Столична община, ул. ”Московска” №33, на основание чл.2б, ал.1 и чл.2в, ал.1 във връзка с чл.2, ал.1, т.2 от Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки, публикува на електронната страница на Столична община www.sofia.bg настоящата покана за представяне на оферти за малка обществена поръчка с предмет: “Вътрешно почистване на административните сгради на Столична община по обособени позиции:
І. ул. “Московска”№ № 33 и 41; ул. ”Париж” №№ 1, 3 и 5, ул. "Бенковски № 12 (в т.ч. Денонощен център за видеонаблюдение);
ІІ. ул. “11-ти август” № 4а; пл.“Славейков”№ 6; ул.ф”Будапеща” № 17; бул. ”Кн. М. Луиза” № 21; ул. ”Оборище” № 44; ул. ”П. Каравелов” № 5а; ул. ”Сердика” № 5.
Код по КОП 99911200.
1. Изисквания към изпълнението на услугата: Описание на почистване на кабинети, зали, сервизни помещения, коридори, фоайета, стълбища и др.
1. Ежедневно
1.1. Почистване (почистване на подови настилки и килими) на кабинети, зали, сервизни помещения, фоайета, стълбища и др.;
1.2. Избърсване на прах от бюра и други мебели;
1.3. Изхвърляне на боклука;
2. Ежеседмично
2.1. Почистване на врати , первази и парапети;
2.2. Избърсване на прах от щори;
2.3. Избърсване на листата на цветята;
2.4. Почистване на петна от стени;
3. Ежемесечно
3.1.Изпиране, изплакване, изсушаване на меки подови настилки/мокети, килими и др.;
3.2 Демонтаж, изпиране, изплакване, изсушаване и монтаж на пътеки;
3.3. Измиване на стъкла и дограми;
3.4. Измиване на полилеи и аплици;
3.5. Измиване на климатици, хладилници, автомати за вода и др.;
3.6. Изпиране на пердета;
4. При необходимост
4.1. Извършване на услугите в почивни дни и извън работно време;
4.2. Експресно почистване на представителни места при неочаквано замърсяване или специален повод;
Място на изпълнение – гр. София, административните сграда на Столична ощина;
Срок за изпълнение – не повече от 90 календарни дни, считано от датата на регистрационния индекс на договора;
Ориентировъчна стойност на поръчката: 60 000 лв. с ДДС
2. Изисквания към участниците:
- Задължително е използването на професионални и висококачествени почистващи и миещи препарати, снабдени със сертификати за качество и одобрени от Министерството на здравеопазването, препарати за професионални машини.
- Доставката на почистващи дезинфекциращи препарати, снабдени със сертификати за качество и одобрени от Министерството на Здравеопазването, Препарати за пофесионални машини, диспенсери за тоалетна хартия, кърпи за ръце, течен сапун, електронни устройства за ароматизатори, професионални препарати и хигиенни консумативи е за сметка на Изпълнителя.
- При изпълнение на възложената работа всеки един от членовете на екипа на Изпълнителя трябва да работи в съответствие с доказано ниво на квалификация /особено при работа с машинна техника/, да се представя професионално, както с качеството на изпълнение на поръчките, така и с организация на цялостната дейност. - Изпълнителят следва да осъществява постоянен вътрешен контрол за точно изпълнение, който да е независим и предшестващ предвидения контрол на Възложителя.
3. Изборът на изпълнител ще се извърши при критерий за оценка на офертите „най-ниска цена”.
Участникът, предложил най-ниска цена, се класира на първо място и получава оценка 100 точки.
Оценките на останалите участници се изчисляват по формулата:
най-ниска предложена цена . 100
съответна цена
4. Офертите за участие се подават в запечатан непрозрачен плик до 10.00 ч. на 28.05.2009 г. на ул. „Московска” №33, фронт офис.
Допълнителна информация можете да получите на тел. 9377345, лице за контакт – Диана Цекова.
5. Всяка оферта трябва да съдържа:
- данни за лицето, което прави предложението - Образец №1;
- предложение за изпълнение на изискванията по т.1 и т.2:
техническо предложение за изпълнение на поръчката, в т. ч. организация и график за изпълнение;
доказателства, че участникът разполага с кадри, обезпечаващи изпълнението на поръчката: списък на лицата, които ще изпълняват поръчката;
доказателства, че участникът разполага с необходимите машини и оборудване за извършване на услугата: декларация за техническото оборудване, с което разполага участника за изпълнение на поръчката.
- ценово предложение - Образец №2;
- срок на валидност на офертата.
Срокът на валидност на офертата не трябва да бъде по-малък от 60 (шестдесет) календарни дни, считано от крайния срок за подаване на офертите.
6. Офертата се представя в запечатан, непрозрачен плик. Върху плика се посочва: участник, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес, както и наименование на поръчката.
7. Гаранцията за изпълнение е в размер на 5% от стойността на договора и се представя в една от следните форми:
- парична сума, внесена по:
IBAN сметка BG 72 SOMB 9130 33 33008301,
BIC код SOMB BG SF,
„Общинска банка” АД, клон “Врабча”, ул. ”Врабча”№ 6, на името на Столична община, Дирекция “Финанси”;
- или банкова гаранция.
8. При подписване на договора, задължително се представя документ за гаранция за изпълнение на договора.
Приложения:
- Образец №1: Административни сведения;
- Образец №2: Ценово предложение.