Столичен инспекторат към Столична община обявява подбор на кандидати за заемане на длъжността "старши инспектор" в Районен инспекторат "Възраждане" – 4 работни места

СТОЛИЧЕН ИНСПЕКТОРАТ КЪМ СТОЛИЧНА ОБЩИНА

ОБЯВЯВА
ПОДБОР НА КАНДИДАТИ ЗА ЗАЕМАНЕ
 НА ДЛЪЖНОСТТА "СТАРШИ ИНСПЕКТОР"
В РАЙОНЕН ИНСПЕКТОРАТ „ВЪЗРАЖДАНЕ“ – 4 РАБОТНИ МЕСТА

Описание на длъжността:
- Контролира изпълнението на дейностите по договорите, сключени между Столична община и фирмите изпълнители по дейност „Чистота“, и спазването на нормативните актове, отнасящи се до дейността на Столичен инспекторат на територията, за която отговаря. При констатиране на нарушения и неизпълнение предприема своевременно необходимите законови действия.
- Осъществява контролна дейност спрямо физически и юридически лица в съответствие с функциите и задачите, определени с Правилника за организация и дейността на Столичен инспекторат и Вътрешните правила, утвърдени от директора.
- Изготвя необходимите документи за резултатите от извършените проверки: констативни протоколи, актове за установяване на административни нарушения и други документи.
- Изготвя доклади, становища, отговори и др. документи, свързани с възложени задачи.

Изисквания за заемане на длъжността:
- завършено висше образование;
- минимално изискуема образователно-квалификационна степен „бакалавър“; ако дипломата е издадена от висше учебно заведение в чужбина, тя трябва да е призната в РБ;
- да притежава валидно свидетелство за управление на МПС, категория В (активен водач на моторно превозно средство).
- професионален опит – минимум 1 година.

Допълнителни изисквания за длъжността са:
- познаване на нормативните наредби, по които работи Столичен инспекторат;
- добри умения за работа с компютър – MS Office;
- умения за работа в екип и с граждани;
- спазване на работната дисциплина;
- планиране и организация на работния процес;
- лоялност и дискретност към институцията.

Длъжността се заема чрез сключване на трудов договор, като се работи по график при сумирано изчисляване на работното време, съгласно Кодекса на труда.
Основна месечна заплата в размер от 1 700 лв. до 1 900 лв.

Необходими документи за кандидатстване:
1. Писмено Заявление за участие в подбора (по образец);
2. Автобиография (по образец);
3. Копия на документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в Заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в Заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага (отнася се за дипломи, издадени след 01.01.2012 г., като кандидатът следва да се е уверил, че дипломата му фигурира в съответния регистър). В случай че дипломата за завършено висше образование е издадена преди 01.01.2012 г., се изисква представяне на копие;
4. Копие на документ, удостоверяващ компютърна грамотност (при наличие на такъв);
5. Копие на документ, удостоверяващ владеенето на чужд език (при наличие на такъв);
6. Копия на документите, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж и професионалния опит.

Копия от документите се представят в цялост.
Данните, предоставени с кандидатурата за определена позиция, ще бъдат обработвани само за конкретната позиция въз основа на съгласието на кандидата, демонстрирано чрез подаване на кандидатура, съгласно изискванията на Общия регламент (ЕС)2016/679 за защита на личните данни.
Подборът на кандидатите се извършва на три етапа: подбор по документи, провеждане на два теста и интервю. Само одобрени по документи кандидати ще бъдат поканени за провеждане на тестове и интервю. В тестовете се проверяват познанията на кандидатите по Правилника за организацията и дейността на Столичен инспекторат към Столична община и наредбите, по които работи Столичен инспекторат, също както и компютърните им умения. Повече информация за Столичен инспекторат кандидатите могат да намерят на: https://inspectorat-so.org/

Кандидатите, които издържат успешно и двата теста, се явяват на интервю за преценка на професионалните качества, необходими за заемане на длъжността.

Кандидатите подават лично документите всеки работен ден от 9:00 до 17:30 часа, на адрес: гр. София, ул. „Париж" № 5, в деловодството на Столичен инспекторат към Столична община или на електронната поща: inspectorat@inspectorat-so.org, като в този случай Заявлението следва да бъде подписано от кандидата с личен електронен подпис.
Срокът за подаване на документите е от 25.04.2024г. до 08.05.2024г. включително.

Ще се регистрират само заявления, към които са приложени всички необходими документи. Заявления след изтичане на крайния срок няма да бъдат регистрирани.
Списъкът на допуснатите и недопуснатите до интервю кандидати, както и датата, мястото и часът на провеждане на тестовете и интервюто ще бъдат публикувани на страницата на Столичен инспекторат и обявени на информационното табло на Столичен инспекторат към Столична община: гр. София, ул. „Париж" № 5.

25.04.2024