ОДОБРЕНИ ПРОЕКТИ


ВАЖНО:


    При одобрен проект за финансиране спортните клубове изготвят и представят актуализирани финансови планове съобразно размера на одобрените с Решение на Столичен общински съвет средства по дейности – в срок от 5 (пет) дни от влизане в сила на Решението на Столичен общински съвет и публикуването му на електронния портал на Столична община, страница на дирекция „Спорт и младежки дейности“. Документите се регистрират в деловодството на Столична община, на хартиен носител, като приложения към Заявление.

    При финансиране на дейност „Наеми и консумативи за спортна база“, за сключване на договор между Столична община и спортния клуб, допълнително се представят: копие на документи за собственост, действащи договори за ползване или наем на спортен обект на територията на Столична община (срокът на договора следва да обхваща задължително и периода на дейностите по проекта, съгласно представения актуализиран финансов план, неразделна част от Договор);

1    Бланка – Заявление за Актуализиран финансов план съгласно одобрени средства за финансиране по Подпрограмата за 2025 г. 
2.    Бланка – ФИНАНСОВ ПЛАН по дейности за 2025 г.
3.    ПРАВИЛА за отчитане и верификация на разходите по Подпрограма за развитие на ДЮС 
4.    Бланка – Заявление и Формуляр за съдържателен отчет за 2025 г. 
5.    Бланка – Приложение към Формуляр за съдържателен отчет – ФИНАНСОВ ОТЧЕТ по дейности за 2025 г. 
6.    Бланка – Декларация за липса на двойно финансиране 
7.    Бланка – Формуляр за Мониторинг за 2025 г. 
8.    Бланка –  Заявление за промяна в дейности и Финансов план – 2025 г. 

Бланка - Протокол за закупена и заприходена спортна екипировка/спортно оборудване и спортни пособия 

​​​​​​​Бланка - Протокол за издадена спортна екипировка на спортисти от ДЮШ