Район „Искър“ обявява конкурс за 1 (една) щатна бройка от длъжността „главен експерт“ в отдел „Управление на общинската собственост и търговската дейност“ в администрацията на Столична община – район „Искър“

 

ОБЯВЛЕНИЕ

Столична община – район „Искър“, със седалище и адрес: гр. София, п.к. 1592, бул. „Кръстю Пастухов“ № 18, на основание чл. 10а, ал. 1 от Закона за държавния служител, във връзка с чл. 13, ал. 1 и чл. 14, ал. 1 и ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и Заповед № РИС25-РД09-25/17.03.2025 г. на кмета на район „Искър“

ОБЯВЯВА КОНКУРС
 

За 1 (една) щатна бройка от длъжността „главен експерт“
в отдел „Управление на общинската собственост и търговската дейност“
в администрацията на Столична община – район „Искър“

Длъжностно ниво съгласно КДА: 9 „Експертно ниво 5“

1. Минимални и специфични изисквания към кандидатите за заемане на длъжността „главен експерт“ в отдел „Управление на общинската собственост и търговската дейност“:
а) да отговарят на условията по чл. 7, ал. 1 и ал. 2 от Закона за държавния служител;
б) да притежават минимална образователна степен – "бакалавър";
в) област на завършено висше образование – Социални, стопански и правни науки;
г) професионален опит: не по-малко от 2 години или придобит IV младши ранг;
д) да притежават следните компетентности: Работа в екип; Фокус към клиента (вътрешен/външен); Ориентация към резултати; Комуникативна компетентност; Аналитична компетентност; Професионална компетентност; Дигитална компетентност;
е) допълнителни изисквания и квалификации, носещи предимство:
● професионално направление – „Икономика“ или „Администрация и управление“;
● задълбочени познания в областта на местното самоуправление и местната администрация;
● компютърни умения – много добро познаване и ползване на основните приложения на MS Office;
● българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура (чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители).
2. Начин на провеждане на конкурса:
а) решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията;
б) интервю.
Тестът ще включва въпроси от областта на: Закон за местното самоуправление и местната администрация; Закон за държавния служител; Закон за задълженията и договорите; Закон за административните нарушения и наказания; Закон за общинската собственост; Наредба за общинската собственост; Наредба за условията за извършване на търговска дейност на територията на Столична община; Наредба за преместваемите обекти, за рекламните информационни и монументално-декоративни елементи и за рекламната дейност на територията на Столична община и други законови и подзаконови нормативни актове, съотносими към работата на район „Искър“.

3. Необходимите документи, които кандидатите следва да представят за участие в конкурса, са:
а) Заявление за участие в конкурса по образец съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС);
б) Декларация от лицето за неговото гражданство и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено от правото да заема длъжността, за която кандидатства (чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС);
в) Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителни квалификации; ако дипломата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението да се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението да се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома може да не се прилага;
г) копие от документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит или придобития ранг като държавен служител, ако има такъв.

4. Документите следва да бъдат представени лично или чрез пълномощник в срок до 10 (десет) дни от публикуване на обявлението за конкурса, в деловодството на СО – район „Искър“, ж.к. „Дружба“, бул. „Кръстю Пастухов“ № 18, всеки работен ден от 08:30 до 17:00 часа. Документите може да се подават и по електронен път на адрес https://edelivery.egov.bg или изпратени на електронна поща delovodstvo@raioniskar.bg, като в този случай Заявлението за участие в конкурса и Декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС трябва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. При подаване на документите по електронен път информацията за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл, и длъжностната характеристика ще се изпращат на кандидатите на посочения от тях e-mail. Телефон за контакт: 02/9790834 – Гергана Стефанова, гл. експерт ЧР.

5. Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на интернет страница на района: www.raioniskar.bg (в раздел „Работа при нас“) или на информационното табло на входа на сградата на район „Искър“, ж.к. „Дружба“, бул. „Кръстю Пастухов“ № 18.

6. Кратко описание на длъжността, съгласно утвърдената длъжностна характеристика:
● Подготвяне и издаване на временни разрешителни за търговия на открито, съгласно Наредбата за реда и условията за извършване на търговска дейност на територията на Столична община.
● Отправя предложения и изготвя доклади до началника на отдела за процедури по събиране на наеми.
● Следи за правилното стопанисване на обектите, които са общинска собственост и са отдадени под наем, и докладва при откриване на нередности.
● Извършва проверки: периодично, по сигнал и разпореждане на началник-отдела.
● Изготвя констативни протоколи при извършване на проверки.
● Съставя актове при констатирани нарушения, съгласно действащата нормативна уредба.

7. Минимален размер на основната заплата за длъжността: 1077 лева (Основният размер на заплатата се определя в зависимост от професионалния опит на служителя, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението).
Образци на Заявление за участие в конкурса и Декларация по чл. 17, ал. 3 от НПКПМДС могат да се изтеглят от: www.raioniskar.bg.



АЛЕКСАНДЪР ИВАНОВ
ВР.И.Д. КМЕТ НА РАЙОН „ИСКЪР“

20/03/2025