Столичен инспекторат към Столична община обявява подбор на кандидати за заемане на длъжността "старши инспектор" в Районен инспекторат "Оборище" - 4 работни места


                                             СТОЛИЧЕН ИНСПЕКТОРАТ КЪМ СТОЛИЧНА ОБЩИНА

                                                                              ОБЯВЯВА 
                                               ПОДБОР НА КАНДИДАТИ ЗА ЗАЕМАНЕ
                                               НА ДЛЪЖНОСТТА "СТАРШИ ИНСПЕКТОР" 
                                В РАЙОНЕН ИНСПЕКТОРАТ „ОБОРИЩЕ“ – 4 РАБОТНИ МЕСТА

Описание на длъжността:
-    Контролира изпълнението на дейностите по договорите, сключени между Столична община и фирмите изпълнители по дейност „Чистота“ и спазването на нормативните актове, отнасяща се до дейността на Столичен инспекторат на територията, за която отговаря. При констатиране на нарушения и неизпълнение предприема своевременно необходимите законови действия.
-    Осъществява контролна дейност спрямо физически и юридически лица в съответствие с функциите и задачите, определени с Правилника за организация и дейността на Столичен инспекторат и Вътрешните правила утвърдени от Директора.
-    Изготвя необходимите документи за резултатите от извършените проверки- констативни протоколи, актове за установяване на административни нарушения и други документи.
-    Изготвя доклади, становища, отговори и др. документи, свързани с възложени задачи.

Изисквания за заемане на длъжността:
-    завършено висше образование;
-    минимално изискуема образователно-квалификационна степен „бакалавър“; ако дипломата е издадена от висше учебно заведение в чужбина, тя трябва да е призната в РБ;
-    да притежава валидно свидетелство за управление на МПС, категория В /активен водач на моторно превозно средство/.
-    професионален опит- минимум 1 година;

Допълнителни изисквания за длъжността са:
-    познаване на нормативните наредби, по които работи Столичен инспекторат;
-    добри умения за работа с компютър- MS Office;
-    умения за работа в екип и с граждани;
-    спазване на работната дисциплина;
-    планиране и организация на работния процес;
-    лоялност и дискретност към институцията.

Длъжността се заема чрез сключване на трудов договор, като се работи по график при сумирано изчисляване на работното време, съгласно Кодекса на труда.
Основна месечна заплата в размер от 1700 лв до 1900 лв.

Необходими документи за кандидатстване:
1.    Писмено заявление за участие в подбора (по образец);
2.    Автобиография (по образец);
3.    Копия на документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага (отнася се за дипломи, издадени след 01.01.2012 г., като кандидатът следва да се е уверил, че дипломата му фигурира в съответния регистър). В случай, че дипломата за завършено висше образование е издадена преди 01.01.2012 г., се изисква представяне на копие;
4.    Копие на документ, удостоверяващ компютърна грамотност (при наличие на такъв);
5.    Копие на документ, удостоверяващ владеенето на чужд език (при наличие на такъв).
6.    Копия на документите, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж и професионалния опит;

Копия от документите се представят в цялост.
Данните, предоставени с кандидатурата за определена позиция, ще бъдат обработвани само за конкретната позиция въз основа на съгласието на кандидата, демонстрирано чрез подаване на кандидатура, съгласно изискванията на Общия регламент (ЕС)2016/679 за защита на личните данни.
Подборът на кандидатите се извършва на три етапа: подбор по документи, провеждане на два теста и интервю. Само одобрени по документи кандидати ще бъдат поканени за провеждане на тестове и интервю. В тестовете се проверяват познанията на кандидатите по правилника за организацията и дейността на Столичен инспекторат към Столична община и наредбите, по които работи Столичен инспекторат, също както и компютърните им умения. Повече информация за Столичен инспекторат кандидатите могат да намерят на: https://inspectorat-so.org/
Кандидатите, които издържат успешно и двата теста, се явяват на интервю за преценка на професионалните качества, необходими за заемане на длъжността. 
Кандидатите подават лично документите всеки работен ден от 9.00 до 17.30 часа на адрес: гр. София, ул. „Париж" № 5, в деловодството на Столичен инспекторат към Столична община или на електронната поща: inspectorat@inspectorat-so.org, като в този случай заявлението следва да бъде подписано от кандидата с личен електронен подпис.
Документите може да бъдат подадени и по електронен път на https://edelivery.egov.bg/Account/Login
При електронно представяне на документите в относно да се посочва длъжността, за която се кандидатства.

Срокът за подаване на документите е от 23.09.2025г. до 02.10.2025г. включително.

Ще се регистрират само заявления, към които са приложени всички необходими документи. Заявления след изтичане на крайния срок няма да бъдат регистрирани.
Списъкът на допуснатите и недопуснатите до интервю кандидати, както и датата, мястото и часа на провеждане на тестовете и интервюто ще бъдат публикувани на страницата на Столичен инспекторат и обявени на информационното табло на Столичен инспекторат към Столична община- гр. София, ул. „Париж" № 5.

 

 

 

 

23/09/2025