Район „Подуяне“ обявява конкурс за назначаване на държавен служител на длъжността "главен експерт" „Общински имоти“ в отдел „Разпореждане с общинска собственост, жилищно настаняване, регистрация и контрол на търговската дейност“ при Столична община


ОБЯВЛЕНИЕ

За провеждане на конкурс за назначаване на държавен служител на длъжност 
"главен експерт" „Общински имоти“ в отдел „Разпореждане с общинска собственост, жилищно настаняване, регистрация и контрол на търговската дейност“ при Столична община – район „Подуяне“

Столична община, район „Подуяне” със седалище и адрес: гр. София, ул. ”Плакалница” № 51, тел. 02 8146 100, факс 02 8471871, email: raion@poduyane.sofia.bg, на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител, чл. 14, ал. 2 от НПКПМДСл и Заповед № РПД25-РД09-124/30.07.2025 г. на kмета на район „Подуяне”, обявява конкурс за назначаване на държавен служител при следните условия:

1. Конкурсът се обявява за длъжността "главен експерт" „Общински имоти“ в отдел „Разпореждане с общинска собственост, жилищно настаняване, регистрация и контрол на търговската дейност“ при Столична община – район „Подуяне“.

2.1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
- образователна степен – "магистър";
- професионален опит – минимум 2 (две) години стаж по специалността или IV младши ранг.

2.2. Допълнителни изисквания:
2.2.1. Област на висшето образование: „Социални, стопански и правни науки“; 
2.2.2. Професионално направление: „Право“
2.2.3. Специалност: „Право“.
2.2.4. Отлично познаване на относимата нормативната уредба;
2.2.5. Необходими компетентности съгласно Приложение № 1 към чл. 15, ал. 1 от Наредбата за условията и реда за оценяване изпълнението на служителите в държавната администрация: Ориентация към резултати, работа в екип, фокус към клиента (вътрешен/външен), комуникативна компетентност, професионална компетентност, аналитична компетентност, дигитална компетентност.

3. Начин на провеждане на конкурса: 
Конкурсът за заемане на длъжността ще се проведе чрез решаване на тест и интервю.

4. Документи за участие в конкурсната процедура:
Кандидатите за участие в конкурса представят следните документи:
4.1. Заявление за участие, съгласно чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл – по образец;
4.2. Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл – по образец;
4.3. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, юридическа правоспособност и допълнителна квалификация;
4.4. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или ранг.

5. Място и срок за подаване на документите за участие:
Документите за участие в конкурса се представят в срок от 08:30 часа на 31.07.2025 г. до 17:00 часа на 11.08.2025 г., на адрес: гр. София, ул. „Плакалница” № 51, ет. І – Център за административно и информационно обслужване, лично от кандидатите или от техни упълномощени представители. Документите може да се подават по електронен път на адрес: raion@poduyane.sofia.bg, като в този случай Заявлението по т. 4.1. и Декларацията т. 4.2. следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.

6. Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса се обявяват на интернет страницата на СО – район „Подуяне” – www.poduiane.info .

7. Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

8. Кратко описание на длъжността съгласно утвърдената и приложена длъжностна характеристика:
- Съставяне на актове за общинска собственост, поддържане на досиетата към тях и актуализация на книжен и електронен носител – в електронна база данни „Промис“.
- Проучване и обработка на преписки за деактуване на имоти.
- Изготвяне на доклади към Столичен общински съвет за процедури по разпореждане с общински имоти (продажби, прекратяване на съсобственост, учредяване право на строеж, пристрояване и др.).
- Подготвя, окомплектова и изпраща административни преписки по реда на Наредбата за общинската собственост във връзка със сделки по ЗУТ.
- Обработва и изготвя отговори на молби на граждани и организации по всички въпроси, свързани с имоти, както и оказва съдействие на другите отдели в района по същите въпроси.
- Извършва заверки по молби – декларации за обстоятелствени проверки по ГПК.
- Извършва справки по актовите книги за общинска собственост и подготвя удостоверения по тях.
- Попълва справки за счетоводното отразяване на новосъставените и отписани актове за общ. собственост, както и др. отразявания в тях.
- Води регистрите на общинската собственост.
- Съставя констативни протоколи и актове за административни нарушения за неправомерно ползване на общински имоти.
- Участва в комисии по заповед на кмета на района.

9. Минимален размер на основната месечна заплата за заемане на длъжността: 1077 (хиляда седемдесет и седем) лв.*

* При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението, и Вътрешните правила, прилагани в районната администрация.

За справки и контакти: „Човешките ресурси”, тел. 02/8146 186.
                                    


Орган по назначаването:...........................................
                               Кмет на район „Подуяне”:
                                    /инж. Кристиян Христов/

01/08/2025