Район „Красно село“ обявява конкурс за длъжността "началник-отдел" "Финанси, счетоводство, регистрация и контрол на търговската дейност" (ФСРКТД) в район “Красно село” – Столична община – 1 позиция

На основание чл. 10а, ал. 1 от  Закона за държавния служител, чл. 13, ал. 1 и чл. 14, ал. 1 и ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и Заповед № РКС24-РД09-11/09.01.2024 г. на кмета на район „Красно село“ – СО

ОБЯВЯВАМ КОНКУРС:


1. За длъжността "началник-отдел" “Финанси, счетоводство, регистрация и контрол на търговската дейност” (ФСРКТД) в район “Красно село” – Столична община – 1 позиция.

2. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
➢ Образование – висше, степен – "бакалавър";
➢ Област на висшето образование – Финанси, Счетоводство и контрол;
➢ Минимален професионален опит – 3 (три) години, съгласно КДА;
➢ Минимален ранг за заемане на длъжността – III младши;
Длъжностно ниво – 7, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията;
➢ Наименование на длъжностното ниво – 7Б.

3. Допълнителни умения и квалификация, носещи предимство на кандидатите:
➢ Умение за ръководене на екип при решаване на административни задачи.
➢ Познания в областта на местното самоуправление и на местната администрация; Нормативни актове в областта на финансовата дейност, счетоводната отчетност, вътрешния финансов контрол и на тези, свързани с данъчното и осигурително законодателство; Закона за държавния служител; Закона за администрацията; Кодекса за социално осигуряване и др.
​​​​​​➢ Компютърни умения – Word, Excel и специализирани софтуерни програми;
➢ На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

6. Конкурсът ще се проведе чрез решаване на ТЕСТ за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията и интервю.

7. Необходими документи, които трябва да представят кандидатите за участие в конкурса:
➢ Заявление за участие в конкурс (Приложение № 3) към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС;
➢ Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС;
➢ Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
➢ Копие от други документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, документи за извършване на дейност в чужбина, както и други допълнителни документи, удостоверяващи област, в която е придобит (длъжностна характеристика, граждански договор и др.);
➢ Други документи по преценка на кандидата.

8.  Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Ръководи, организира и осъществява предварителен, текущ и последващ вътрешен финансов контрол по спазване на финансовата и платежната дисциплина, правилното оформяне на първичните и официалните счетоводни документи.

9. Минимален размер на основната заплата, определен за длъжността: 1 390,00 лв.
Индивидуалният размер на заплатата ще бъде определен при назначаването съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация. Основната месечна заплата се определя по нива и степени съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнагражденията, като се отчита нивото на заеманата длъжност, квалификация и професионален опит.

8. Място и срок за подаване на документи:
Срок за подаване на документи от 11.01.2024 г. до 24.01.2024 г. вкл.
Документите се подават:
8.1.1. лично или чрез пълномощник в 14-дневен срок от публикуване на обявлението в сградата на  СО – район „Красно село“, гр. София, бул. "Цар Борис III" 124, Деловодство, всеки работен ден от 8:30 до 17:00 часа или
8.1.2. на електронна поща office@krasnoselo.bg, a.panteleevska@krasnoselo.bg
8.1.3. За информации телефон: 02/8951116 – отдел “Правно обслужване и човешки ресурси”, гл. експерт „Човешки ресурси“, или на електронна поща:  a.panteleevska@krasnoselo.bg

​​​​​​​​​​​​​​9. Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса ще бъдат обявени в сградата на СО – район „Красно село“ на информационното табло, както и на електронната страница на СО – район „Красно село“, както и в административния регистър.

11.01.2024