Столична община открива търг № 03-СО-2025 г. с явно наддаване за сключване на договор за продажба на движими вещи - смесена пластмаса

 

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ТРЪЖНА ПРОЦЕДУРА

На основание чл. 35, ал. 1 от Закона за общинската собственост, чл. 108 от Наредбата за общинската собственост на Столичен общински съвет, чл. 1, т. 9 и Глава пета от Наредбата за условията и реда за провеждане на търгове и конкурси на Столичен общински съвет във вр. с чл. 44, ал. 1 от ЗМСМА и в изпълнение на Възлагателно писмо № СОА25-ВК08-2992-[1]/27.02.2025 г., Столична община открива търг с явно наддаване № 03-СО-2025 г. за сключване на договор за продажба на движими вещи – смесена пластмаса, при следните условия:

  1. Описание на обекта на търга с явно наддаване
    Предмет на настоящия търг с явно наддаване е: Продажба на движими вещи (рециклируеми материали) – смесена пластмаса с код 19 12 04, предвидено за образуване количество (за 12-месечен период) в резултат от дейности по третиране на битови и подобни отпадъци в Завода за механично-биологично третиране на отпадъци, с производство на RDF, площадка „Садината“, при следните условия:

Предвидено за образуване количество (за 12-месечен период) в Завода за механично-биологично третиране на отпадъци, с производство на RDF, площадка „Садината“

Позиция №

Наименование на движимата вещ

Код на движимата вещ

Предвидено за образуване за период от 12 месеца количество (т)

1.

Смесена пластмаса

19.12.04

До 2000 т

 

Всеки участник следва да подаде оферта за участие в настоящия търг.

Забележка: Участниците не могат да оферират за по-малко от обявеното количество смесена пластмаса. Количеството е крайно и не може да се променя.

1.1. Начална тръжна цена:

Позиция №

Наименование на движимата вещ

Код на движимата вещ

Начална цена

1.

Смесена пластмаса

19 12 04

3.57 лв. /тон

 

1.2. Размер на стъпките за наддаване:

Позиция №

Наименование на движимата вещ  

Код на движимата вещ

Стъпка за наддаване

1.

Смесена пластмаса

19 12 04

0,36 лв./тон

               2. Условия и документи, необходими за участие в търга с явно наддаване

2.1. Право на участие в търга имат лица, регистрирани по Търговския закон, притежаващи актуални разрешителни за дейности с отпадъци, съгласно Закона за управление на отпадъците или регистрирани по същия Закон, които са закупили тръжната документация и са представили следните документи:

2.1.1.    Заявление за участие.
Заявлението за участие се попълва по образец (Образец № 1). Към него се прилагат:
Документ за закупена тръжна документация (в оригинал или заверено копие – „Вярно с оригинала“ и подпис);
Документ за внесен депозит (в оригинал);
В случаите, когато не е посочен ЕИК – оригинал или заверено от кандидата удостоверение за актуално състояние, издадено не по-късно от датата на подаване на документите за участие. В случаите, в които участникът участва в търга чрез пълномощник, е необходимо пълномощникът да представи писмено пълномощно с нотариална заверка на подписите. В пълномощното следва да бъде изрично указано дали пълномощникът има право да наддава;

- Копие от актуален разрешителен или регистрационен документ за дейности свързани със Закона за управление на отпадъците.

2.1.2.    Декларация по образец (Образец № 2) – Административни сведения;

2.1.3.    Декларация по образец (Образец № 3), че участникът приема изцяло условията на приложения проект на договор за продажба;

2.1.4.    Декларация по образец (Образец № 4), че участникът приема да осигури ежедневно изтегляне и извозване на количества, образувани движими вещи за периода на действие на договора;

2.1.5.    Декларация по образец (Образец № 5), че участникът приема да поеме разходите по изтегляне, извозване и разтоварване на закупените движими вещи;

2.1.6.    Декларация по образец (Образец № 6) за обстоятелства по отношение на участника и лицето, представляващо участника;

2.1.7.    Декларация по образец (Образец № 7), че участникът е извършил оглед на мострите на предвидените за образуване движими вещи – смесена пластмаса;

2.1.8 Декларация по образец (Образец № 8) чл. 66, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпиране на пари;

2.1.9. Декларация по образец (Образец № 9), че движимите вещи се приемат с цел оползотворяване, в т.ч. рециклиране.

