Обратно Временно се затваря кръстовището на бул. „Цар Борис III” и ул. „Софийски герой“

 

От 24.11.2021 г. до 14.12.2021 г. (включително) се забранява влизането на пътни превозни средства от бул. „Цар Борис III“ и от ул. „Мъглен“ към ул. „Софийски герой“ и от ул. „Софийски герой“ към бул. „Цар Борис III“ и ул. „Мъглен“.

От 24.11.2021 г. до 14.12.2021 г. (включително) се променя маршрутът на автобусна линия № 63 само в посока бул. „Цар Борис III“, както следва: по маршрута до кръстовище бул. „Цар Борис III“ – ул. „Софийски герой“, по бул. „Цар Борис III“, по бул. „Акад. Иван Ев. Гешов“, обръщане посоката на движение на кръстовище бул. „Акад. Иван Ев. Гешов“ – ул. „Св. Георги Софийски“, бул. „Акад. Иван Ев. Гешов“, по бул. „Цар Борис III“ и по маршрута в посока планина Витоша. В обратна посока маршрутът не се променя.

 

Автобусите ще спират на спирки с кодове 6097 „Кв. "Лагера“ и 0393 „Бул. "Цар Борис ІІІ“.

Закриване на спирка с код 2423 „Ул. "Феликс Каниц“.

 

„Работата по най-натовареното столично трамвайно трасе – това на трамвай № 5 – е приоритет за Столична община. Огромната част от това трасе е разположено по една от основните столични пътни артерии – булевардите „Тотлебен“ и бул. „Цар Борис III”. Работата във всяко едно кръстовище по нея е сериозно предизвикателство, като целта ни е да ги освобождаваме в максимално кратки срокове. В понеделник завършихме дейностите в кръстовището с бул. „Гешов“ и веднага възстановихме възможността за безпроблемно преминаване оттам. От сряда започваме работата в следващото кръстовище – това с ул. „Софийски герой“. Призоваваме всички граждани, които обичайно преминават през него, до 14 декември да реорганизират маршрута си, за да се избегнат сериозни задръствания и в преките“. Коментира зам.-кметът по строителството в СО инж. Ангел Джоргов.

 

Ремонтът на релсовия път в кръстовището на бул. „Цар Борис III” и ул. „Софийски герой“ е част от цялостния мащабен проект за реконструкция на релсовия път от ухо „Съдебна палата“ до ухо „Княжево“ и се реализира от Столична община по проект „Интегриран столичен градски транспорт – фаза II“, с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 – 2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.