Район "Нови Искър" обявява конкурс за длъжността "секретар" на район "Нови Искър" - 1 щатна бройка


СТОЛИЧНА ОБЩИНА – РАЙОН „НОВИ ИСКЪР”
гр. Нови Искър, ул. “Искърско дефиле” № 121 (ХХХI – МЦ), п.к. 1281, тел.: 991-72-30; факс: 991 76 23; е-mail: info@novi-iskar.bg

На основание чл. 10 а, ал. 1 от Закона за държавния служител, чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и във връзка с чл. 46, ал. 1, т. 4 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл. 125, ал. 1, т. 5 от Правилника за организация и дейностите на Столичен общински съвет и Заповед № РНИ25-РД09-292/05.08.2025 г.

ОБЯВЯВАМ

Конкурс  за заемане на длъжност "СЕКРЕТАР" НА СО – РАЙОН “НОВИ ИСКЪР“ – 1 щатна бройка,
Длъжностно ниво съгласно КДА: 5
Ръководно ниво: 5А
, при следните условия:
I. Кратко описание на длъжността:
Организира и контролира административните дейности, свързани с ефективното функциониране на администрацията на район “Нови Искър“. Осъществява организационна връзка между кмета и административните звена, както и между отделните административни звена. Отговаря за дейността на общинската администрация, условията на работа на служителите и информационно-техническото обезпечаване на дейността им. Осъществява контрол на деловодното обслужване, документооборота и общинския архив. Отговоря за дейността на звена по гражданска регистрация и административно обслужване. Отговаря за работа с молбите, жалбите, сигналите и предложенията на гражданите и юридическите лица. Организира разпределението на задачите за изпълнение между специализираната и обща администрация. Ръководи и разработването на вътрешни нормативни актове за дейността на администрацията. Ръководи дейността по  организацията и провеждането на националните и местни избори.

II. Минимална заплата, определена за длъжността: 1077,00 лв. – при назначаване основният размер на заплата за длъжността се определя в зависимост от нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението.

III. Изисквания за заемане на длъжността:
1. Минимални изисквания (общи нормативни изисквания):
• Образование – висше, квалификационна степен – "магистър";
• Професионален опит – не по-малко от 4 години или придобит II младши ранг, съгласно КДА;
• Правоотношение – служебно.
2. Други специфики за длъжността и за административното звено – изисквания:
• Задълбочени познания в областта на местното самоуправление и местната администрация.
• Отлични умения за работа с компютър.
• Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура (чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители).

IV. Начин на провеждане на конкурса:
Конкурсът да се проведе по реда на чл. 33, ал. 1, т. 2 от Наредба за провеждане на конкурси и подбора при мобилност на държавни служители. Защита на концепция за стратегическо управление на тема: "Ръководство, организация и контрол на административните дейности в район “Нови Искър“. Разработената концепция да бъде до 10 печатни страници А4, поставена в запечатан плик, надписан с трите имена на кандидата, подпис и длъжността за кандидати, успешно разработили темата.

V. Необходими документи за участие в конкурса, място и срок на подаване:
1. Необходими документи за участие в конкурса:
• Заявление за участие в конкурс – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСЛ;
• Декларация по чл. 17, ал. 3 т. 1 от НПКПМДСЛ;
• Копие от документ за придобитата образователна-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
• Автобиография. 
2. Място и срок на подаване на документи:
Документите за участие в конкурса следва да бъдат представени лично от кандидатите или чрез пълномощник:
В СО – район “Нови Искър”, София – 1281, ул. „Искърско дефиле” № 121, партерен етаж – фронтофис, всеки работен ден от 08:30 ч. до 17:00 ч., в срок – 14 дни от публикуване на обявлението.
При подаване на документите лично или чрез пълномощник на кандидатите да се предостави длъжностна характеристика за конкурсната длъжност и пречки за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл.
Документите може да се подават и по електронен път на електронна поща: info@novi-iskar.bg като Заявлението по чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл и Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл задължително се подписват от кандидатите с електронен подпис.
При електронно представяне на документите в относно да се посочва длъжността, за която се кандидатства.
При подаване на документите по електронен път кандидатите да получат длъжностна характеристика и информацията за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл, на посочения от тях e-mail.
Телефони за контакт:  02/991 73 36, 02/991 22 46.

VI. Място за обявяване на списъци и съобщения във връзка с конкурса:
Оповестяването на конкурса да се извърши чрез публикуване на Обявление в Административен регистър, в специализиран сайт за работа www.jobs.bg на страницата  на Столична община – www.sofia.bg и на интернет страницата на район “Нови Искър“ www.novi-iskar.bg както и на информационното табло на партерен етаж в сграда  на районната администрация  (XXXI Медицински център), гр. Нови Искър, ул. „Искърско дефиле” № 121.
Списъци и съобщения във връзка с конкурса да се поставят на информационното табло на партерен етаж в сградата на районната администрация (XXXI Медицински център), гр. Нови Искър, ул. „Искърско дефиле” № 121, както и на интернет сайта на район „Нови Искър“ www.novi-iskar.bg.

 

ВЛАДИСЛАВ ВЛАДИМИРОВ:  …./п/…..
КМЕТ НА СО – РАЙОН “НОВИ ИСКЪР“

06/08/2025