ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ТРЪЖНА ПРОЦЕДУРА
На основание чл. 35, ал. 1 от Закона за общинската собственост, чл. 108 от Наредбата за общинската собственост на Столичен общински съвет, чл. 1, т. 9 и Глава пета от Наредбата за условията и реда за провеждане на търгове и конкурси на Столичен общински съвет, във вр. с чл. 44, ал. 1 от ЗМСМА и в изпълнение на възлагателни писма № СОА25-ВК08-4243-[1]/26.03.2025 г., № СОА25-ВК08-2578-[24]/02.05.2025 г. и № СОА25-ВК66-4842/13.06.2025 г., Столична община открива търг с явно наддаване № 06-СО-2025 г. за сключване на договор за продажба на рециклируеми материали, общинско имущество (движими вещи), при следните условия:
- Описание на обекта на търга с явно наддаване
Предмет на настоящия търг с явно наддаване е: Продажба на рециклируеми материали, общинско имущество (движими вещи) – смесена хартия, пластмаса – прозрачен найлон, смесена пластмаса, пластмаса – ПЕТ материал, пластмаса – ПЕТ бутилки, цветни метали и черни метали, предвидени за образуване, в резултат от дейности по третиране на битови и подобни отпадъци в инсталациите и съоръженията на Столична община, по смисъла на Закона за управление на отпадъците, при следните условия:
Предвидени за образуване рециклируеми материали в Завод за механично-биологично третиране на отпадъци с производство на RDF, площадка „Садината“ |
||||
Позиция № |
Наименование на движимата вещ |
Код на движимата вещ |
Количество (тон) |
Количество, предвидено за образуване за период от |
1. |
Смесена хартия |
19 12 01 |
До 1000 т |
12 месеца |
2. |
Смесена хартия |
19 12 01 |
До 1000 т |
12 месеца |
3. |
Смесена хартия |
19 12 01 |
До 1000 т |
12 месеца |
4. |
Смесена хартия |
19 12 01 |
До 1500 т |
12 месеца |
5. |
Пластмаса – прозрачен найлон |
19 12 04 |
До 1000 т |
12 месеца |
6. |
Пластмаса – прозрачен найлон |
19 12 04 |
До 1000 т |
12 месеца |
7. |
Смесена пластмаса |
19 12 04 |
До 1000 т |
12 месеца |
8. |
Смесена пластмаса |
19 12 04 |
До 1000 т |
12 месеца |
9. |
Смесена пластмаса |
19 12 04 |
До 1000 т |
12 месеца |
10. |
Смесена пластмаса |
19 12 04 |
До 1500 т |
12 месеца |
11. |
Пластмаса – ПЕТ материал |
19 12 04 |
До 1000 т |
12 месеца |
12. |
Пластмаса – ПЕТ материал |
19 12 04 |
До 1000 т |
12 месеца |
13. |
Пластмаса – ПЕТ материал |
19 12 04 |
До 1000 т |
12 месеца |
14. |
Пластмаса – ПЕТ бутилки |
19 12 04 |
До 1000 т |
12 месеца |
15. |
Пластмаса – ПЕТ бутилки |
19 12 04 |
До 1000 т |
12 месеца |
16. |
Пластмаса – ПЕТ бутилки |
19 12 04 |
До 1000 т |
12 месеца |
17. |
Пластмаса – ПЕТ бутилки |
19 12 04 |
До 2000 т |
12 месеца |
18. |
Пластмаса – ПЕТ бутилки |
19 12 04 |
До 2000 т |
12 месеца |
19. |
Цветни метали |
19 12 03 |
До 1000 т |
12 месеца |
20. |
Черни метали |
19 12 02 |
До 3000 т |
6 месеца |
21. |
Черни метали |
19 12 02 |
До 3000 т |
6 месеца |
22. |
Черни метали |
19 12 02 |
До 3000 т |
6 месеца |
Всеки участник следва да подаде оферта за съответната/-ите позиция/-ции, за която/които участва в настоящия търг. Един участник може да участва за един вид материал само по една позиция.
Забележка: Участниците не могат да оферират за по-малко от обявеното количество във всяка една позиция. Количествата са крайни и не могат да се променят.
