СТОЛИЧНА ОБЩИНА – РАЙОН „ИЛИНДЕН“, със седалище и адрес: гр. София, ж.к. „Захарна фабрика“, ул. „Билянини извори“ № 10, вх. Б, на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител и чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и Заповед № РИЛ25-РД09-358/23.09.2025г. на кмета на район „Илинден“
ЗА НАЗНАЧАВАНЕ НА ДЪРЖАВЕН СЛУЖИТЕЛ
ПРИ СЛЕДНИТЕ УСЛОВИЯ:
I. ЗА ДЛЪЖНОСТТА:
– Главен експерт в отдел „Техническа инфраструктура, екология, проекти и обществени поръчки“
– Експертна, наименование на длъжностно ниво по КДА: Експертно ниво 5
1. Кратко описание на длъжността:
• Участие в подготовка на документация за конкурси по обществени поръчки за поддръжка и текущи ремонти на сгради, сградни инсталации и др. в учебните и детски заведения, ремонт на детски и спортни площадки, изграждане и ремонт на пътна инфраструктура и други благоустройствени дейности;
• Подготовка на количествени сметки за провеждане на конкурси по ЗОП, за дейностите, за които отговаря;
• Участие в комисии по обществени поръчки и оценка на документацията по техническа спецификация, съгласно компетенциите;
• Изготвя справки и отчети за изпълнени ремонти и други СМР, свързани с благоустройството и сградният фонд, инвеститорски контрол и отчетност на извършените СМР (Съгласува и одобрява протоколи (акт обр. 19));
• Участие в приемателни комисии и подписване на актове и протоколи по време на строителството за строежи, на които е възложител район „Илинден“;
• Планира и контролира всички извършени дейности по поддръжка, ремонт и експлоатация, възложени от Столична община на фирмата за поддръжка и ремонт на уличното осветление на територията на район „Илинден“, както и съгласува Приемателни протоколи и акт обр. 19 за реално извършените от тях работи;
• Контролира всички извършени дейности по поддръжка, ремонт и експлоатация, възложени от Столична община на фирмата за поддръжка и ремонт на уличната мрежа и пътните съоръжения на територията на район „Илинден“, както и подписва Приемателни протоколи и акт обр. 19 за реално извършените от тях работи;
• Поддържане, ремонт и контрол на инженерната инфраструктура в района – улици, тротоари, междублокови пространства;
• Поддържане, ремонт и контрол на детски градини, училища, общински сгради.
• Извършване на огледи по заявления, сигнали и жалби на граждани и изготвяне на отговори;
• Изпълнява и други конкретно възложени законосъобразни задачи от ресорния зам.-кмет на района;
• Следи всички промени в нормативната уредба, касаещи дейността му и ги прилага в практиката;
2. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността
2.1. Образование: висше – техническо, с образователно - квалификационна степен – „бакалавър“
2.2. Област на висше образование: технически науки;
2.3. Професионален опит – две години, свързани с функциите на настоящата дейност и/или минимален ранг – IV младши
2.4. Работна заплата – 1077-2800 лева
Индивидуалният размер на основната заплата за длъжността се определя в степен на основна заплата в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, Приложение № 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за заплатите на служителите в СО – район „Илинден“.
2.5. Да познава – нормативната уредба, свързана със задълженията му като държавен служител, Закона за администрацията, Закона за държавния служител, Закона за местното самоуправление и местната администрация, Закона за устройство на територията, Закона за кадастъра и имотния регистър, Закона за обществените поръчки, както и актуалната нормативна уредба, свързана със задълженията като служител в държавната администрация и в областта на културата и спорта.
2.6. Да притежава знания и умения за обработване на информация, създаване на дигитално съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността (дигитална компетентност).
2.7. Допълнителни умения и квалификации:
Компютърни умения – Microsoft Office (Word, Excel), Internet.
На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
3. Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност: 1.
II. РЕД ЗА ПРОВЕЖДАНЕ И НАЧИН ЗА УЧАСТИЕ В КОНКУРСА
1. Начин на провеждане на конкурса:
– решаване на тест и
– интервю.
2. Необходими документи за участие в конкурсната процедура:
2.1. Писмено заявление за участие в конкурса – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС);
2.2. Декларация за обстоятелствата по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответния ред от правото да заема определена длъжност;
2.3. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност (според изискванията за длъжността); ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в регистъра на завършилите студенти и докторанти, поддържан от Министерството на образованието и науката, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
2.4. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, документи за извършване на дейност в чужбина, както и други допълнителни документи, удостоверяващи областта, в която е придобит – длъжностна характеристика, граждански договор и др.) или придобития ранг като държавен служител.
3. Място и срок за подаване на документите за участие в конкурса
3.1. Документи за участие в конкурса могат да се подават:
3.1.1. В деловодството на СО – район „Илинден“ – гр. София 1309, ж. к. „ Захарна фабрика“, ул. „Билянини извори“ № 10, вх. Б, стая № 116, лично от всеки кандидат или чрез пълномощник.
3.1.2. По електронен път на следния електронен адрес: info@ilinden.sofia.bg в zip или pdf файлов формат, като в този случай заявлението по т. 2.1. и декларацията по т. 2.2. следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
3.2. Срок за подаване на документите – подаването на заявлението и приложенията към него се извършва в 10-дневен срок от публикуване на обявлението. Краен срок за подаване – 06.10.2025 г. до 17.00 часа.
4. Уведомяване на кандидатите при подаване на документите
Документите на кандидатите да се приемат от служители в звеното по Човешки ресурси към отдел „ФСДЧР“, при спазване на разпоредбите на чл. 17 и чл. 18 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, като:
4.1. Всеки кандидат да бъде уведомен за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл.
4.2. На всеки кандидат да бъде връчена длъжностната характеристика за конкурсната длъжност.
4.3. При подадени документи по реда на т. 3.1.2. информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика се изпращат на кандидата по електронен път на посочената от него електронна поща.
4.4. Да се регистрират само заявленията, към които са приложени всички изискуеми документи.
5. Места за обявяване на информация, свързана с провеждането на конкурса
Списъците и всички съобщения във връзка с провеждането на конкурса да се обявяват:
– на интернет страницата на СО – район „Илинден“ – www.ilinden.bg.
За контакти: 0882 62 87 41 – Човешки ресурси.
Д-Р ЕМИЛ БРАНЧЕВСКИ
Кмет на СО – район „Илинден“