Столична община открива търг с явно наддаване за продажба на движими вещи – отпадъци

На основание чл. 35, ал. 1 от Закона за общинската собственост, чл. 42, ал. 1 и ал. 6 от Наредбата за общинската собственост и чл. 108 от Наредбата за общинската собственост на Столичен общински съвет, чл. 1, т. 9 и Глава пета от Наредбата за условията и реда за провеждане на търгове и конкурси на СОС и в изпълнение на Решение № 70 по протокол № 5, т. 11 от 17.12.2015 г. във връзка с Решение № 508 по протокол № 86, т. 15 от 23.07.2015 г. на Столичен общински съвет, Столична община открива търг с явно наддаване за сключване на договор за продажба на движими вещи – отпадъци при следните условия:

1. Описание на обекта на търга с явно наддаване
Предмет на настоящия търг с явно наддаване е продажбата на вещи - отпадъци, получени в резултат от дейности по третиране на битови отпадъци по смисъла на Закона за управление на отпадъците (ЗУО), находящи се на площадката на Завод за механично-биологично третиране на отпадъци с производство на RDF „Садината“, с. Яна и представляващи:

1.1. Хартия и картон - 15 050 кг; 
1.2.Черни метали - 184 155 кг; 
1.3. Цветни метали - 6 780 кг; 
1.4. Пластмаса ПЕТ - 6 980 кг; 
1.5. Пластмаса - твърда - 5 620 кг; 
1.6. Стъкло - 244 980 кг. 
Всеки участник следва да подаде оферта за съответната/ите вещ/и – отпадък/ци, за която/които участва в настоящия търг.

Забележка: Участниците не могат да оферират за по-малко от обявеното количество. Количествата са крайни и не могат да се променят.

2. Начална тръжна цена, определена на кг.

2.1. Началната тръжна цена за хартия и картон - 0.13 лв./кг ; 
2.2. Началната тръжна цена за черни метали - 0.17 лв./кг; 
2.3. Началната тръжна цена за цветни четали - 1.11 лв./кг ; 
2.4. Началната тръжна цена за пластмаса ПЕТ - 0.25 лв./кг ; 
2.5 Началната тръжна цена за пластмаса твърда - 0.44 лв./кг ; 
2.6. Началната тръжна цена за стъкло - 0.02 лв./кг ;

3. Размер на стъпката за наддаване

Стъпките за наддаване са в размер до 10 % от началната тръжна цена за всяка позиция, както следва:

1. Хартия и картон - 100.00 лв.;
2. Черни метали - 1 000.00 лв.; 
3. Цветни метали - 300.00 лв.;
4. Пластмаса ПЕТ - 50.00 лв. 
5. Пластмаса - твърда - 100.00 лв.;
6. Стъкло - 200.00 лв.

4. Условия и документи, необходими за участие в търга с явно наддаване

4.1. Право на участие в търга имат лица, регистрирани по Търговския закон, притежаващи актуални разрешителни за дейности с отпадъци, съгласно Закона за управление на отпадъците или регистрирани по същия закон, които са закупили тръжната документация и са представили следните документи: 
4.1.1. Заявление за участие; 
Заявлението за участие се попълва по образец (Образец №1). Към заявлението се прилагат:
- Документ за закупена тръжна документация (в оригинал или заверено копие – „вярно с оригинала“ и подпис);
- Документ за внесен депозит (в оригинал);
- В случаите, когато не е посочен ЕИК - оригинал или заверено от кандидата удостоверение за актуално състояние, издадено не по-късно от датата на подаване на документите за участие. В случаите, в които участникът участва в търга чрез пълномощник, е необходимо пълномощникът да представи писмено пълномощно с нотариална заверка на подписите;
- Удостоверение за липса на данъчни задължения по чл. 162, ал. 2 от ДОПК – в оригинал;
- Свидетелство за съдимост на представляващия и на членовете на управителните органи – в оригинал (срок на валидност 6 месеца);
- Копие от актуален разрешителен или регистрационен документ за дейности с отпадъци по Закона за управление на отпадъците.
4.1.2. Декларация по образец (Образец № 2) - Административни сведения;
4.1.3. Декларация по образец (Образец № 4), че участникът приема изцяло условията на приложения проект на договор за продажба;
4.1.4. Декларация по образец (Образец № 5), че участникът се задължава да поеме разходите по натоварване, транспорт и разтоварване на закупените вещи - отпадъци;
4.1.5. Декларация по образец (Образец № 6) за обстоятелства по отношение на участника и лицето, представляващо участника;
4.1.6. Декларация по образец (Образец № 7), че участникът е извършил оглед на вещите - отпадъци;
4.1.7. Деклараця по (Образец № 7) за произход на средствата;
4.1.8. Удостоверение от банка за наличието на финансов ресурс. 

