Публикувано на 14.07.2025 г.
СПИСЪК
НА ДОПУСНАТИ И НЕДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ
до провеждане на конкурс за длъжността „финансов контрольор“ -1 раб. място в отдел „Контролно-методически“, дирекция „Финанси“ към направление „Финанси и здравеопазване” при Столична община
- К. Стоева – заявление с вх.№СОА25-ГР94-4800/24.06.2025 г.
- Л. Георгиева - заявление с вх.№СОА25-ГР94-4914/30.06.2025 г.
- К. Белчева - заявление с вх.№СОА25-ГР94-5162/03.07.2025 г.
- Н. Стоянова – заявление с вх. №СОА25-ГР94-5171/03.07.2025 г.
Посочените кандидати следва да се явят на 29.07.2025 г. (вторник) от 10.00 ч. в Столична община, ул. “Московска” № 33, ет. 2, зала 2, за провеждане на тест и интервю /при успешно преминаване на теста/.
II. Не се допускат до конкурс следните кандидати:
Няма недопуснати кандидати.
ПРЕДСЕДАТЕЛ НАКОНКУРСНАТА КОМИСИЯ:.........../П/....................
/Марияна Вълкова/
Публикувано на 14.07.2025 г.
КРИТЕРИИ И ИЗИСКВАНИЯ
за длъжността финансов контрольор в отдел „Контролно-методически“, дирекция „Финанси“, направление „Финанси и здравеопазване” при Столична община.
Комисията изясни начина за провеждане и прие критерии за оценяване на резултатите от провеждане на тест за познание от професионална област на длъжността и относно администрацията и интервюто и подготви въпроси за интервюто.
Комисията реши да бъдат подготвени 3 варианта на тест, с 30 въпроса, с по 1 верен отговор и определи изискващ се минимален резултат – 21 верни отговора от теста за допускане до интервю. Времето за решаване на теста беше определено на 60 минути.
Комисията прие минимална средноаритметична оценка „4“ за успешно издържане на интервюто по критериите от формуляра за преценка, приложение № 5 към чл. 42, ал. 4 от НПКПМДСл. При интервюто оценяването ще се извърши по 5-степенната скала.
Комисията определи коефициент „4“ при изчисляване на крайния резултат, по който се умножава резултата от теста и коефициент „5“, по който се умножава средноаритметичната оценка от интервюто.
І. Критерии за оценяване на интервюто:Аналитична компетентност.
- Ориентация към резултати.
- Работа в екип.
- Комуникативна компетентност.
- Фокус към клиента (вътрешен/външен).
- Професионална компетентност.
- Дигитална компетентност.
- Други – по решение на комисията.
ІІ. Оценяване на интервюто:
5 – напълно отговаря на изискванията на длъжността;
4 – в голяма степен отговаря на изискванията на длъжността;
3 – в средна степен отговаря на изискванията на длъжността;
2 – в малка степен отговаря на изискванията на длъжността;
1 – не отговаря на изискванията.
КОМИСИЯ:
ПРЕДСЕДАТЕЛ НА КОМИСИЯТА
ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНКУРСА:............/П/...................
/Марияна Вълкова/
СТОЛИЧНА ОБЩИНА
ГР. СОФИЯ, 1000, УЛ. „МОСКОВСКА” № 33
На основание чл. 10а, ал. 1 от Закона за държавния служител във връзка с чл. 13, ал. 1 и чл. 14, ал. 1, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност за държавни служители и Заповед № СОА25-РД09-3063/16.06.2025 г. на кмета на Столична община
ОБЯВЯВАМ КОНКУРС
За длъжността "финансов контрольор" – 1 работно място, в отдел „Контролно-методически“, дирекция „Финанси”, направление „Финанси и здравеопазване“ при Столична община
Длъжностно ниво – 9, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията
Наименование на длъжностното ниво: ЕН 5.
1. Минимални изисквания за длъжността:
- образование – висше;
- образователна степен – "магистър";
- професионален опит – минимум 2 (две) години или придобит ранг IV младши.
