Системата за електронни бюджетни разплащания (СЕБРА) е система за:

  • Наблюдение на инициираните плащания от включените в нея юридически лица;
  • Управление на плащанията в рамките на предварително зададени лимити.

Информацията от СЕБРА се публикува всеки работен ден в съответствие с Наредбата за определяне на реда, начина, сроковете и обхвата на подлежащата на публикуване информация от СЕБРА.

SEBRA_SO-22.11.2022
24.11.2022, 08:51
SEBRA_SO-23.11.2022
24.11.2022, 08:51
SEBRA_SO-24.11.2022
28.11.2022, 11:56
SEBRA_SO-04.11.2022.xlsx
09.11.2022, 13:15
SEBRA_SO-07.11.2022.xlsx
09.11.2022, 13:15
SEBRA_SO-08.11.2022.xlsx
09.11.2022, 13:15
SEBRA_SO-09.11.2022.xlsx
11.11.2022, 06:15
SEBRA_SO-10.11.2022.xlsx
11.11.2022, 11:47
SEBRA_SO-14.11.2022
17.11.2022, 11:26
SEBRA_SO-15.11.2022
16.11.2022, 08:51
SEBRA_SO-01.11.2022.xlsx
03.11.2022, 16:50
SEBRA_SO-02.11.2022.xlsx
03.11.2022, 16:50
SEBRA_SO-03.11.2022.xlsx
09.11.2022, 13:15