Район „Красно село“ обявява конкурс за длъжността "началник-отдел" "Екология и опазване на околната среда" (ЕООС) в район “Красно село” - Столична община - 1 позиция

На основание чл. 10а, ал. 1 от  Закона за държавния служител, чл. 13, ал. 1 и чл. 14, ал. 1 и ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и Заповед № РКС25-РД09-528/17.09.2025 г. на кмета на СО – район „Красно село“
 

ОБЯВЯВАМ КОНКУРС

1. "Началник-отдел" „Екология и опазване на околната среда“ (ЕООС) в район “Красно село” – Столична община – 1 позиция
2. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:

  • Образование – висше, степен – "бакалавър";
  • Област на висшето образование/специалност – Природни науки, математика и информатика; Технически науки; Социални, стопански и правни науки; 
  • Минимален професионален опит – 3 (три) години, съгласно КДА;
  • Минимален ранг за заемане на длъжността – III младши;
  • Длъжностно ниво – 7 съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията;
  • Наименование на длъжностното ниво – 7Б.

3. Допълнителни умения и квалификация, носещи предимство на кандидатите:

  • Управленчески подход при решаване на административни проблеми в отдела и на отделния служител;
  • Инициативност, творчество, оперативност, комуникативност;
  • Познания и умения за прилагане на действащата законова и подзаконова нормативна уредба, свързана с дейността. Познаване на нормативните документи –  ЗУТ, ЗУЗСО, ЗКИР и други относими законови и подзаконови актове, свързани с изпълнение на задълженията;
  • Добри компютърни умения – Word, Excel  и специализирани софтуерни програми.

На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

4. Конкурсът ще се проведе чрез решаване на ТЕСТ за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията и интервю.

5. Необходими документи, които трябва да представят кандидатите за участие в конкурса:

  • Заявление за участие в конкурс (Приложение № 3) към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС;
  • Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС;
  • Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
  • Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, документи за извършване на дейност в чужбина, както и други допълнителни документи, удостоверяващи област, в която е придобит (длъжностна характеристика, граждански договор и др.);
  • Други документи по преценка на кандидата.

6. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Ръководи контролира, координира и организира дейността на отдела и подпомага кмета при вземане на управленчески решения, свързани с дейността на ръководения отдел в съответствие с нормативната база. Осигурява изпълнението на стратегически и текущи задачи, свързани с околна среда, поддържане на зелената система, управлението на отпадъци и опазването на природните ресурси.

7. Минимален размер на основната заплата, определен за длъжността: 1539,00 лв.
Индивидуалният размер на заплатата ще бъде определен при назначаването съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация. Основната месечна заплата се определя по нива и степени съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнагражденията, като се отчита нивото на заеманата длъжност, квалификация и професионален опит.

8. Място и срок за подаване на документи:
Срок за подаване на документи: десетдневен от публикуване на обявата.
Документите се подават:
8.1.1. лично или чрез пълномощник в 10-дневен срок от публикуване на обявлението в сградата на  СО – район „Красно село“, гр. София, бул. "Цар Борис III" 124, Деловодство, всеки работен ден от 8:30 до 17:00 часа, или
8.1.2. на електронна поща office@krasnoselo.sofia.bg

9. Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса ще бъдат обявени в сградата на СО – район „Красно село“ на информационното табло, на електронната страница на СО – район „Красно село“, както и в Административния регистър.
За информации телефон: 02/8951116 – отдел “Правно обслужване и човешки ресурси”, гл. експерт „Човешки ресурси“.

19/09/2025