СТАНИ ДОБРОВОЛЕЦ - ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА СЪДЕЙСТВИЕ |
Възможности за съдействие:
Събиране на окосена трева и подрязани клони, боядисване на паркова мебел (пейки, беседки, мостчета и др.).
Лице за контакт:
Милена Васева – 0886416519, milena_vaseva@abv.bg
Възможности за съдействие:
Събиране на окосена трева и подрязани клони, боядисване на паркова мебел (пейки, беседки, мостчета и др.) и на детски съоръжения.
Лице за контакт:
Милена Васева – 0886416519, milena_vaseva@abv.bg
Възможности за съдействие:
Събиране на окосена трева и подрязани клони, боядисване на паркова мебел (пейки, беседки, мостчета и др.) и на детски съоръжения.
Лице за контакт:
Милена Васева – 0886416519, milena_vaseva@abv.bg
Възможности за съдействие:
Разходка на кучета от приюта, съдействие за подобряване условията, в които живеят, вкл. изграждане на места за разходки и съоръжения за игра.
За информация: www.ecoravnovesie.com
КАКВО ИЗВЪРШИХА ДОБРОВОЛЦИТЕ ДО МОМЕНТА: |
Back Над 11 000 доброволци се включиха в тазгодишното Пролетно почистване „София чисти“
Благодарение на действията на лица и фирми, в рамките на „София чисти“ са почистени общо над 1800 декара градинки, детски площадки и междублокови пространства. Извозени са 6 800 т зелени отпадъци на депото за компостиране към Общинското предприятие за третиране на отпадъци, както и 4 800 т едрогабаритни отпадъци. В рамките на месец април са измити малко над 3000 дка улици и булеварди на територията на Столична община.
„Най-важният резултат от тази кампания обаче е, че провокирахме интереса и активността на столичани и затова ще продължим с общите инициативи и след нея. Ще продължим с допълнителни акции и в Зоологическата градина за засаждане на нови дървета, и в Парк Врана, и в приюта за безстопанствени кучета в с. Горни Богров, така че да не губим инерция и енергия и да продължаваме все така заедно да подобряваме средата, в която живеем“, каза на закриването на кампанията зам.-кметът по екология в Столична община Йоана Христова.
За първи път в тазгодишното издание на кампанията бяха използвани и социалните медии за популяризиране на инициативите. Анализът показва, че различните публикации от страницата на кампанията във Фейсбук „София чисти“ са достигнали до общо над 400 000 души, като на дневна база посланията са достигали до над 14 000 потребители.