Столична община открива търг с явно наддаване № 06-СО-2025 г. за сключване на договор за продажба на рециклируеми материали, общинско имущество (движими вещи)

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ТРЪЖНА ПРОЦЕДУРА

На основание чл. 35, ал. 1 от Закона за общинската собственост, чл. 108 от Наредбата за общинската собственост на Столичен общински съвет, чл. 1, т. 9 и Глава пета от Наредбата за условията и реда за провеждане на търгове и конкурси на Столичен общински съвет, във вр. с чл. 44, ал. 1 от ЗМСМА и в изпълнение на възлагателни писма № СОА25-ВК08-4243-[1]/26.03.2025 г., № СОА25-ВК08-2578-[24]/02.05.2025 г. и № СОА25-ВК66-4842/13.06.2025 г., Столична община открива търг с явно наддаване № 06-СО-2025 г. за сключване на договор за продажба на рециклируеми материали, общинско имущество (движими вещи), при следните условия:

  1. Описание на обекта на търга с явно наддаване

Предмет на настоящия търг с явно наддаване е: Продажба на рециклируеми материали, общинско имущество (движими вещи) – смесена хартия, пластмаса – прозрачен найлон, смесена пластмаса, пластмаса – ПЕТ материал, пластмаса – ПЕТ бутилки, цветни метали и черни метали, предвидени за образуване, в резултат от дейности по третиране на битови и подобни отпадъци в инсталациите и съоръженията на Столична община, по смисъла на Закона за управление на отпадъците, при следните условия:
 

Предвидени за образуване рециклируеми материали в Завод за механично-биологично третиране на отпадъци с производство на RDF, площадка „Садината“

Позиция №

Наименование на движимата вещ

Код на движимата вещ

Количество (тон)

Количество, предвидено за образуване за период от

1.

Смесена хартия

19 12 01

До 1000 т

12 месеца

2.

Смесена хартия

19 12 01

До 1000 т

12 месеца

3.

Смесена хартия

19 12 01

До 1000 т

12 месеца

4.

Смесена хартия

19 12 01

До 1500 т

12 месеца

5.

Пластмаса – прозрачен найлон

19 12 04

До 1000 т

12 месеца

6.

Пластмаса – прозрачен найлон

19 12 04

До 1000 т

12 месеца

           7.

Смесена пластмаса

19 12 04

До 1000 т

 12 месеца

8.

Смесена пластмаса

19 12 04

До 1000 т

 12 месеца

9.

Смесена пластмаса

19 12 04

До 1000 т

 12 месеца

10.

Смесена пластмаса

19 12 04

До 1500 т

 12 месеца

11.

Пластмаса – ПЕТ материал

19 12 04

До 1000 т

 12 месеца

12.

Пластмаса – ПЕТ материал

19 12 04

До 1000 т

 12 месеца

13.

Пластмаса – ПЕТ материал

19 12 04

До 1000 т

 12 месеца

14.

Пластмаса – ПЕТ бутилки

19 12 04

До 1000 т

 12 месеца

15.

Пластмаса – ПЕТ бутилки

19 12 04

До 1000 т

 12 месеца

16.

Пластмаса – ПЕТ бутилки

19 12 04

До 1000 т

 12 месеца

17.

Пластмаса – ПЕТ бутилки

19 12 04

До 2000 т

 12 месеца

18.

Пластмаса – ПЕТ бутилки

19 12 04

До 2000 т

 12 месеца

19.

Цветни метали

19 12 03

До 1000 т

 12 месеца

20.

Черни метали

19 12 02

До 3000 т

 6 месеца

21.

Черни метали

19 12 02

До 3000 т

 6 месеца

22.

Черни метали

19 12 02

До 3000 т

 6 месеца

 

Всеки участник следва да подаде оферта за съответната/-ите позиция/-ции, за която/които участва в настоящия търг. Един участник може да участва за един вид материал само по една позиция.

Забележка: Участниците не могат да оферират за по-малко от обявеното количество във всяка една позиция. Количествата са крайни и не могат да се променят.

1.1. Начални тръжни цени по наименование на движимата вещ:

Позиция №

Наименование на движимата вещ

Код на движимата вещ

Начална цена за един тон

1.

Смесена хартия

19 12 01

9,00 лв.

2.

Пластмаса – прозрачен найлон

19 12 04

8,00 лв.

3.

Смесена пластмаса

19 12 04

25,00 лв.

4.

Пластмаса – ПЕТ материал

19 12 04

60,00 лв.

5.

Пластмаса – ПЕТ бутилки

19 12 04

60,00 лв.

6.

Цветни метали

19 12 03

625,00 лв.