2.1.10. Декларация по образец (Образец № 10) за липса на задължения;

2.1.11.  Декларация по образец (Образец № 11), че участникът не е лишен от правото да упражнява търговска дейност.

2.2.   Документите по т.т. 2.1.1.÷2.1.11. и приложенията към обявлението се подреждат и описват в хронологична последователност, съгласно тръжната документация. Същите се поставят в непрозрачен плик, който се запечатва. Върху плика се изписват/залепват данни за името на участника, адрес, телефон,  електронен адрес за кореспонденция и уведомяване, както и надпис „Търг № 3-СО-2025 г. с явно наддаване за продажба на движими вещи – смесена пластмаса с код 19 12 04, предвидено за образуване количество (за 12-месечен период) в Завод за механично-биологично третиране на отпадъци, с производство на RDF, площадка „Садината“.

2.3. Дата, място и час на провеждане на огледа и търга

  • Вещите са на разположение за оглед на площадката на Завод за механично-биологично третиране на отпадъци с производство на RDF „Садината“, с. Яна, район „Кремиковци“ от 09:00 ч. до 12:00 ч. до 21.03.2025 г.; GSM: 0889 21 96 72
  • Дата на провеждане на търга:  24.03.2025 г.;
  • Начален час на търга:  14:00  часа;
  • Място на провеждане на търга: стая № 109 – зала, находяща се на адрес:
    ул. „Париж” № 3.

3. Ред за закупуване на тръжната документация и внасяне на депозита
             
Цената на тръжната документация е 10,00 лв. (десет) лева, без ДДС.
              
Тръжната документация се заплаща в касата на Столична община на ул. „Париж“ № 3, ет. 2, стая № 201, след получаване на фактура за закупена тръжна документация от стая 204. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10:00 ч. до 12:00 ч. и 14:00 ч. до 16:00 ч., а в последния ден от месеца от 10:00 ч. до 12:00 ч. Участникът може да получи тръжна документация от дирекция „Обществени поръчки и концесии“ на Столична община на адрес ул. „Париж“ № 3, ет. 1, стая 107, след представяне на фактура за закупена документация до 15:30 ч. на 21.03.2025 г.
             
Закупуването на тръжната документация може да се извърши и по банков път, като сумата се внася по сметка в лева, както следва – IBAN: BG27 SOMB 9130 3133 0083 03, BIC код на SOMBBGSF, име на банка: Общинска банка, клон „Врабча“, ул. „Врабча“ № 6.
               
Размерът на депозита за участие е 5% от началната тръжна цена за общото прогнозно количество предвидено за образуване, а именно сума, в размер: 357,00 (триста петдесет и седем) лева.

Внася се по банков път на името на Столична община, дирекция „Финанси“, по следната сметка на Столична община:
IBAN: BG16SOMB91303133008307
BIC Code: SOMBBGSF
Наименование на банката: Общинска банка, клон Врабча, ул. „Врабча“ № 6.
В платежното нареждане задължително се записва номерът на търга и наименованието на движимата вещ, а именно: смесена пластмаса с код 19 12 04.

Депозитът за участие се внася до 16:00 ч. на 21.03.2025 г.

             4. Крайният срок за приемане на писмени оферти е до 12:00 часа на 24.03.2025г.
             
5. Телефони за информация за търга: 02 9377 583 или 02 9377  374.

УТВЪРЖДАВАМ:
КМЕТ НА СО: .................................
                            
/Васил Терзиев/

17/03/2025