Столична община обявява конкурс за длъжността "главен юрисконсулт" – 1 работно място, към направление „Транспорт и градска мобилност“ при Столична община

Публикувано на 15.04.2024 г.


КРИТЕРИИ И ИЗИСКВАНИЯ

ЗА ОЦЕНЯВАНЕ  НА КАНДИДАТИТЕ ЗА ДЛЪЖНОСТТА "ГЛАВЕН ЮРИСКОНСУЛТ" КЪМ НАПРАВЛЕНИЕ „ТРАНСПОРТ И ГРАДСКА МОБИЛНОСТ“ ПРИ СТОЛИЧНА ОБЩИНА
                                               

Комисията изясни начина за провеждане и прие критерии за оценяване на резултатите от теста за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията и интервюто и подготви въпроси за интервюто.
Комисията реши да бъдат подготвени 3 варианта на тест, с 25 въпроса от затворен тип, с по 1 верен отговор и определи изискващ се минимален резултат 18 верни отговора от теста за допускане до интервю. Времето за решаване на теста е определено на 50 минути.
Комисията прие минимална средноаритметична  оценка „4“ за успешно издържане на интервюто по критериите от формуляра за оценка, Приложение № 5 към чл. 42, ал. 4 от НПКПМДС. При интервюто оценяването ще се извърши по 5-степенната скала.
Комисията определи коефициент „4“ при изчисляване на крайния резултат, по който се умножава резултатът от теста, и коефициент „5“, по който се умножава средноаритметичната оценка от интервюто.

І. Критерии за оценяване на интервюто:
1. Аналитична компетентност.
2. Ориентация към резултати.
3. Работа в екип.
4. Комуникативна компетентност.
5. Фокус към клиента (външен/вътрешен).
6. Професионална компетентност
7. Дигитална компетентност.

ІІ. Оценяване на интервюто:
5 – напълно отговаря на изискванията на длъжността;
4 – в голяма степен отговаря на изискванията на длъжността;
3 – в средна степен отговаря на изискванията на длъжността;
2 – в малка степен отговаря на изискванията на длъжността;
1 – не отговаря на изискванията.
 


ПРЕДСЕДАТЕЛ НА КОМИСИЯТА
ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНКУРСА: .................п...................
                                                                   ИЛИЯН ПАВЛОВ


Публикувано на 05.04.2024 г.


СПИСЪК
НА ДОПУСНАТИ И НЕДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ

до провеждане на конкурс за длъжността "главен юрисконсулт" – 1 работно място, към направление „Транспорт и градска мобилност“ при Столична община.
 
I. Въз основа на преценката конкурсната комисия реши:
а) Допускат се до конкурс – решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, следните кандидати:      
1. М. Атанасов – заявление с вх. № СОА24-ГР94-1303/19.03.2024;
2. З. Янакиев – заявление с вх. № СОА24-ГР94-1598/29.03.2024;
3. М. Арабаджиева – заявление с вх. № СОА24-ГР94-1247/15.03.2024; заявлението е подадено по ел. път;
4. Св. Киров – заявление с вх. № СОА24-ГР94-1459/26.03.2024; заявлението е подадено по ел. път.
    
Посочените допуснати кандидати трябва да се явят за решаване на теста на 16.04.2024 г. (вторник) от 09:30 часа в сградата на Столична община, ул. „Париж“ 3, ет. 1, зала 109.
б) Не се допускат до конкурс следните кандидати:
Няма такива.

 


ПРЕДСЕДАТЕЛ НА КОМИСИЯТА
ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНКУРСА: ................п....................
                                                                        ИЛИЯН ПАВЛОВ


СТОЛИЧНА ОБЩИНА
ГР. СОФИЯ, 1000, УЛ. „МОСКОВСКА” № 33

На основание чл. 10а, ал. 1 и 2 от Закона за държавния служител във връзка с чл. 13, ал. 1 и  чл. 14, ал. 1, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и Заповед № СОА24-РД09-2443/13.03.2024 г. на кмета на Столична община

ОБЯВЯВА КОНКУРС

за длъжността "главен юрисконсулт" – 1 работно място, към направление „Транспорт и градска мобилност“ при Столична община
Длъжностно ниво – 8, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията
Наименование на длъжностното ниво: ЕН 4.

