Район „Красна поляна“ обявява конкурс за длъжността "младши експерт" – 1 щатна бройка в отдел "Административно информационно обслужване, гражданска регистрация и административно обслужване” (АИО ГРАО) при СО - район „Красна поляна“

 

ОБЯВЛЕНИЕ

 

Столична Община – район „Красна поляна”, гр. София, ул. „Освобождение” № 25, на основание чл. 10а, ал. 1 от Закона за държавния служител във връзка с чл. 13, ал. 1 и чл. 14, ал. 1, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбор при мобилност на държавни служители и Заповед № РКП25-РД56-416/25.09.2025 г. на кмета на СО - район  „Красна поляна“

 

ОБЯВЯВА КОНКУРС


 
За длъжността "младши експерт" – 1 щатна бройка в отдел „Административно информационно обслужване, гражданска регистрация и административно обслужване” (АИО ГРАО) при СО - район  „Красна поляна“
Длъжностно ниво – 11, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията
Наименование на длъжностното ниво: Експертно ниво 7
Вид правоотношение – служебно
1. Минимални изисквания за длъжността: 
- образование – висше; 
- образователна степен – "бакалавър"; 
- професионален опит – не се изисква  
2. Допълнителни изисквания и квалификация: 
- Област на висшето образование: „социални, стопански и правни науки и/или технически науки“;
- Отлично познаване на относимата нормативната уредба;
- Необходими компетентности съгласно Приложение № 1 към чл. 15, ал. 1 от Наредбата за условията и реда за оценяване изпълнението на служителите в държавната администрация: ориентация към резултати, работа в екип, фокус към клиента (вътрешен/външен), комуникативна компетентност, професионална компетентност, аналитична компетентност, дигитална компетентност;
- На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
3. Конкурсът ще се проведе чрез: 
- тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията; 
- провеждане на интервю. 
4. Необходими документи за кандидатстване: 
- Заявление за участие в конкурса – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл
- Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл
- Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага; 
- Копия от документи, удостоверяващи продължителността на стажа и професионалния опит (трудова, служебна/ осигурителна книжка по утвърден образец, както и документи, удостоверяващи извършване на дейност в чужбина) или придобит ранг.
5. Описание на длъжността:
- Организира изпълнението и прилагането на Закона за гражданската регистрация, както и на други законови и подзаконови нормативни актове, свързани с гражданската регистрация на физически лица;
- Поддържа и съхранява: личните регистрационни картони и регистрите за гражданско състояние;
- Взаимодейства с ГД „ГРАО” при осъществяване на актуализацията и поддържането на национална база данни „Население”.
- Обработва входящата и изходящата кореспонденция на районната администрация, чрез „АКСТЪР”;
- Издава дубликати на актове по гражданско състояние чрез „АКТОПИС”;
- Длъжността е свързана със събирането и систематизирането на информация, с обработката на бази данни. Осъществява дейности по административното обслужване.
- Други задачи, допълнително възлагани по нареждане на прекия ръководител и на Ръководството на Район „Красна поляна“.
6. Основна работна заплата за длъжността: не по-малко от 1077 лева. - Индивидуалният размер на заплатата ще бъде определен при назначаването съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
7. Адрес и електронна поща за подаване на документи: 
- Документите се подават от кандидатите в срок от 10 календарни дни от деня, следващ датата на публикуване на обявата за провеждане на конкурса, в сградата на СО - район „Красна поляна, от 8.30 до 17.00 часа, на адрес гр. София, ул. „Освобождение” № 25 (деловодство);
- Документите се подават от кандидатите лично, чрез пълномощник или по електронен път на имейл адрес: office@krasnapolyana.bg, като в този случай следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис;
- При подаване на документите лично или чрез пълномощник на кандидатите ще се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност и пречки за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл. При подаване на документите по електронен път кандидатите да получат длъжностната характеристика и информацията за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл, на посочения от тях e-mail. 
8. Списъците и всички съобщения, свързани с конкурса, ще бъдат обявени на електронната страница на СО с адрес: https://www.krasnapolyana.bg/.

За информация: телефон 02/9217-212 – главен експерт „Човешки ресурси“ при СО – район „Красна поляна“.


ДИМИТЪР ПЕТРОВ
КМЕТ НА СО – РАЙОН „КРАСНА ПОЛЯНА“  ……………….П………………

 

25/09/2025