2. Специфични изисквания:
Няма.
3. Допълнителни изисквания и квалификация:
- Професионална област – Социални, стопански и правни науки (Икономика);
- Допълнителна квалификация:
• Компютърна грамотност
• Познаване на действащото законодателство в областта на: Закон за държавния служител; Закон за местното самоуправление и местната администрация; Закон за публичните финанси; Закон за финансовото управление и контрол в публичния сектор; Закон за счетоводството; Наредба за формата, съдържанието, сроковете, реда и начина за предоставяне на информация по чл. 8, ал. 1 от Закона за финансовото управление и контрол в публичния сектор; Методически насоки по елементите на финансово управление и контрол, утвърдени със Заповед № ЗМФ-184/06.03.2020 г. на министъра на финансите; Указания за осъществяване на предварителен контрол за законосъобразност в организациите от публичния сектор, утвърдени със Заповед № ЗМФ-184/06.03.2020 год.
- На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
4. Конкурсът ще се проведе чрез:
- тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията;
- провеждане на интервю.
5. Необходими документи за кандидатстване:
- Заявление за участие в конкурса – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл;
- Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл;
- Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
- Копия от документи, удостоверяващи продължителността на стажа и професионалния опит (трудова, служебна/ осигурителна книжка по утвърден образец, както и документи, удостоверяващи извършване на дейност в чужбина) или придобит ранг.
6. Описание на длъжността, формиране на заплатата, информация за администрацията:
- Осъществяване на постоянен предварителен контрол за законосъобразност преди извършване на всички разходи в дирекцията/направлението – второстепенен разпоредител с бюджет на Столична община, за която със заповед му е възложено да отговаря;
- Следи за предотвратяване на нарушенията на нормативната уредба по отношение на бюджетните разходи, при спазване изискванията на Закона за финансово управление и контрол в публичния сектор (ЗФУКПС), Вътрешните правила за финансово управление и контрол на Столична община и Вътрешните правила на дирекцията/направлението –второстепенен разпоредите с бюджет на Столична община;
- Осъществява контролни функции върху финансовата дейност, касаеща предварителен контрол за законосъобразност на всички разходи от бюджета на дирекцията/направлението второстепенен разпоредител на бюджет на Столична община;
- индивидуалният размер на заплатата ще бъде определен при назначаването съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и чл. 8 и чл. 9, ал. 1 от Вътрешните правила за заплатите и допълнителните възнаграждения на служителите в Столична община в рамките на разходите за персонал, определени в бюджета на Столична община за 2024 г. при спазване на основните нормативни изисквания;
- Столична община е административно-териториална единица, която има и статут на област. В нея се съчетава самоуправлението на нейното население с провеждането на държавната политика за развитието на столицата.
7. Минимален размер на основната заплата за длъжността: 1077 лева.
8. Адрес и електронна поща за подаване на документи:
- документите ще се приемат в 14-дневен (четиринадесетдневен) срок от публикуване на обявата за конкурса в деловодството на Столична община, ул. „Московска“ № 33, партер, всеки работен ден от 07:30 часа до 19:30 часа;
- документите може да се подават и по електронен път на адрес: https://svc.sofia.bg/e-document или https://edelivery.egov.bg/Account/Login, като заявлението по чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл и декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл задължително се подписват от кандидатите с електронен подпис. При електронно представяне на документите в относно да се посочва длъжността, за която се кандидатства. При подаване на документите лично или чрез пълномощник на кандидатите да се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност и пречки за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл. При подаване на документите по електронен път кандидатите да получат длъжностната характеристика и информацията за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл, на посочения от тях e-mail.
9. Списъците и всички съобщения, свързани с конкурса, ще бъдат обявени на електронната страница на СО с адрес: https://www.sofia.bg/.
10. Обявата за конкурса ще бъде публикувана в специализиран сайт или портал за търсене на работа, в електронната страница на Столична община и в Административния регистър с адрес: https://iisda.government.bg/