ОБЯВЛЕНИЕ
за провеждане на конкурс за назначаване на държавен служител
СО – РАЙОН “ВИТОША”
със седалище и адрес: гр. София, ул. "Слънце” № 2,
на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител, във връзка с чл. 14, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители и Заповед № РВТ22-РД15- 94 от 19.07.2022 г. на кмета на СО – район „Витоша”, обявява конкурс за назначаване на държавен служител при следните условия:
І. Конкурсът се обявява за длъжността „СЕКРЕТАР” на СО – район „Витоша”.
ІІ. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
1. Минимална степен на завършено образование: Висше – "магистър",
2. Област на висше образование: Социални, стопански и правни науки.
3. Професионално направление: Право, специалност „Право“.
4. Минимален професионален опит: 4 години в областта на управлението или придобит ранг – III младши.
5. Придобита юридическа правоспособност.
6. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите – компютърни умения MS Offise – Word, Excel, Internet, Акстър офис, управленска, организационна и комуникационна компетентност.
ІІІ. Начинът на провеждане на конкурса е чрез решаване на тест и интервю.
ІV. Необходими документи за участие в конкурсната процедура:
1. Заявление за участие в конкурса, съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители (НПКДС);
2. Декларация по чл. 17, ал. 3 от НПКДС;
3. Копие от документ за придобита образователно-квалификационна степен, която се изисква за длъжността;
4. Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
5. Документи, удостоверяващи допълнителни умения и квалификации (при наличие на такива).
V. Място и срок за подаване на документите за участие:
Документите за участие в конкурса следва да бъдат представени лично от кандидатите или чрез пълномощник (нотариално заверено пълномощно) в 10-дневен срок от публикуване на обявлението на адрес СО – район “Витоша” – гр. София, кв. "Павлово", ул. “Слънце” № 2, ет. 2, стая № 24, от 9:30 до 16:30 часа. Телефон за информация: 02/818 79 24.
VІ. Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на информационното табло във фоайето на СО – район “Витоша” – гр. София, ул. “Слънце” № 2.
VІІ. Кратко описание на длъжността, съгласно утвърдената длъжностна характеристики:
Ръководи, организира, координира и контролира дейността на администрацията в изпълнение на разпорежданията кмета на район “Витоша” при спазване на разпоредбите на Закона за администрацията, ЗМСМА, Закона за държавния служител, Кодекса на труда, както и всички други действащи закони и подзаконови нормативни актове, с които работи.
Организация, координация и контрол на административните задачи, свързани с ефективното функциониране на районната администрация.
Контрол върху дейността по административното обслужване на физически и юридически лица.
Контролира вписванията в Регистъра на административните структури на актовете на изпълнителната власт.
VІІІ. Размер на основната заплата за заемане на длъжността в законоустановените граници – не по-малка от 850 лв.
КМЕТ НА РАЙОН “ВИТОША”
ИНЖ. ТЕОДОР ПЕТКОВ