1.1. Начални тръжни цени по наименование на движимата вещ:
Позиция № |
Наименование на движимата вещ |
Код на движимата вещ |
Начална цена за един тон |
1. |
Смесена хартия |
19 12 01 |
9,00 лв. |
2. |
Пластмаса – прозрачен найлон |
19 12 04 |
8,00 лв. |
3. |
Смесена пластмаса |
19 12 04 |
25,00 лв. |
4. |
Пластмаса – ПЕТ материал |
19 12 04 |
60,00 лв. |
5. |
Пластмаса – ПЕТ бутилки |
19 12 04 |
60,00 лв. |
6. |
Цветни метали |
19 12 03 |
625,00 лв. |
7. |
Черни метали |
19 12 02 |
57,00 лв. |
1.2. Размер на стъпките за наддаване:
Позиция № |
Наименование на движимата вещ |
Код на движимата вещ |
Стъпка за наддаване (тон) |
1. |
Смесена хартия |
19 12 01 |
0,90 лв |
2. |
Смесена хартия |
19 12 01 |
0,90 лв. |
3. |
Смесена хартия |
19 12 01 |
0,90 лв. |
4. |
Смесена хартия |
19 12 01 |
0,90 лв. |
5. |
Пластмаса – прозрачен найлон |
19 12 04 |
0,80 лв. |
6. |
Пластмаса – прозрачен найлон |
19 12 04 |
0,80 лв |
7. |
Смесена пластмаса |
19 12 04 |
2,50 лв. |
8. |
Смесена пластмаса |
19 12 04 |
2,50 лв. |
9. |
Смесена пластмаса |
19 12 04 |
2,50 лв. |
10. |
Смесена пластмаса |
19 12 04 |
2,50 лв. |
11. |
Пластмаса – ПЕТ материал |
19 12 04 |
6,00 лв. |
12. |
Пластмаса – ПЕТ материал |
19 12 04 |
6,00 лв. |
13. |
Пластмаса – ПЕТ материал |
19 12 04 |
6,00 лв. |
14. |
Пластмаса – ПЕТ бутилки |
19 12 04 |
6,00 лв. |
15. |
Пластмаса – ПЕТ бутилки |
19 12 04 |
6,00 лв. |
16. |
Пластмаса – ПЕТ бутилки |
19 12 04 |
6,00 лв. |
17. |
Пластмаса – ПЕТ бутилки |
19 12 04 |
6,00 лв. |
18. |
Пластмаса – ПЕТ бутилки |
19 12 04 |
6,00 лв. |
19. |
Цветни метали |
19 12 03 |
62,50 лв. |
20. |
Черни метали |
19 12 02 |
5,70 лв. |
21. |
Черни метали |
19 12 02 |
5,70 лв. |
22. |
Черни метали |
19 12 02 |
5,70 лв. |
2.1. Право на участие в търга имат лица, регистрирани по Търговския закон, включително извършващи дейности като търговец по § 1, т. 45 от ДР на ЗУО, по реда на Регламент ЕО №1013/2006 г., притежаващи актуални разрешителни за дейности с отпадъци, съгласно Закона за управление на отпадъците или регистрирани по същия Закон, които са закупили тръжната документация и са представили следните документи:
2.1.1. Заявление за участие;
Заявлението за участие се попълва по образец (Образец № 1). Към него се прилагат:
- Документ за закупена тръжна документация (в оригинал или заверено копие – „Вярно с оригинала“ и подпис);
- Документ за внесен депозит (в оригинал);
- В случаите, когато не е посочен ЕИК – оригинал или заверено от кандидата удостоверение за актуално състояние, издадено не по-късно от датата на подаване на документите за участие. В случаите, в които участникът участва в търга чрез пълномощник, е необходимо пълномощникът да представи писмено пълномощно с нотариална заверка на подписите. В пълномощното следва да бъде изрично указано дали пълномощникът има право да наддава;
- Копие от актуален разрешителен или регистрационен документ за дейности, свързани със Закона за управление на отпадъците.
2.1.2. Декларация по образец (Образец № 2) – Административни сведения;
2.1.3. Декларация по образец (Образец № 3), че участникът приема изцяло условията на приложения Проект на договор за продажба;
2.1.4. Декларация по образец (Образец № 4), че участникът приема да осигури ежедневно изтегляне и извозване на количества, образувани движими вещи за периода на действие на договора;
2.1.5. Декларация по образец (Образец № 5), че участникът приема да поеме разходите по изтегляне, извозване и разтоварване на закупените движими вещи;
2.1.6. Декларация по образец (Образец № 6) за обстоятелства по отношение на участника и лицето представляващо участника;
2.1.7. Декларация по образец (Образец № 7), че участникът е извършил оглед на мострите на предвидените за образуване двежими вещи (рециклируеми материали);
2.1.8. Декларация по образец (Образец № 8) чл. 66, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпиране на пари;
2.1.9. Декларация по образец (Образец № 9), че движимите вещи се приемат с цел оползотворяване, в т.ч. рециклиране.
2.1.10. Декларация по образец (Образец № 10) за липса на задължения;
2.1.11. Декларация по образец (Образец № 11), че участникът не е лишен от правото да упражнява търговска дейност.
