Район "Слатина" обявява конкурс за длъжността „главен експерт“ - 1 щатна бройка, в отдел „Инженерна инфраструктура, благоустройство и контрол по строителството“ в администрацията на Столична община - район „Слатина“

ОБЯВЛЕНИЕ
Столична община – район „Слатина“
гp. София, бул. „Шипченски проход“ № 67


на основание чл. 10a от Закона за държавния служител (ЗДСл), във връзка с чл. 13, ал. 1 и чл. 14, ал. 1 и ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл) и Заповед № РСЛ25-РД09-359/04.06.2025 г. на кмета на СО – район „Слатина“


ОБЯВЯВА  КОНКУРС

за длъжността „ГЛАВЕН EKCПEPT“ – 1 щатна бройка,
в отдел „Инженерна инфраструктура, благоустройство и контрол по строителството“ в администрацията на Столична община – район „Слатина“

Длъжностно ниво, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията (КДА): 9
Наименование на длъжностното ниво: „експертно ниво 5“, вид правоотношение – служебно.

Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Да отговарят на условията по чл. 7, ал. 1 и ал. 2 от ЗДСл;
- Да притежават минимална образователна степен – „магистър“ (област на висшето образование – Технически науки, професионално направление – Строителство);
- Професионален опит – минимум 2 (две) години или ранг IV младши.

Допълнителни изисквания и квалификации:
- Да притежава следните компетентности: ориентация към резултати; работа в екип; фокус към клиента (вътрешен/ външен); комуникативна компетентност; професионална компетентност; аналитична компетентност; дигитална компетентност – отлично умения за работа с компютър;
- Задълбочени познания в областта на местното самоуправление и местната администрация;
- Познаване на нормативните документи – закони, постановления, наредби, правилници и др., отнасящи се до професионалната област на длъжността.
Български граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

Начин на провеждане на конкурса:
- Решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията и интервю;
- До интервю се допускат само кандидати, решили успешно теста.
Необходими документи, които следва да се представят от кандидатите за участие в конкурсите:
Заявление за участие в конкурса – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл);
Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл;
- Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и допълнителни квалификации, ако има такива; (Акo дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студента и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в peгиcmpume за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага);
- Копие от документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит или придобития ранг като държавен служител, ако има такъв;
- Автобиография.

Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Осъществява дейности по прилагане на 3УT и свързаните с него законови и подзаконови нормативни актове на територията на района. Участва в анализирането и разработването на предложения за решаване на проблеми, свързани с изграждането и поддържането на инженерната инфраструктура, строителството и ремонтите на детските градини и училища, и в изготвянето на документация за обществени поръчки. Изпълнява инвеститорски функции на строително- ремонтни проекти и инвеститорски контрол по време на изпълнение на договорите за строителство, отговори на запитвания, участие в комисии.

Размер на основната месечна заплата: не по-малко от 1 800 лв. – при назначаване основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението.

Документи за участие в конкурса се представят в 14-дневен срок от датата на публикуване на обявата до 17:00 часа на последния ден от срока, на адрес: rp. София, бул. "Шипченски проход" № 67, в деловодството на СО – район “Слатина", лично от кандидатите или от упълномощен техен представител; на e-mail: info@so-slatina.org като Заявлението по чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл и Декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл трябва да са подписани с KEП или чрез системата за сигурно електронно връчване (CEOC).
При подаване на документите по електронен път, Заявлението по чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл и Декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл, трябва да са подписали от кандидатите с електронен подпис.
При електронно подаване на документите в "относно" да се посочва длъжността, за която
се кандидатства.
При подаване на документите лично или чрез пълномощник, на кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност и пречки за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл.
При подаване на документите no електронен път, длъжностната характеристика и информацията за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл, се изпращат на кандидатите на посочения от тях e-mail.

Телефон за контакт: 02/ 8709273 – „Човешки ресурси”.
Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса ще се обявят на информационното табло в партера на сградата на СО – район “Слатина", и на интернет сайта на р-н “Слатина" на адрес: https://so-slatina.org/ >Администрация>Кариери.



инж. Денимир Котев
Вр.И.Д. КМЕТ НА СO – РАЙОН „СЛАТИНА”
По Решение № 148/27.02.2025 г. на СОС

04/06/2025