1. Минимални и специфични изисквания за длъжността:
- образование – висше;
- образователна степен – "магистър";
- професионален опит или минимален ранг за заемане на длъжността – 3 години професионален опит или придобит IV младши ранг;
- удостоверение за придобита юридическа правоспособност
(нормативен акт: чл. 17, ал. 3 от АПК във връзка с чл. 32, т. 3 от ГПК).

2. Допълнителни изисквания и квалификация:
- професионална област – Право;
- компютърна грамотност;
- познаване на действащото законодателство, както следва:
1. Закон за администрацията;
2. Закон за държавния служител;
3. Закон за местното самоуправление и местната администрация;
4. Административнопроцесуален кодекс;
5. Граждански процесуален кодекс;
6. Закон за административните нарушения и наказания;
7. УСТРОЙСТВЕН ПРАВИЛНИК за организацията и дейността на Столичната общинска администрация;
8. Закон за задълженията и договорите;
9. Закон за защита на личните данни;
10. Закон за достъп до обществена информация;
11. Закон за автомобилните превози;
12. Закон за движение по пътищата;
13. НАРЕДБА за организация на движението на територията на Столична община;
- на основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

3. Конкурсът да се проведе чрез:
- тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията;
- провеждане на интервю.

4. Необходими документи за кандидатстване:
- Заявление за участие в конкурса – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл;
- Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл;
- копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако  дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
- копия от документи, удостоверяващи продължителността на стажа и професионалния опит (трудова, служебна/ осигурителна книжка по утвърден образец, както и документи, удостоверяващи извършване на дейност в чужбина) или придобит ранг;
- копие на удостоверение за придобита юридическа правоспособност.

5. Описание на длъжността, формиране на заплатата, информация за администрацията:        
- Осигуряване спазването на законността при осъществяване дейността на общата и специализирана администрация в Столична община и защита интересите на общината в областта на правно-нормативната дейност. Участие в подготовката на нормативни актове, изготвяне на правни становища и документи, даване на указания по прилагането на нормативни актове, свързани с дейността на СО и процесуално представителство. Изготвяне на договори и правни становища по налагане на принудителни административни мерки и административни наказания в процедурата по административно-наказателни производства. Проучване и изготвяне на проекти на отговори на граждани, фирми, правителствени, неправителствени и международни организации и институции и др.;
- Индивидуалният размер на заплатата ще бъде определен при назначаването съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и чл. 8 и чл. 9, ал. 1 от Вътрешните правила за заплатите и допълнителните възнаграждения на служителите в Столична община в рамките на разходите за персонал, определени в бюджета на Столична община за 2024 г. при спазване на основните нормативни изисквания;
- Столична община е административно-териториална единица, която има и статут на област. В нея се съчетава самоуправлението на нейното население с провеждането на държавната политика за развитието на столицата.

6. Минимален размер на основната заплата за длъжността: 1 600 лева.

7. Адрес и електронна поща за подаване на документи:
Документите ще се приемат в 14-дневен (четиринадесетдневен) срок от публикуване на обявата за конкурса в деловодството на Столична община, ул. „Московска“ № 33, партер, всеки работен ден от 07:30 часа до 19:30 часа.
Документите може да се подават и по електронен път на адрес: https://svc.sofia.bg/e-document или https://edelivery.egov.bg/Account/Login, като Заявлението по чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл и Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл задължително се подписват от кандидатите с електронен подпис. При електронно представяне на документите в относно да се посочва длъжността, за която се кандидатства.
При подаване на документите лично или чрез пълномощник на кандидатите ще се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност и пречки за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл. При подаване на документите по електронен път кандидатите ще получат длъжностната характеристика и информацията за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл, на посочения от тях e-mail.

8. Списъците и всички съобщения, свързани с конкурса, ще бъдат обявени на електронната страница на СО с адрес: https://www.sofia.bg/.

9. За информация: телефон 02/9377-259 – дирекция „Човешки ресурси“ при Столична община.

15.03.2024