Доставка на офис оборудване, компютърни и офис машини и принадлежности за нуждите на: ОП „Столично предприятие за третиране на отпадъци”. Звено за надзор на услугите - част от звено за изпълнение на „Проект №DIR-592113-1-9, „Интегрирана система от съоръжения за третиране на битовите отпадъци на Столична община”; Дирекция „Управление на отпадъците”, по проект “Интегрирана система от...

Солична община откри процедура за избор на изпълнител на обществена поръчка с предмет: „Доставка на офис оборудване, компютърни и офис машини и принадлежности за нуждите на:

  • ОП „Столично предприятие за третиране на отпадъци”;
  • Звено за надзор на услугите - част от звено за изпълнение на „Проект №DIR-592113-1-9, „Интегрирана система от съоръжения за третиране на битовите отпадъци на Столична община”;
  • Дирекция „Управление на отпадъците”, по проект “Интегрирана система от съоръжения за третиране на битовите отпадъци на Столична община”

Код по КОП 30230000; 30213000;30231000; 30232100; 30234000; 30237270; 30237410; 30237460.
    
Процедурата е открита с Решение № РД-09-03-95/20.06.2014 г., вписана в Регистъра на обществени поръчки с уникален № 00087-2014-0085.
    
Цена на Документацията за участие - 6 лв. с ДДС.
    
При поискване от заинтересовано лице, придружено от платежен документ за стойността на документацията, Възложителят ще я изпрати по куриер за сметка на лицето, отправило искането. В този случай цената на документацията се превежда по банкова сметка:
    IBAN: BG 81 SOMB 9130 31 33008301
    BIC код на SOMBBGSF
    Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6
.
    
Срок за получаване на документация: 16:00 часа на 21.07.2014 г.
    
Срок за получаване на оферти: 17:00 часа на 31.07.2014 г.
    
Офертите се подават във фронт офиса на Столична община на ул. „Московска”№33.
    
На настоящата страница се предоставя пълен достъп по електронен път до ДОКУМЕНТАЦИЯТА ЗА УЧАСТИЕ в процедурата:
    

 
За допълнителна информация: тел: 02 9041365 – Евгения Захариева ;  Росина Атанасова;
 
***
Отговори на въпроси - 1
Отговори на въпроси - 2

 
С  Решение № РД-09-03-113/05.08.2014 г., срока за подаване на оферти за обществена поръчка с предмет:„Доставка на офис оборудване, компютърни и офис машини и принадлежности е удължен до 17:00 часа на 11.08.2014 г.

Офертите се подават във фронт офиса на Столична община на ул. „Московска" 33.

Обществената поръчка е вписана в Регистъра на обществени поръчки с уникален № 00087-2014-0085

За допълнителна информация: тел: 02 9041365 – Евгения Захариева ;  Росина Атанасова.

***

Решение за промяна

***
Отварянето и оповестяването на Ценовите предложения /плик с предлагана цена/ на участниците, чиито оферти отговорат на изискванията на Възложителя за откритата процедура (открита, на основание чл.16, ал. 8 във връзка с чл.14, ал.1, т.2 от Закона за обществените поръчки с Решение СО-РД-09-03-95/20.06.2014 г, вписана в регистъра на обществените поръчки с уникален № 00087-2014-0085 от 23.06.2014 г. и Обнародвана на електронната страница на Европейски вестник с Обявление – 2014/S 119-211559), срокът за получаване на оферти на която е удължен с Решениe № СО-РД-09-03-133/05.08.2014 г. Процедурата се провежда при условията на §115, ал.1 от Преходните и заключителни разпоредби към Закона за изменение и допълнение на ЗОП (ДВ, бр.40 от 13 май 2014г.)), ще се се извърши на 06.10.2014г. от 15.00 ч. в „Зала №3” на ет.1 на ул.Московска № 33.

***

Публикувано на 18.12.2014 г.

В изпълнение на чл.22.б, ал.2, т.10 от ЗОП, публикуваме сключени договори по проведената обществена поръчка, както следва:

Договор СО-РД-55-734/19.11.2014 г.

Договор СО-РД-55-735/19.11.2014 г.

Договор СО-РД-55-736/19.11.2014 г.

***

Публикувано на 29.12.2014 г.

В изпълнение на чл.22.б, ал.2, т.9 от ЗОП, публикуваме справка с информоция за датите и основанията за освобождаване на гаранции за участие от проведената обществена поръчка: Приложение - справка за освободени гаранции за участие.

23.06.2014