ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ТРЪЖНА ПРОЦЕДУРА
На основание чл. 108 от Наредбата за общинската собственост на Столичен общински съвет, чл. 1, т. 9 и Глава пета от Наредбата за условията и реда за провеждане на търгове и конкурси на Столичен общински съвет, в изпълнение на с Решение № 446 по Протокол № 37 от 20.07.2017 г. на Столичен общински съвет, Столична община открива търг с явно наддаване за сключване на договор за продажба на движими вещи – отпадъци при следните условия:
- Описание на обекта на търга с явно наддаване
Предмет на настоящия търг с явно наддаване е продажбата на вещи – отпадъци, получени в резултат от дейности по третиране на битови отпадъци по смисъла на Закона за управление на отпадъците (ЗУО), находящи се на площадката на Завод за механично-биологично третиране на отпадъци с производство на RDF „Садината“ с. Яна, район „Кремиковци“, както следва:
Позиция № |
Наименование на вещта – отпадък |
Код на вещта – отпадък |
Предвидено за образуване за период от 12 месеца количество (т) |
1. |
Смесена хартия |
19.12.01 |
до 24 000 |
2. |
Смесена пластмаса |
19.12.04 |
до 24 000 |
3. |
Стъкло |
19.12.05 |
До 18 000 |
Всеки участник следва да подаде оферта за настоящия търг.
Забележка: Участниците не могат да оферират за по-малко от обявеното количество. Количествата са крайни и не могат да се променят.
- Начални тръжни цени:
Позиция № |
Наименование на вещта - отпадък |
Код на вещта –отпадък |
Начална цена |
1. |
Смесена хартия |
19.12.01 |
7,48 лв./тон |
2. |
Смесена пластмаса |
19.12.04 |
3,57 лв./тон |
3. |
Стъкло |
19.12.05 |
3,30 лв./тон |
- Размер на стъпките за наддаване
Стъпките за наддаване са, както следва:
Позиция № |
Наименование на вещта – отпадък |
Код на вещта –отпадък |
Стъпка за наддаване |
1. |
Смесена хартия |
19.12.01 |
0,75 лв./тон |
2. |
Смесена Пластмаса |
19.12.04 |
0,36 лв./тон |
4. |
Стъкло |
19.12.05 |
0,33 лв./тон |
- Условия и документи, необходими за участие в търга с явно наддаване
4.1. Право на участие в търга имат лица, регистрирани по Търговския закон, притежаващи актуални разрешителни за дейности с отпадъци, съгласно Закона за управление на отпадъците или регистрирани по същия закон, които са закупили тръжната документация и са представили следните документи:
4.1.1. Обявление за участие;
Обявлението за участие се попълва по образец (Образец № 1). Към обявлението се прилагат:
- Документ за закупена тръжна документация (в оригинал или заверено копие – „вярно с оригинала“ и подпис);
- Документ за внесен депозит (в оригинал);
- В случаите, когато не е посочен ЕИК – оригинал или заверено от кандидата удостоверение за актуално състояние, издадено не по-късно от датата на подаване на документите за участие. В случаите, в които участникът участва в търга чрез пълномощник, е необходимо пълномощникът да представи писмено пълномощно с нотариална заверка на подписите;
- Копие от актуален разрешителен или регистрационен документ за дейности с отпадъци по Закона за управление на отпадъците.
4.4.2. Декларация по образец (Образец № 2) – Административни сведения;
4.1.3. Декларация по образец (Образец № 3), че участникът приема изцяло условията на приложения проект на договор за продажба;
4.1.4. Декларация по образец (Образец № 4), че участникът приема да осигури ежедневно изтегляне и извозване на количества образуваните движими вещи – отпадъци за периода на действие на договора;
4.1.5. Декларация по образец (Образец № 5), че участникът приема да поеме разходите по изтегляне, извозване и разтоварване на закупените вещи – отпадъци;
4.1.6. Декларация по образец (Образец № 6) за обстоятелства по отношение на участника и лицето, представляващо участника;
4.1.7. Декларация по образец (Образец № 7), че участникът е извършил оглед на мострите на предвидените за образуване вещи – отпадъци;
4.1.8. Декларация по образец (Образец № 8) по чл. 66, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпиране на пари.
