На основание чл. 10а, ал. 1 от Закона за държавния служител, чл. 13, ал. 1 и чл. 14, ал. 1 и ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и Заповед № РКС25-РД09-333/03.07.2025 г. на кмета на СО район „Красно село“
ОБЯВЯВАМ КОНКУРС
1. За длъжността "началник-отдел" “Правно обслужване и човешки ресурси” (ПОЧР) в район “Красно село” – Столична община – 1 позиция
2. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността;
- Образование – висше, степен – "бакалавър";
- Област на висшето образование – Право;
- Минимален професионален опит – 3 (три) години, съгласно КДА;
- Минимален ранг за заемане на длъжността – III младши;
- Длъжностно ниво – 7, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията;
- Наименование на длъжностното ниво – 7Б.
3. Допълнителни умения и квалификация, носещи предимство на кандидатите:
- Умение за ръководене на екип при решаване на административни задачи;
- Познания в областта на местното самоуправление и на местната администрация, Нормативни актове, ГПК, Закона за държавния служител, Закона за администрацията, Кодекса за социално осигуряване, АПК, ЗАНН, ЗОП, Кодекса на труда, ЗОС, ЗГР, ЗУТ, ЗЗД, Търговския закон, Правила за здравословни и безопасни условия на труд;
- Компютърни умения – Word, Excel и специализирани софтуерни програми;
- На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
4. Конкурсът ще се проведе чрез решаване на ТЕСТ за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията и интервю.
5. Необходими документи, които трябва да представят кандидатите за участие в конкурса:
- Заявление за участие в конкурс (Приложение № 3) към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС;
- Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС;
- Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
- Копие от други документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, документи за извършване на дейност в чужбина, както и други допълнителни документи, удостоверяващи област, в която е придобит (длъжностна характеристика, граждански договор и др.);
- Други документи по преценка на кандидата.
6. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Административно и правно обслужване на гражданите, управление на персонала, правна защита на правата и законните интереси на Столична община и на район „Красно село”.
7. Минимален размер на основната заплата, определен за длъжността: 1 539,00 лв.
Индивидуалният размер на заплатата ще бъде определен при назначаването съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация. Основната месечна заплата се определя по нива и степени съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнагражденията, като се отчита нивото на заеманата длъжност, квалификация и професионален опит.
8. Място и срок за подаване на документи:
Срок за подаване на документи - десетдневен от публикуване на обявата.
Документите се подават:
- лично или чрез пълномощник в 10-дневен срок от публикуване на обявлението в сградата на СО – район „Красно село“, гр. София, бул. "Цар Борис III" 124, Деловодство, всеки работен ден от 9:00 до 17:00 часа или
- на електронна поща office@krasnoselo.sofia.bg – подписани с електронен подпис.
9. Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса ще бъдат обявени в сградата на СО – Район „Красно село“ на информационното табло, както и на електронната страница на СО – Район „Красно село“, с адрес: www.krasnoselo.bg.
За информации: телефон: 02/8951116 – отдел “Правно обслужване и човешки ресурси”.