Район "Искър" обявява конкурс за 1 (една) щатна бройка от длъжността „началник-отдел“ в отдел „Правнонормативно обслужване“ в администрацията на Столична община – район „Искър“


ОБЯВЛЕНИЕ

Столична община – район „Искър“, със седалище и адрес: гр. София, п.к. 1592, бул. „Кръстю Пастухов” № 18, на основание чл. 10а, ал. 1 от Закона за държавния служител, във връзка с чл. 13, ал. 1 и чл. 14, ал. 1 и ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС) и Заповед № РИС24-РД09-21 от 30.01.2024 г. на кмета на район „Искър“

ОБЯВЯВА КОНКУРС

За 1 (една) щатна бройка от длъжността „началник-отдел“ в отдел „Правнонормативно обслужване“ в администрацията на Столична община – район „Искър“
Длъжностно ниво съгласно КДА: 7
Наименование на длъжностното ниво: Ръководно ниво 7Б.

1. Минимални и специфични изисквания към кандидатите за заемане на длъжността "началник-отдел" „Правнонормативно обслужване“:
а) да отговарят на условията по чл. 7, ал. 1 и ал. 2 от Закона за държавния служител;
б) да притежават минимална образователна степен – "магистър";
в) област на завършено висше образование – Социални, стопански и правни науки; професионално направление – Право;
г) да притежават удостоверение за юридическа правоспособност;
д) професионален опит: не по-малко от 3 години по специалността или придобит ІІІ младши ранг;
е) да притежават следните компетентности: Управленска компетентност; Работа в екип; Комуникативна компетентност; Ориентация към резултати; Фокус към клиента (вътрешен/външен); Професионална компетентност; Дигитална компетентност;
ж) допълнителни изисквания и квалификации, носещи предимство:
● задълбочени познания в областта на местното самоуправление и местната администрация;
● отлични умения за работа с компютър;
● българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура (чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители).
2. Начин на провеждане на конкурса:
а) решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията;
б) интервю.
Тестът ще включва въпроси от областта на: Граждански процесуален кодекс (ГПК); Административно процесуален кодекс (АПК); Закон за обществените поръчки (ЗОП) и Правилника за прилагане на ЗОП; Кодекс на труда (КТ); Семеен кодекс (СК); Кодекс на международното частно право (КМЧП); Закон за задълженията и договорите (ЗЗД); Закон за общинската собственост (ЗОС); Закона за собствеността (ЗС); Закон за управление на етажната собственост (ЗУЕС); Закон за местното самоуправление и местната администрация (ЗМСМА); Закон за администрацията (ЗАдм); Закон за държавния служител (ЗДСл); Закон за гражданската регистрация (ЗГР); Закон за достъп до обществена информация (ЗДОИ); Закон за отговорността на държавата и общините за вреди (ЗОДОВ); Закон за устройство на територията (ЗУТ); Закон за административните нарушения и наказания (ЗАНН); Наредбите на Столичен общински съвет и други законови и подзаконови нормативни актове, съотносими към работата на район „Искър“.
3. Необходимите документи, които кандидатите следва да представят за участие в конкурса са:
а) заявление за участие в конкурса по образец съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС);
б) декларация от лицето за неговото гражданство и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено от правото да заема длъжността, за която кандидатства (чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС);
в) копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителни квалификации; ако дипломата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението да се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението да се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома може да не се прилага;
г) копие от удостоверение за юридическа правоспособност;
д) копие от документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит или придобития ранг като държавен служител, ако има такъв.
4. Документите следва да бъдат представени лично или чрез пълномощник в срок до 10 (десет) дни от публикуване на обявлението за конкурса, в деловодството на СО – район „Искър“, ж.к. „Дружба“, бул. „Кръстю Пастухов” № 18, всеки работен ден от 8:30 до 17:00 часа. Документите може да се подават и по електронен път на адрес https://edelivery.egov.bg или изпратени на електронна поща delovodstvo@raioniskar.bg, като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС трябва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. При подаване на документите по електронен път информацията за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл, и длъжностната характеристика ще се изпращат на кандидатите на посочения от тях e-mail. Телефон за контакт: 02/9790834 – Гергана Стефанова, гл. експерт ЧР.
5. Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на интернет страница на района: www.raioniskar.bg (в раздел „Работа при нас“) или на информационното табло на входа на сградата на район „Искър“, ж.к. „Дружба“, бул. „Кръстю Пастухов” № 18.
6. Кратко описание на длъжността, съгласно утвърдената длъжностна характеристика: Ръководи, организира, координира и контролира изпълнението на основните и специфични дейности на отдела, свързани с изготвяне на правни становища и юридическа консултация по законосъобразност относно дейността на районната администрация на район „Искър”. Организира законосъобразното провеждане на административнонаказателните производства водени от районната администрация. Отговаря за цялостния процес на провеждане на обществени поръчки.
7. Минимален размер на основната заплата за длъжността: 933 лева (Основният размер на заплатата се определя в зависимост от професионалния опит на служителя, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението).
Образци на заявление за участие в конкурса и декларация по чл. 17, ал. 3 от НПКПМДС могат да се изтеглят от: www.raioniskar.bg.


ЯСЕН РУСЕВ
КМЕТ НА СО – РАЙОН „ИСКЪР“

01.02.2024