ОБЯВА
На основание чл. 10а, ал. 1 от Закона за държавния служител, чл. 13, ал. 1 и чл. 14, ал. 1 и 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и Заповед № РКС23-РД09-912/13.12.2023 г.
ОБЯВЯВАМ КОНКУРС:
1. За длъжността "началник-отдел" – "Гражданска регистрация и административно обслужване" (ГРАО) в район “Красно село” – Столична община – 1 позиция.
2. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
- Образование – висше, степен – "бакалавър";
- Област на висшето образование – Право, Икономика, Маркетинг;
- Минимален професионален опит – 3 (три) години;
- Минимален ранг за заемане на длъжността – III младши;
- Длъжностно ниво – 7 съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията;
- Наименование на длъжностното ниво – 7Б.
3. Допълнителни умения и квалификация, носещи предимство на кандидатите:
- Умение за ръководене на екип при решаване на административни задачи;
- Познания във връзка с прилагането на нормативните актове и познаване на Закон за общинската собственост, НОС, НРУУРОЖТСО, ЗОСОИ, ЗДС, ППЗДС, Закон за собствеността, ЗМСМА, ЗВСОНИ по ЗОЕГПНС, ЗНЧИМП, ЗЗД, ЗПП и др.;
- Компютърни умения – Word, Excel и специализирани софтуерни програми;
- На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
4. Конкурсът ще се проведе чрез решаване на ТЕСТ за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията и интервю.
5. Необходими документи, които трябва да представят кандидатите за участие в конкурса:
- Заявление за участие в конкурс (Приложение № 3) към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС;
- Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС;
- Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
- Копие от други документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, документи за извършване на дейност в чужбина, както и други допълнителни документи, удостоверяващи област, в която е придобит (длъжностна характеристика, граждански договор и др.);
- Други документи по преценка на кандидата.
6. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Да осъществява оперативно управление, ръководи методически, организира, координира и контролира работата на служителите в отдела във връзка с административното обслужване, свързано с гражданската регистрация и гражданското състояние на населението и информационно-деловодното обслужване на физическите и юридическите лица. Да оказва методическа помощ на служителите в отдела и да подпомага работата на администрацията при правилното прилагане на законите и подзаконовите нормативни актове във връзка с документооборота на районната администрация.
7. Минимален размер на основната заплата, определен за длъжността: 1 000,00 лв.
Индивидуалният размер на заплатата ще бъде определен при назначаването съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация. Основната месечна заплата се определя по нива и степени съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнагражденията, като се отчита нивото на заеманата длъжност, квалификация и професионален опит.
8. Място и срок за подаване на документи:
Срок за подаване на документи: от 14.12.2023 г. до 28.12.2023 г. вкл.
Документите се подават:
- лично или чрез пълномощник в 14-дневен срок от публикуване на обявлението в сградата на СО – район „Красно село“, гр. София, бул. "Цар Борис III" 124, Деловодство, всеки работен ден от 8:30 до 17:00 часа, или
- на електронна поща: office@krasnoselo.bg, a.panteleevska@krasnoselo.bg
9. Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса ще бъдат обявени в сградата на СО – район „Красно село“ на информационното табло, както и на електронната страница на СО – район „Красно село“, както и в административния регистър.
За информации телефон: 02/8951116 – отдел “Правно обслужване и човешки ресурси”, гл. експерт „Човешки ресурси“, или на електронна поща: a.panteleevska@krasnoselo.bg
КМЕТ НА РАЙОН "КРАСНО СЕЛО"
/ЦВЕТА НИКОЛАЕВА/