Район "Нови Искър" обявява конкурс за длъжността "началник-отдел" УОСЖФРКТД – 1 щатна бройка

СТОЛИЧНА ОБЩИНА – РАЙОН „НОВИ ИСКЪР”

 

На основание чл. 10а, ал. 1 от Закона за държавния служител; чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и във връзка с чл. 46, ал. 1, т. 4 от Закон за местното самоуправление и местната администрация, чл. 125, ал. 1, т. 5 от Правилник за организация и дейността на Столичен общински съвет и Заповед № РНИ23-РД09-227/20.04.2023 г. на кмета на СО – район „Нови Искър“

ОБЯВЯВА

Конкурс за заемане на длъжността: "началник-отдел" УОСЖФРКТД на СО – район “Нови Искър” – 1 щатна бройка,  при следните условия:

I. Кратко описание на длъжността:

Организира работата на отдела. Изпълнява ръководни и контролни функции. Оказва методическа помощ по прилагане на действащите нормативни разпоредби относно изясняване на статута и собствеността на недвижими имоти, актуване и процедура по утвърждаване на актове за общинската собственост, стопанисване на жилищен фонд и осигуряване на компетентно обслужване на гражданите и юридически лица, включително по прилагането на Закон за управление на етажната собственост, Закон за собствеността, Закон за общинската собственост, Закон за държавната собственост, Закон за кадастъра и имотния регистър.

II. Минимална заплата, определена за длъжността: 780 лв.

Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението.

III. Изисквания за заемане на длъжността:

1. Минимални изисквания за заемане на длъжността, предвидени в нормативните актове:

  • Степен на образование – висше, квалификационна степен – "бакалавър";
  • професионален опит – 3 години;
  • ранг – III младши;
  • правоотношение – служебно.

2. Допълнителни изисквания:

- Да познава и правилно да прилага: Закон за общинската собственост, Закон за държавната собственост, Закон за собствеността и ползването на земеделските земи, Закон за достъп до обществена информация, Закон за държавния служител, Закон за местното самоуправление и местната администрация, нормативните актове, касаещи дейността на отдела и наредбите към тях, както и подзаконовите нормативни актове на Столичен общински съвет.

- Компютърна умения – Word, Excel  и специализирани софтуерни програми.

IV. Начин на провеждане на конкурса:

- решаване на тест;

- провеждане на интервю.

До интервю се допускат само кандидати, успешно решили теста.

Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

V. Необходими документи за участие в конкурса, място и срок на подаване:

1. Необходими документи за участие в конкурса:

  • Заявление за участие в конкурс – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл;
  • Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл;
  • Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът  за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
  • Копие от документите, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж и професионален опит;
  • Автобиография.

2. Място и срок на подаване на документи:

Документите за участие в конкурса следва да бъдат представени лично от кандидатите или чрез пълномощник:

  • В СО – район “Нови Искър”, София, 1281 , ул. „Искърско дефиле” № 121, партерен етаж – фронтофис, всеки работен ден от 08:30 ч. до 17:00 ч., в срок – 10 дни от публикуване на обявлението.

При подаване на документите лично или чрез пълномощник, на кандидатите да се предостави длъжностна характеристика за конкурсната длъжност и пречки за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл.

  • Документите може да се подават и по електронен път на електронна поща: info@novi-iskar.bg , като заявлението по чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл и декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл задължително се подписват от кандидатите с електронен подпис.

При електронно представяне на документите в относно да се посочва длъжността, за която се кандидатства.

При подаване на документите по електронен път кандидатите да получат длъжностна характеристика и информацията за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл, на посочения от тях e-mail.

  • Телефони за контакт:  02/991 73 36, 02/991 72 30.

VI. Място за обявяване на списъци и съобщения във връзка с конкурса:

Списъци и всички съобщения във връзка с конкурса ще бъдат обявени на информационното табло на партерен етаж в сградата на районната администрация  (XXXI Медицински център), гр. Нови Искър, ул. „Искърско дефиле” № 121, както и на интернет сайта на район "Нови Искър"  www.novi-iskar.bg.

                                                                            

ДАНИЕЛА РАЙЧЕВА,     /п/
КМЕТ НА СО – РАЙОН “НОВИ ИСКЪР“

20.04.2023