Район „Люлин“ обявява конкурс за държавен служител за длъжността "началник-отдел" "Контрол по строителството" към СО - район "Люлин"

                             

О Б Я В А


 

Столична община – Район „Люлин“ обявява конкурс за държавен служител за длъжността "началник-отдел" „Контрол по строителството“  към СО - Район „Люлин”  при следните условия:

I.    Изисквания
1. Минимални изисквания (общо нормативни изисквания):
– образование – висше, образователна степен – Бакалавър;
- област на висшето образование – инженерни науки
– ранг – ІІІ младши или професионален опит от 3 (три) години;
–    правоотношение – служебно.
3. Допълнителни изисквания – предимство при равни други условия:
а) познаване и ползване на действащото българско законодателство;
б) познаване и ползване на нормативните документи на Столичен общински съвет;
в) компютърна грамотност: Word, Excel, Internet и ползване на специализиран деловоден софтуер.

II.    Допускане до участие в конкурса – само кандидатите, подали в срок изискващите се документи и отговарящи на предварително обявените минимални и допълнителни изисквания.

III.    Начин на провеждане на конкурса – на два етапа:
1. Тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията;
2. Интервю – събеседване.

IV.    Кратко описание на длъжността – Ръководи и контролира дейността на отдела по отношение устройството на територията на района и законосъобразността на извършеното строителство и спазване на действащите нормативни документи. Осъществява методическото ръководство на служителите в отдела. Съгласува констативни актове и протоколи по ЗУТ, при наличие на незаконно строителство на територията на района и следи за своевременното им  окомплектоване  и  изпращане  в  Столична РДНСК или Столична община за решаване по компетентност.  Организира и участва в дейността на комисията по реда на чл. 195 и чл. 196 от ЗУТ за констатиране и премахване или поправяне на опасни и неподходящи по местонахождение постройки и съоръжения. Участие в комисии, назначени със заповед на кмета на СО – Район „Люлин”. Участва /определя участници/ в комисии, назначени от ДНСК, ДОСК и др., съгласно действащите разпоредби. Ръководи и контролира съставянето, достоверността и законосъобразността на всички документи, изготвени от отдел КС. Следи промените в нормативната уредба и запознава с тях служителите в отдела. Изготвя  доклади до кмета на района, свързани с устройството на територията на района и контрола по законосъобразността на извършеното строителство и спазване на действащите нормативни документи. Изпълнява и други задачи, възложени от кмета и главния архитект на Район “Люлин”.

V. Минимален размер на основната заплата, определен за длъжността: 1077 лева
При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в съответната администрацията.

VI.    Необходими документи, които се представят от кандидатите за участие в конкурса:
Заявление за участие (по образец);
Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители
 – Копия от документите за придобита образователно-квалификационна степен;
– Документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.

VII.       Място и срок за подаване на документите за участие:
Документите за участие в конкурса се подават лично от кандидатите или техни упълномощени представители в срок до 16:00 часа на 20.10.2025 г., на адрес гр. София, бул. „Захари Стоянов“ № 15, в деловодството, както и по електронен път, подписани с електронен подпис на адрес e.kostova@lyulin.bg

VIII.      Обявленията и съобщенията ще се поставят на информационното табло във фоайето на сградата на районната администрация и сайта на СО – Район „Люлин” www.lyulin.bg

 

 

11/10/2025