ОДОБРЕНИ ПРОЕКТИ


ВАЖНО:


 При одобрен проект за финансиране спортните клубове изготвят и представят актуализирани финансови планове съобразно размера на одобрените с Решение на Столичен общински съвет средства по дейности – в срок от 5 (пет) дни от влизане в сила на Решението на Столичен общински съвет и публикуването му на електронния портал на Столична община, страница на дирекция „Спорт и младежки дейности“. Документите се регистрират в деловодството на Столична община, на хартиен носител, като приложения към Заявление.

 При финансиране на дейност „Наеми и консумативи за спортна база“, за сключване на договор между Столична община и спортния клуб, допълнително се представят: копие на документи за собственост, действащи договори за ползване или наем на спортен обект на територията на Столична община (срокът на договора следва да обхваща задължително и периода на дейностите по проекта, съгласно представения актуализиран Финансов план, неразделна част от Договора);

1. Бланка – Заявление за Актуализиран финансов план съгласно одобрени средства за финансиране по Подпрограмата за 2025 г. 
2. Бланка – ФИНАНСОВ ПЛАН по дейности за 2025 г.
3. ПРАВИЛА за отчитане и верификация на разходите по Подпрограма за развитие на ДЮС 
4. Бланка – Заявление и Формуляр за съдържателен отчет за 2025 г. 
5. Бланка – Приложение към Формуляр за съдържателен отчет – ФИНАНСОВ ОТЧЕТ по дейности за 2025 г. 
6. Бланка – Декларация за липса на двойно финансиране 
7. Бланка – Формуляр за Мониторинг за 2025 г. 
8. Бланка –  Заявление за промяна в дейности и Финансов план – 2025 г. 

Бланка – Протокол за закупена и заприходена спортна екипировка/спортно оборудване и спортни пособия 

Бланка – Протокол за издадена спортна екипировка на спортисти от ДЮШ