Район "Красно село" обявява конкурс за длъжността „началник-отдел“, отдел „Правно обслужване и човешки ресурси“ – 1 позиция

ОБЯВА

 

На основание чл. 81а, ал. 2 от Закона за държавния служител (ЗДСл) и чл. 66, ал. 1 и ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и Заповед № РКС23-РД09-914/13.12.2023 г. на кмета на район „Красно село“ – СО

 

О Б Я В Я В А М

Подбор при мобилност по чл. 81а от ЗДСл за длъжността „началник-отдел“, отдел „Правно обслужване и човешки ресурси“, към СО – район „Красно село“, гр. София, бул. "Цар Борис III" 124.

Право да кандидатстват за заемане на длъжността имат държавни служители, които отговарят на общите и специфичните условия за заемане на длъжността, с изтекъл срок на изпитване, не са назначени по заместване, освен ако са налице условията на чл. 15, ал. 3 от ЗДСл, и не заемат длъжност при непълно работно време.
Брой работни места, за които се обявява подборът – 1 работно място.

1. Изисквания за заемане на длъжността:
1.1. Минимални и специфични изисквания:

  • длъжностно ниво по Класификатора на длъжностите в администрацията (КДА) – 7;
  • наименование на длъжностното ниво по КДА – ръководно ниво 7Б;
  • минимална образователно-квалификационна степен „бакалавър“;
  • специалност „Право“;
  • минимален професионален опит – 3 година;
  • минимален ранг – III младши.

1.2. Допълнителни изисквания:

  • Познания в областта на местното самоуправление и на местната администрация, Нормативни актове, ГПК, Закона за държавния служител, Закона за администрацията, Кодекса за социално осигуряване, АПК, ЗАНН, ЗОП, Кодекса на труда, ЗОС, ЗГР, ЗУТ, ЗЗД, Търговския закон, Правила за здравословни и безопасни условия на труд;
  • Компютърни умения – Word, Excel  и специализирани софтуерни програми.

2. Начин на провеждане на подбора:

  • по документи;
  • събеседване.

3. Необходими документи за кандидатстване:

  • Заявление за участие в подбора (свободен текст, с посочване на телефони, електронна поща, адрес за кореспонденция);
  • Професионална автобиография;
  • Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен „магистър“(За лицата, завършили висше образование след 1 януари 2012 г. в български висши училища, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата) и копие от документ за придобита правоспособност;
  • Копие от документи, удостоверяващи налично служебно правоотношение, придобит ранг на държавен служител и професионален опит, изтекъл едногодишен срок на изпитване, заемане на длъжност при пълно работно времe;
  • Копие от други документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, документи за извършване на дейност в чужбина, както и други допълнителни документи, удостоверяващи област, в която е придобит (длъжностна характеристика, граждански договор и др.);
  • Други документи по преценка на кандидата.

4. Място и срок за подаване на документи:

Срок за подаване на документи: от 14.12.2023 г. до 27.12.2023 г. вкл.

Документите се подават:

  • лично или чрез пълномощник в 10-дневен срок от публикуване на обявлението в сградата на СО – район „Красно село“, гр. София, бул. "Цар Борис III" 124, Деловодство, всеки работен ден от 9:00 до 17:00 часа, или
  • на електронна поща: office@krasnoselo.bg, a.panteleevska@krasnoselo.bg

Лице за контакт: Антоанета Пантелеевска – главен експерт ЧР в отдел „Правно обслужване и човешки ресурси“, тел. 02/8951116.

5. Кратко описание на длъжността:

Административно и правно обслужване на гражданите, управление на персонала, правна защита на правата и законните интереси на Столична община и на район „Красно село”.

Изготвяне на правни становища и юридическа консултация по проблеми, касаещи законосъобразното функциониране на район „Красно село”. Осъществяване на процесуално представителство.

6. Минимален размер на основната заплата, определен за длъжността: 1 000,00 лв. 
Основната месечна заплата се определя по нива и степени съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнагражденията, като се отчита нивото на заеманата длъжност, квалификация и професионален опит.

7. Общодостъпно място, на което ще се обявяват съобщения във връзка с подбора – електронната страница на СО – район „Красно село“, гр. София, бул. "Цар Борис III" 124.

8. Длъжностна характеристика за длъжността се предоставя на кандидатите при подаване на документите.

9. Подборът при мобилност по чл. 81а от ЗДСл за заемане на длъжността да се обяви в Портала за работа в държавната администрация съгласно чл. 66, ал. 3 и ал. 4 от НПКПМДС от Антоанета Пантелеевска – главен експерт ЧР от отдел ПОЧР.

Срок за подаване на документи от 14.12.2023 до 27.12.2023 (включително).

КМЕТ НА РАЙОН "КРАСНО СЕЛО" – СО
/ЦВЕТА НИКОЛАЕВА/  
                                                                       

14.12.2023