Столична община обявява конкурс за длъжността "главен юрисконсулт" - 1 работно място, в отдел „Обществени поръчки и търгове“ към дирекция „Обществени поръчки и концесии“, направление „Финанси и здравеопазване“ при Столична община

Публикувано на 13.06.2025 г.

СПИСЪК

НА ДОПУСНАТИ И НЕДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ

до провеждане на конкурс за длъжността „главен юрисконсулт“ – 1 раб. място, в отдел „Обществени поръчки и търгове", дирекция „Обществени поръчки и концесии“ към направление „Финанси и здравеопазване” при Столична община

 

I. Допускат се до конкурс – решаване на тест и интервю /при успешно преминаване на теста/ следните кандидати: 
1. М. Димитрова – Вх. № СОА25-ГР94-3840/30.05.2025 г.
2. К. Кацева – Вх. № СОА25-ГР94-3941/04.06.2025 г.


Посочените кандидати следва да се явят на 25.06.2025 г. (сряда) от 10:30 ч. в сграда на Столична община, ул. “Париж” № 3, ет. 1, зала 109, за провеждане на тест и интервю (при успешно преминаване на теста). 
    
II. Не се допускат до конкурс следните кандидати:
Няма недопуснати кандидати.

 


ПРЕДСЕДАТЕЛ НА
КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ:........../П/........
                    /Елза Христова-Трайкова/


Публикувано на 13.06.2025 г.

КРИТЕРИИ И ИЗИСКВАНИЯ 

           за длъжността "главен юрисконсулт" в отдел „Обществени поръчки и търгове“, дирекция „Обществени поръчки и концесии“, направление „Финанси и здравеопазване” при Столична община


Комисията изясни начина за провеждане и прие критерии за оценяване на резултатите от  провеждане на тест за познание от професионална област на длъжността и относно администрацията и интервюто и подготви въпроси за интервюто. 
Комисията реши да бъдат подготвени 3 варианта на тест, с 30 въпроса, с по 1 верен отговор, и определи изискващ се минимален резултат – 23 верни отговора от теста за допускане до интервю. Времето за решаване на теста беше определено на 60 минути.
Комисията прие минимална средноаритметична оценка „4“ за успешно издържане на интервюто по критериите от формуляра за преценка, Приложение № 5 към чл. 42, ал. 4 от НПКПМДСл. При интервюто оценяването ще се извърши по 5-степенната скала. 
Комисията определи коефициент „4“ при изчисляване на крайния резултат, по който се умножава резултатът от теста, и коефициент „5“, по който се умножава средноаритметичната оценка от интервюто.

І. Критерии за оценяване на интервюто:
1. Аналитична компетентност.
2. Ориентация към резултати.
3. Работа в екип.
4. Комуникативна компетентност.
5. Фокус към клиента (вътрешен/външен).
6. Професионална компетентност.
7. Дигитална компетентност.
8. Други – по решение на комисията.

ІІ. Оценяване на интервюто:
5 – напълно отговаря на изискванията на длъжността;
4 – в голяма степен отговаря на изискванията на длъжността;
3 – в средна степен отговаря на изискванията на длъжността;
2 – в малка степен отговаря на изискванията на длъжността;
1 – не отговаря на изискванията.

 

ПРЕДСЕДАТЕЛ НА
КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ:........../П/........
                    /Елза Христова-Трайкова/


 
                     
СТОЛИЧНА ОБЩИНА
ГР. СОФИЯ, 1000, УЛ. „МОСКОВСКА” № 33

На основание чл. 10а, ал. 1 от Закона за държавния служител във връзка с чл. 13, ал. 1 и чл. 14, ал. 1, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност за държавни служители и Заповед № СОА25-РД09-2832/20.05.2025 г. на кмета на Столична община