2.2. Документите по т.т. 2.1.1.÷2.1.11. и Приложенията към Заявлението се подреждат и описват в хронологична последователност, съгласно тръжната документация. Същите се поставят в непрозрачен плик, който се запечатва. Върху плика се изписват/залепват данни за името на участника, адрес, телефон, електронен адрес за кореспонденция и уведомяване, както и надпис: „Търг с явно наддаване № 06-СО-2025 г., за продажбата на рециклируеми материали, общинско имущество (движими вещи) – смесена хартия, пластмаса – прозрачен найлон, смесена пластмаса, пластмаса – ПЕТ материал, пластмаса – ПЕТ бутилки, цветни метали и черни метали, предвидени за образуване, в резултат от дейности по третиране на битови и подобни отпадъци, в инсталациите и съоръженията на Столична община, по смисъла на Закона за управление на отпадъците“.
Оферти за повече от един вид материал могат да бъдат подавани в един запечатан плик.
2.3. Дата, място и час на провеждане на огледа и търга:
- Рециклируемите материали са на разположение за оглед на площадката на Завод за механично-биологично третиране на отпадъци, с производство на RDF „Садината“, с. Яна, район „Кремиковци“ от 09:00 ч. до 12:00 ч. до 08.07.2025 г.; GSM: 0889 21 96 72;
- Дата на провеждане на търга: 09.07.2025 г.;
- Начален час на търга: 14:00 часа;
- Място на провеждане на търга: стая № 109 – зала, находяща се на адрес: ул. „Париж” № 3.
3. Ред за закупуване на тръжната документация и внасяне на депозита
3.1. Цената на тръжната документация е 10,00 лв. (десет) лева, без ДДС.
Тръжната документация се заплаща в касата на Столична община на ул. „Париж“ № 3, ет. 2, стая № 201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10:00 ч. до 12:00 ч. и 14:00 ч. до 16:00 ч., а в последния ден от месеца от 10:00 ч. до 12:00 ч. Фактура за закупена тръжна документация се издава на ул. „Париж“ № 3, ет. 2, стая № 204. Участникът може да получи тръжна документация от дирекция „Обществени поръчки и концесии“ на Столична община на адрес ул. „Париж“ № 3, ет. 1, стая 107, след представяне на фактура за закупена документация до 10:00 ч. на 08.07.2025 г.
3.2. Закупуването на тръжната документация може да се извърши и по банков път, като сумата се внася по сметка в лева, както следва – IBAN: BG27SOMB91303133008303, BIC код на SOMBBGSF, име на банка: Общинска банка, клон „Врабча“, ул. „Врабча“ № 6.
Размерът на депозита за участие е 5% от началната тръжна цена за общото прогнозно количество, от съответния вид за всяка от позициите, както следва:
По Позиции № 1, № 2 и № 3 „Смесена хартия“ – 450,00 (четиристотин и петдесет) лева за всяка позиция;
По Позиция № 4 „Смесена хартия“ – 675,00 (шестстотин седемдесет и пет) лева;
По Позиции № 5 и № 6 „Пластмаса – прозрачен найлон“ – 400,00 (четиристотин) лева за всяка позиция;
По Позиции № 7, № 8 и № 9 „Смесена пластмаса“ – 1 250,00 (хиляда двеста и петдесет) лева за всяка позиция;
По Позиция № 10 „Смесена пластмаса“ – 1 875,00 (хиляда осемстотин седемдесет и пет) лева;
По Позиции № 11, № 12 и № 13 „Пластмаса – ПЕТ материал“ – 3 000,00 (три хиляди) лева за всяка позиция;
По Позиции № 14, № 15 и № 16 „Пластмаса – ПЕТ бутилки“ – 3 000,00 (три хиляди) лева за всяка позиция;
По Позиции № 17 и № 18 „Пластмаса – ПЕТ бутилки“ – 6 000,00 (шест хиляди) лева за всяка позиция;
По Позиция № 19 „Цветни метали“ – 31 250,00 (тридесет и една хиляди двеста и петдесет) лева;
По Позиции № 20, № 21 и № 22 „Черни метали“ – 8 550,00 (осем хиляди петстотин и петдесет) лева за всяка позиция.
Депозитът се внася по банков път, на името на Столична община, дирекция „Финанси“, по следната сметка на Столична община:
IBAN: BG16SOMB91303133008307
BIC Code: SOMBBGSF
Наименование на банката: Общинска банка, клон "Врабча", ул. „Врабча“ № 6.
В платежното нареждане задължително се записва номерът на позицията, за която се участва и номерът на търга.
Депозитът за участие се внася до 15:00 ч. на 08.07.2025 г.
4. Крайният срок за приемане на писмени оферти е до 16:00 часа на 08.07.25 г.
5. Телефони за информация за търга: 02 9377 583 или 02 9377 374.
КМЕТ НА СТЛИЧНА ОБЩИНА
УТВЪРЖДАВАМ:......................
/Васил Терзиев/