РАЙОН "КРАСНО СЕЛО" – СТОЛИЧНА ОБЩИНА
На основание чл. 10а, ал. 1 от Закона за държавния служител, чл. 13, ал. 1 и чл. 14, ал. 1 и ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и Заповед № РКС24-РД09-48/09.02.2024 г. на кмета на район „Красно село“ – СО
ОБЯВЯВА КОНКУРС
1. За длъжността "главен счетоводител" в отдел “Финанси, счетоводство, регистрация и контрол на търговска дейност“ (ФСРКТД) в район “Красно село” – Столична община – 1 позиция.
2. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
- Образование – висше, степен – бакалавър;
- Област на висшето образование – Счетоводство и контрол;
- Минимален професионален опит – 3 (три) години стаж по специалността, съгласно КДА;
- Минимален ранг за заемане на длъжността – IV младши;
- Длъжностно ниво – 8, съгласно КДА;
- Наименование на длъжностното ниво – експертно ниво 4.
3. Допълнителни умения и квалификация, носещи предимство на кандидатите:
- Умение за ръководене на екип при решаване на административни задачи.
- Познания в областта на местното самоуправление и на местната администрация, Нормативни актове в областта на финансовата дейност, счетоводната отчетност, вътрешния финансов контрол и на тези, свързани с данъчното и осигурително законодателство. Закона за държавния служител, Закона за администрацията, Кодекса за социално осигуряване и др.
- Компютърни умения – Word, Excel и специализирани софтуерни програми.
- На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
4. Конкурсът ще се проведе чрез решаване на ТЕСТ за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията и интервю.
5. Необходими документи, които трябва да представят кандидатите за участие в конкурса:
- Заявление за участие в конкурс (Приложение № 3) към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС;
- Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС;
- Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителни квалификации;
- Копие от други документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, документи за извършване на дейност в чужбина, както и други допълнителни документи, удостоверяващи област, в която е придобит (длъжностна характеристика, граждански договор и др.);
- Други документи по преценка на кандидата.
6. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Ръководи, организира и осъществява предварителен, текущ и последващ вътрешен финансов контрол по спазване на финансовата и платежната дисциплина, правилното оформяне на първичните и официалните счетоводни документи.
7. Минимален размер на основната заплата, определен за длъжността: 1 392,00 лв. Индивидуалният размер на заплатата ще бъде определен при назначаването съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация. Основната месечна заплата се определя по нива и степени съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнагражденията, като се отчита нивото на заеманата длъжност, квалификация и професионален опит.
8. Място и срок за подаване на документи:
Срок за подаване на документи от 12.02.2024 г. до 25.02.2024 г. вкл.
Документите се подават:
8.1. лично или чрез пълномощник в 14-дневен срок от публикуване на обявлението в сградата на СО – район „Красно село“, гр. София, бул. "Цар Борис III" 124, Деловодство, всеки работен ден от 8:30 до 17:00 часа или
8.2. на електронна поща: office@krasnoselo.bg, a.panteleevska@krasnoselo.bg
9. Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса ще бъдат обявени в сградата на район „Красно село“ – СО на информационното табло, както и на електронната страница на район „Красно село“, с адрес www.krasnoselo.bg и на Администртивния регстър.
За информации телефон: 02/8951116 – отдел “Правно обслужване и човешки ресурси” – гл. експерт „Човешки ресурси“.