7.

Черни метали

19 12 02

57,00 лв.

1.2. Размер на стъпките за наддаване:
​​​​​

Позиция №

Наименование на движимата вещ

Код на движимата вещ

Стъпка за наддаване

(тон)

1.

Смесена хартия

19 12 01

0,90 лв

2.

Смесена хартия

19 12 01

0,90 лв.

3.

Смесена хартия

19 12 01

0,90 лв.

4.

Смесена хартия

19 12 01

0,90 лв.

5.

Пластмаса – прозрачен найлон

19 12 04

0,80 лв.

6.

Пластмаса – прозрачен найлон

19 12 04

0,80 лв

7.

Смесена пластмаса

19 12 04

2,50 лв.

8.

Смесена пластмаса

19 12 04

2,50 лв.

9.

Смесена пластмаса

19 12 04

2,50 лв.

10.

Смесена пластмаса

19 12 04

2,50 лв.

11.

Пластмаса – ПЕТ материал

19 12 04

6,00 лв.

12.

Пластмаса – ПЕТ материал

19 12 04

6,00 лв.

13.

Пластмаса – ПЕТ материал

19 12 04

6,00 лв.

14.

Пластмаса – ПЕТ бутилки

19 12 04

6,00 лв.

15.

Пластмаса – ПЕТ бутилки

19 12 04

6,00 лв.

16.

Пластмаса – ПЕТ бутилки

19 12 04

6,00 лв.

17.

Пластмаса – ПЕТ бутилки

19 12 04

6,00 лв.

18.

Пластмаса – ПЕТ бутилки

19 12 04

6,00 лв.

19.

Цветни метали

19 12 03

62,50 лв.

20.

Черни метали

19 12 02

5,70 лв.

21.

Черни метали

19 12 02

5,70 лв.

22.

Черни метали

19 12 02

5,70 лв.

2.1. Право на участие в търга имат лица, регистрирани по Търговския закон, включително извършващи дейности като търговец по § 1, т. 45 от ДР на ЗУО, по реда на Регламент ЕО №1013/2006 г., притежаващи актуални разрешителни за дейности с отпадъци, съгласно Закона за управление на отпадъците или регистрирани по същия Закон, които са закупили тръжната документация и са представили следните документи:

2.1.1. Заявление за участие;

Заявлението за участие се попълва по образец (Образец № 1). Към него се прилагат:

  • Документ за закупена тръжна документация (в оригинал или заверено копие – „Вярно с оригинала“ и подпис);
  • Документ за внесен депозит (в оригинал);
  • В случаите, когато не е посочен ЕИК – оригинал или заверено от кандидата удостоверение за актуално състояние, издадено не по-късно от датата на подаване на документите за участие. В случаите, в които участникът участва в търга чрез пълномощник, е необходимо пълномощникът да представи писмено пълномощно с нотариална заверка на подписите. В пълномощното следва да бъде изрично указано дали пълномощникът има право да наддава;
  • Копие от актуален разрешителен или регистрационен документ за дейности, свързани със Закона за управление на отпадъците.

2.1.2. Декларация по образец (Образец № 2) – Административни сведения;

2.1.3. Декларация по образец (Образец № 3), че участникът приема изцяло условията на приложения Проект на договор за продажба;

2.1.4. Декларация по образец (Образец № 4), че участникът приема да осигури ежедневно изтегляне и извозване на количества, образувани движими вещи за периода на действие на договора;

2.1.5. Декларация по образец (Образец № 5), че участникът приема да поеме разходите по изтегляне, извозване и разтоварване на закупените движими вещи;

2.1.6. Декларация по образец (Образец № 6) за обстоятелства по отношение на участника и лицето представляващо участника;

2.1.7. Декларация по образец (Образец № 7), че участникът е извършил оглед на мострите на предвидените за образуване двежими вещи (рециклируеми материали);

2.1.8. Декларация по образец (Образец № 8) чл. 66, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпиране на пари;

2.1.9. Декларация по образец (Образец № 9), че движимите вещи се приемат с цел оползотворяване, в т.ч. рециклиране.

2.1.10. Декларация по образец (Образец № 10) за липса на задължения;

2.1.11. Декларация по образец (Образец № 11), че участникът не е лишен от правото да упражнява търговска дейност.