ОБЯВЯВАМ КОНКУРС

За  длъжността "главен юрисконсулт" – 1 работно място, в отдел „Обществени поръчки и търгове“ към дирекция „Обществени поръчки и концесии“, направление „Финанси и здравеопазване“ при Столична община.
Длъжностно ниво – 8, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията    
Наименование на длъжностното ниво: ЕН 4
1. Минимални и специфични изисквания за  длъжността:
- образователно-квалификационна степен – "магистър";
- професионален опит – 3 години;
- минимален ранг за заемане на длъжността IV младши.
2. Специфични изисквания за длъжността:
- удостоверение за придобита юридическа правоспособност;
(нормативен акт: чл. 17, ал. 3 от АПК във връзка с чл. 32, т. 3 от ГПК).
3. Допълнителни изисквания и квалификации:
- професионална област – Социални, стопански и правни науки;
- много добра компютърна грамотност;
Познаване на действащото законодателство в областта на: Закон за обществените поръчки и Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки, Закон за държавния служител, Закон за администрацията, Устройствен правилник за организацията и дейността на Столичната общинска администрация, Етичен кодекс на СО, Закон за административните нарушения и наказания, Административнопроцесуален кодекс, Граждански процесуален кодекс, Закон за общинската собственост, Закон за задълженията и договорите, Търговски закон, Закон за местното самоуправление и местната администрация, Закон за достъп до обществена информация, Закон за финансовото управление и контрол в публичния сектор, Кодекса на труда.

На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
4. Конкурсът да се проведе чрез:
- тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията;
- провеждане на интервю.
5. Необходими документи за кандидатстване:
Заявление за участие в конкурса – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл;
Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1  от НПКПМДСл;
- копия на документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобитото в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочва номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
- копия на документи, удостоверяващи продължителността на стажа и професионалния опит (трудова/служебна/осигурителна книжка по утвърден образец, както и документи, удостоверяващи извършване на  дейност в чужбина) или придобит ранг;
- удостоверение за юридическа правоспособност.
6. Описание на длъжността, формиране на заплатата, информация за администрацията:
Осигуряване спазването и прилагането на действащата законова и подзаконова нормативна уредба при осъществяване дейността на общината в областта на обществените поръчки.
Осигуряване спазването на законността при провеждане на процедури по реда на ЗОП.
Процесуално представителство пред съответните институции, извършване на справки по дела.
- Индивидуалният размер на заплатата ще бъде определен при назначаването съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и чл. 8 и чл. 9, ал. 1 от Вътрешните правила за заплатите и допълнителните възнаграждения на служителите в Столична община в рамките на разходите за персонал, определени в бюджета на Столична община за 2024 г. при спазване на основните нормативни изисквания.
- Столичната община е административно-териториална единица, която има и статут на област. В нея се съчетава самоуправлението на нейното население с провеждането на държавната политика за развитието на столицата.
7. Минимален размер на основната заплата за длъжността: не по-малко от 1 077 лева.
8. Адрес и електронна поща за подаване на документи:
- Документите  се приемат в 14-дневен (четиринадесетдневен) срок от публикуване на обявата за конкурса в деловодството на Столична община, ул. „Московска“ № 33, партер, всеки работен ден от 07:30 часа до 19:30 часа.
- Документите може да се подават и по електронен път на адрес https://svc.sofia.bg/e-document или  https://edelivery.egov.bg/Account/Login, като Заявлението по чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл и Декларацията по чл. 17, ал. 3 от НПКПМДСл. задължително се подписват от кандидатите с електронен подпис. При електронно представяне на документите в относно да се посочва длъжността, за която се кандидатства. При подаване на документите лично или чрез пълномощник на кандидатите на място ще бъде предоставена длъжностна характеристика и пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл. При подаване на документите по електронен път кандидатите ще получават длъжностна характеристика и информация за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл. на посочения в тях e-mail.
Списъците и всички съобщения, свързани с конкурса, ще бъдат обявени на електронната страница на СО с адрес: https://www.sofia.bg/
​​​За информация: телефон 02/9377-514 – дирекция „Човешки ресурси“ при Столична община.

23/05/2025