4.1.9. Декларация по образец (Образец № 9), че вещите – отпадъци се приемат с цел оползотворяване, в т.ч. рециклиране.
4.1.10. Декларация по образец (Образец № 10) за липса на задължения;
4.1.11. Декларация по образец (Образец № 11), че участникът не е лишен от пораво да упражнява търговска дейност;
4.1.12. Удостоверение от банка за наличието на финансов ресурс за предоставянето на гаранция за добро изпълнение.
4.2. Документите по т.т. 4.1.1. – 4.1.12. и приложенията към обявление се подреждат и описват в хронологична последователност, съгласно тръжната документация. Същите се поставят в непрозрачен плик, който се запечатва. Върху плика се изписват/залепват данни за името на участника, адрес, телефон, факс и електронен адрес за кореспонденция, както и надпис „Търг № 04-СО-2022 с явно наддаване за продажба на движими вещи – отпадъци, предвидени за образуване в резултат от дейности по третиране на битови отпадъци по смисъла на Закона за управление на отпадъците, извършвани в инсталациите и съоръженията на Столична община“, като се посочва вещта, за която участникът подава оферта.
5. Начин на плащане
Купувачът заплаща предложената цена за предвидените за образуване вещи – отпадъци, в срок до 5 работни дни от фактурирането на всяко отделно натрупано, изтеглено и извозено количество за предходната седмица, по реда на чл. 64, ал. 1 от Наредбата за условията и реда за провеждане на търгове и конкурси. Заплащането се извършва по посочената в договора банкова сметка на Столична община.
6. Дата, място и час на провеждане на огледа и търга:
- Вещите са на разположение за оглед на площадката на Завод за механично-биологично третиране на отпадъци с производство на RDF „Садината“, с. Яна, район „Кремиковци“ от 09:00 ч. до 12:00 ч. до 26.05.2022 г.;
- Дата на провеждане на търга: 26.05.2022 г.;
- Начален час на търга: 14:00 часа;
- Място на провеждане на търга: стая № 109 – зала, находяща се на адрес ул. ”Париж” № 3.
Тръжната документация е 10,00 лв. (десет) лева, без ДДС, и се заплаща в касата на Столична община на ул. „Париж“ № 3, ет. 2, стая № 201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10:00 ч. до 12:00 ч. и 14:00 ч. до 16:00 ч., а в последния ден от месеца от 10:00 ч. до 12:00 ч. Фактура за закупена тръжна документация се издава на ул. „Париж“ № 3, ет. 2, стая № 204. Участникът може да получи тръжна документация от дирекция „Обществени поръчки и концесии“ на Столична община на адрес ул. „Париж“ № 3, стая № 4, след представяне на фактура за закупена документация до 15:30 ч. на 25.05.2022 г.
Закупуването на тръжната документация може да се извърши и по банков път, като сумата се внася по сметка в лева, както следва – IBAN: BG81SOMB91303133008301, BIC код на SOMBBGSF, име на банка: Общинска банка, клон „Врабча“, ул. „Врабча“ № 6.
Размерът на депозита за участие е 5% от началната тръжна цена за тон от общото прогнозно количество, предвидени за образуване от съответния вид за всяка от позициите. Внася се в касата на Столична община или по банков път на името на Столична община, дирекция „Финанси“, по следната сметка на Столична Община:
IBAN: BG72SOMB91303333008301
BIC Code: SOMBBGSF
Наименование на банката: Общинска банка, клон "Врабча", ул. „Врабча“ № 6.
В платежното нареждане задължително се записва номерът на позицията, за която се участва и номерът на търга.
Депозитът за участие се внася до 16:00 ч. 25.05.2022 г.
7. Крайният срок за приемане на писмени оферти е до 12:00 часа на 26.05.2022 г.
8. Специални изисквания.
Участниците не могат да подават оферти за по-малко от обявеното количество.