Район "Красно село" обявява конкурс за длъжността "старши експерт" в отдел “Финанси, счетоводство, регистрация и контрол на търговска дейност“ (ФСРКТД) – 1 позиция

РАЙОН "КРАСНО СЕЛО" – СТОЛИЧНА ОБЩИНА

На основание чл. 10а, ал. 1 от  Закона за държавния служител, чл. 13, ал. 1 и чл. 14, ал. 1 и ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и Заповед № РКС24-РД09-49/09.02.2024 г. на кмета на район „Красно село“ – СО


ОБЯВЯВА  КОНКУРС

1. За длъжността "старши експерт" в отдел “Финанси, счетоводство, регистрация и контрол на търговска дейност“ (ФСРКТД) в район “Красно село” – Столична община – 1 позиция.

2. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността;

  • Образование – висше, степен – "бакалавър";
  • Област на висшето образование – Икономика, Макроикономика;
  • Минимален професионален опит – 1 (една) години стаж по специалността, съгласно КДА;
  • Минимален ранг за заемане на длъжността – IV младши;
  • Длъжностно ниво – 10, съгласно КДА;
  • Наименование на длъжностното ниво – експертно ниво 6.

3. Допълнителни умения и квалификация носещи предимство на кандидатите:

  • Работа в екип; инициативност; деловитост; стремеж към успех и желание да развива собствения си потенциал; способност за правилно разбиране и прилагане на нормативните актове, свързани с изпълнение на длъжността; способност да анализира информация, да я синтезира и да представя резултати; способност да планира и организира работата си;
  • Наредбата за реда и условията за извършване на търговската дейност на територията на Столична община (НРУИТД), Наредба за определяне и администриране на местни такси и цени на услуги, предоставяни от Столична община, Наредба за преместваемите обекти, за рекламните, информационните и монументално-декоративни елементи и за рекламната дейност на територията на Столична община;
  • Компютърни умения – Word, Excel и специализирани софтуерни програми;
  • На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

4. Конкурсът ще се проведе чрез решаване на ТЕСТ за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията и интервю.

5. Необходими документи, които трябва да представят кандидатите за участие в конкурса:

  • Заявление за участие в конкурс (Приложение № 3) към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС;
  • Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС;
  • Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителни квалификации;
  • Копие от други документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит: трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка, документи за извършване на дейност в чужбина, както и други допълнителни документи, удостоверяващи област, в която е придобит (длъжностна характеристика, граждански договор и др.);
  • Други документи по преценка на кандидата.

6. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:

Участие в обработка на документи, свързани с функционирането на търговските обекти на територията на района. Предоставяне на компетентна и актуална информация на граждани и фирми във връзка с осъществяване на търговска дейност в района. Подпомагане на кмета при осъществяване на правомощията му в областта на регистрацията и контрола на търговската дейност в района.

7. Минимален размер на основната заплата, определен за длъжността: 1 392,00 лв. Индивидуалният размер на заплатата ще бъде определен при назначаването съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация. Основната месечна заплата се определя по нива и степени съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнагражденията, като се отчита нивото на заеманата длъжност, квалификация и професионален опит.

8. Място и срок за подаване на документи:

Срок за подаване на документи от 12.02.2024 г. до 25.02.2024 г. вкл.

Документите се подават:

8.1. лично или чрез пълномощник в 14-дневен срок от публикуване на обявлението в сградата на СО – район „Красно село“, гр. София, бул. "Цар Борис III" 124, Деловодство, всеки работен ден от 8:30 до 17:00 часа или

8.2. на електронна поща: office@krasnoselo.bg, a.panteleevska@krasnoselo.bg

9. Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса ще бъдат обявени в сградата на район „Красно село“ – СО на информационното табло, както и на електронната страница на район „Красно село“, с адрес www.krasnoselo.bg и на Администртивния регистър.

За информации телефон: 02/8951116 – отдел “Правно обслужване и човешки ресурси” – гл. експерт „Човешки ресурси“.

12.02.2024