сайта си, е отговорил на над 15 хиляди въпроса на повече от 5 хиляди граждани." Това съобщи Генчо Керезов – заместник-кмет на София по "Дигитализация, иновации и икономическо развитие''.
Специализираният чатбот бе разработен във връзка с пандемията COVID-19 и предоставя важна информация за текущата ситуация с разпространението на коронавирусната инфекция.
Тази услуга дава бърз достъп до информация за конкретните мерки във връзка с пандемията.
Повечето въпроси са свързани с медицинската помощ и възможностите за тестване в София, както и към секциите, които са свързани с различни действия при наличие на потвърден случай на заразяване.
-
Категория Общинска администрация
-
Категория Околна среда
-
Категория Транспорт
-
Категория Инвестиции и строителство
-
Категория Образование
-
Категория Спорт и младежки дейности
-
Категория Здравеопазване
-
Категория Култура и изкуство
-
Категория Социална закрила
-
Категория Бюджет Икономика Данъци
-
Категория Градоустройство
-
Категория Сигурност
-
Категория Дигитализация Иновации
-
Новини по години