4.2. Документите по т.т. 4.1.1. – 4.1.8. и приложенията към заявлението се подреждат и описват в хронологична последователност, съгласно тръжната документация. Същите се поставят в непрозрачен плик, който се запечатва. Върху плика се изписват/залепват данни за името на участника, адрес, телефон, факс и електронен адрес за кореспонденция, както и надпис „Търг с явно наддаване за продажба на движими вещи - отпадъци, находящи се на площадката на Завод за механично - биологично третиране на отпадъци с производство на RDF „Садината“, с. Яна“, като се посочва вещта, за която участникът подава оферта.

5. Начин на плащане
Купувачът заплаща предложената цена в срок до пет работни дни от регистрационния индекс на договора по посочената в същия банкова сметка на Столична община.

6. Дата, място и час на провеждане на огледа и търга
Вещите са на разположение за оглед на площадката на Завод за механично-биологично третиране на отпадъци с производство на RDF „Садината“, с. Яна, район „Кремиковци“ от 09:00 ч. до 12:00 ч. в периода от 15.01.2016 г. до 22.01.2016 г.

Дата на провеждане на търга: 22.01.2016 г. ;
Начален час на търга: 14.00 часа;
Място на провеждане на търга: в стая № 109 - зала, находяща се на адрес ул.”Париж” № 3

7. Ред за закупуване на тръжната документация и внасяне на депозита

Цената на тръжната документация е 10.00 лв.(десет) лева, без ДДС.

Тръжната документация се заплаща в касата на Столична община на ул. "Париж" № 3, ет. 2 , стая № 201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10:00 ч. до 12:00 ч. и 14:00 ч. до 16:00 ч., а в последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00 ч. Фактура за закупена тръжна документация се издава на ул. "Париж" № 3, ет. 2, стая № 204. Участникът може да получи тръжна документация от дирекция „Обществени поръчки и концесии“ на Столична община на адрес ул. „Париж“ № 3, стая № 105, след представяне на фактура за закупена документация до 16.00 ч. на 21.01.2016 г. 
Закупуването на тръжната документация може да се извърши и по банков път, като сумата се внася по сметка в лева, както следва - IBAN: BG81 SOMB 9130 3133 0083 01, BIC код на SOMBBGSF, име на банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул. "Врабча" № 6. 
Размерът на депозита за участие е 10% от началната тръжна цена за всяка от позициите. Внася се в касата на Столична община или по банков път на името на Столична община, дирекция "Финанси", по следната сметка на Столична Община: 
IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 
BIC Code: SOMBBGSF 
Наименование на банката: Общинска банка, клон Врабча, ул. ''Врабча'' № 6. 
В платежното нареждане задължително се записват номера на позицията, за която се участва и номера на търга.

8. Крайният срок за приемане на писмени оферти е до 12.00 часа на 22.01.2016 г.

9. Специални изисквания
Участниците не могат да подават оферти за по-малко от обявеното количество за всяка една от позициите 

14.01.2016