2.2. Документите по т.т. 2.1.1.÷2.1.11. и Приложенията към Заявлението се подреждат и описват в хронологична последователност, съгласно тръжната документация. Същите се поставят в непрозрачен плик, който се запечатва. Върху плика се изписват/залепват данни за името на участника, адрес, телефон, електронен адрес за кореспонденция и уведомяване, както и надпис: „Търг с явно наддаване № 06-СО-2025 г., за продажбата на рециклируеми материали, общинско имущество (движими вещи) – смесена хартия, пластмаса – прозрачен найлон, смесена пластмаса, пластмаса – ПЕТ материал, пластмаса – ПЕТ бутилки, цветни метали и черни метали, предвидени за образуване, в резултат от дейности по третиране на битови и подобни отпадъци, в инсталациите и съоръженията на Столична община, по смисъла на Закона за управление на отпадъците“.

Оферти за повече от един вид материал могат да бъдат подавани в един запечатан плик.

2.3. Дата, място и час на провеждане на огледа и търга:

  • Рециклируемите материали са на разположение за оглед на площадката на Завод за механично-биологично третиране на отпадъци, с производство на RDF „Садината“, с. Яна, район „Кремиковци“ от 09:00 ч. до 12:00 ч. до 08.07.2025 г.; GSM: 0889 21 96 72;
  • Дата на провеждане на търга: 09.07.2025 г.;
  • Начален час на търга: 14:00 часа;
  • Място на провеждане на търга: стая № 109 – зала, находяща се на адрес: ул. „Париж” № 3.

3. Ред за закупуване на тръжната документация и внасяне на депозита

3.1. Цената на тръжната документация е 10,00 лв. (десет) лева, без ДДС.

Тръжната документация се заплаща в касата на Столична община на ул. „Париж“ № 3, ет. 2, стая № 201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10:00 ч. до 12:00 ч. и 14:00 ч. до 16:00 ч., а в последния ден от месеца от 10:00 ч. до 12:00 ч. Фактура за закупена тръжна документация се издава на ул. „Париж“ № 3, ет. 2, стая № 204. Участникът може да получи тръжна документация от дирекция „Обществени поръчки и концесии“ на Столична община на адрес ул. „Париж“ № 3, ет. 1, стая 107, след представяне на фактура за закупена документация до 10:00 ч. на 08.07.2025 г.

3.2. Закупуването на тръжната документация може да се извърши и по банков път, като сумата се внася по сметка в лева, както следва – IBAN: BG27SOMB91303133008303, BIC код на SOMBBGSF, име на банка: Общинска банка, клон „Врабча“, ул. „Врабча“ № 6.

Размерът на депозита за участие е 5% от началната тръжна цена за общото прогнозно количество, от съответния вид за всяка от позициите, както следва:

По Позиции № 1, № 2 и № 3 „Смесена хартия“ – 450,00 (четиристотин и петдесет) лева за всяка позиция;

По Позиция № 4 „Смесена хартия“ – 675,00 (шестстотин седемдесет и пет) лева;

По Позиции № 5 и № 6 „Пластмаса – прозрачен найлон“ – 400,00 (четиристотин) лева за всяка позиция;

По Позиции № 7, № 8 и № 9 „Смесена пластмаса“ – 1 250,00 (хиляда двеста и петдесет) лева за всяка позиция;

По Позиция № 10 „Смесена пластмаса“ – 1 875,00 (хиляда осемстотин седемдесет и пет) лева;

По Позиции № 11, № 12 и № 13 „Пластмаса – ПЕТ материал“ – 3 000,00 (три хиляди) лева за всяка позиция;

По Позиции № 14, № 15 и № 16 „Пластмаса – ПЕТ бутилки“ – 3 000,00 (три хиляди) лева за всяка позиция;

По Позиции № 17 и № 18 „Пластмаса – ПЕТ бутилки“ – 6 000,00 (шест хиляди) лева за всяка позиция;

По Позиция № 19 „Цветни метали“ – 31 250,00 (тридесет и една хиляди двеста и петдесет) лева;

По Позиции № 20, № 21 и № 22 „Черни метали“ – 8 550,00 (осем хиляди петстотин и петдесет) лева за всяка позиция.

Депозитът се внася по банков път, на името на Столична община, дирекция „Финанси“, по следната сметка на Столична община:
IBAN: BG16SOMB91303133008307
BIC Code: SOMBBGSF
Наименование на банката: Общинска банка, клон "Врабча", ул. „Врабча“ № 6.

В платежното нареждане задължително се записва номерът на позицията, за която се участва и номерът на търга.

Депозитът за участие се внася до 15:00 ч. на 08.07.2025 г.

4. Крайният срок за приемане на писмени оферти е до 16:00 часа на 08.07.25 г.

5. Телефони за информация за търга: 02 9377 583 или 02 9377 374.



КМЕТ НА СТЛИЧНА ОБЩИНА
УТВЪРЖДАВАМ:......................
                         /​​​​​​Васил Терзиев/

27/06/2025