Абонаментно техническо поддържане и сервизно обслужване на копирни машини, мултифункционални устройства и принтери, използвани в Столична община и Столичен общински съвет по обособени позиции: 1. Абонаментно техническо поддържане и сервизно обслужване на копирни машини, мултифункционални устройства и принтери XEROX, използвани от администрацията на Столична община; 2. Абонаментна софтуерна и...

Столична община откри процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: Абонаментно техническо поддържане и сервизно обслужване на копирни машини, мултифункционални устройства и принтери, използвани в Столична община и Столичен общински съвет по обособени позиции:

  • 1. Абонаментно техническо поддържане и сервизно обслужване на копирни машини, мултифункционални устройства и принтери XEROX, използвани от администрацията на Столична община;
  • 2. Абонаментна софтуерна и хардуерна поддръжка на ползваните за нуждите на Столичен общински съвет копирни машини XEROX;
  • 3. Абонаментно техническо поддържане и сервизно обслужване на ползваните в Направление Архитектура и Градоустройство копирни машини XEROX Код по КОП 50310000 Процедурата е открита с Решение № СО-РД-09-03-107/30.06.2014 г., вписана в Регистъра на обществени поръчки с уникален № 00087-2014- 0109.

Цена на Документацията за участие – 6 лв. с ДДС .

Лицата желаещи да подадат оферта, следва да закупят документация за участие в указания в обявлението срок: 16:00 часа на 12.08.2014 г.

При поискване от заинтересовано лице, придружено от платежен документ за стойността на документацията, Възложителят ще я изпрати по куриер за сметка на лицето, отправило искането. Цената на документацията се превежда по банкова сметка:

  • IBAN: BG 81 SOMB 9130 31 33008301;
  • BIC код на SOMBBGSF
  • Име на банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча" № 6.

В писменото искане лицето трябва да посочи: предмета на обществената поръчка, адрес за кореспонденция, телефон, факс, лице за контакт и необходимата информация за издаване на фактура, както и да посочи куриерската служба, с която следва да бъде изпратена документацията за участие.

Срок за получаване на оферти: 17:30 часа на 22.08.2014 г.

Офертите се подават във фронт офиса на Столична община на ул. „Московска” № 33.

На настоящата страница се предоставя пълен достъп до ДОКУМЕНТАЦИЯТА ЗА УЧАСТИЕ в процедурата:

Решение № СО-РД-09-03-107/30.06.2014 г.;
Обявление;
Указания за участие;
Образци на документи, Проект на договор 
Приложение №1 Списък на копирни машини, мултифункционални устройства и принтери XEROX използвани от администрацията на Столична община
Приложение №2 Списък на ползваните за нуждите на Столичен общински съвет копирни машини Xerox
Приложение №3 Списък на ползваните в направление Архитектура и Градоустройство, Столична община, копирни машини Xerox

За допълнителна информация: тел: 02 9377 545 - Блага Живкова

***

Публикувано на 26.9.2014 г.

Пикове №3 „Предлагана цена” на участниците в процедурата, чийто оферти отговарят на изискванията на Възложителя, ще бъдат отворени на 30.09.2014 г. от 10:00 часа в сградата на Столична община на ул. „Париж” № 3 - залата на първия етаж (№109).
При отварянето на ценовите оферти и оповестяване на предлаганите цени имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

Лице за контакт - Блага Живкова, тел: 02 9377545

***

Публикувано на 19.12.2014 г.

Договор № СО-РД-55-749/28.11.2014 г. за изпълнение на Обособена позиция №1 от обществената поръчка;
Договор № СО-РД-55-737/21.11.2014г. за изпълнение на Обособена позиция №3 от обществената поръчка;
Информация за освобождаване на гаранциите за участие

***

Публикувано на 18.05.2015 г.

Договор №СО15-РД-55-277/11.05.2015г. за изпълнение на Обособена позиция №2 от обществената поръчка
Информация за освобождаване на гаранция за участие

07.07.2014