ОДОБРЕНИ ПРОЕКТИ |
ВАЖНО:
► При одобрен проект за финансиране спортните клубове изготвят и представят актуализирани финансови планове съобразно размера на одобрените с Решение на Столичен общински съвет средства по дейности – в срок от 5 (пет) дни от влизане в сила на Решението на Столичен общински съвет и публикуването му на електронния портал на Столична община, страница на дирекция „Спорт и младежки дейности“. Документите се регистрират в деловодството на Столична община, на хартиен носител, като приложения към Заявление.
► При финансиране на дейност „Наеми и консумативи за спортна база“, за сключване на договор между Столична община и спортния клуб, допълнително се представят: копие на документи за собственост, действащи договори за ползване или наем на спортен обект на територията на Столична община (срокът на договора следва да обхваща задължително и периода на дейностите по проекта, съгласно представения актуализиран Финансов план, неразделна част от Договора);
1. Бланка – Заявление за Актуализиран финансов план съгласно одобрени средства за финансиране по Подпрограмата за 2025 г.
2. Бланка – ФИНАНСОВ ПЛАН по дейности за 2025 г.
3. ПРАВИЛА за отчитане и верификация на разходите по Подпрограма за развитие на ДЮС
4. Бланка – Заявление и Формуляр за съдържателен отчет за 2025 г.
5. Бланка – Приложение към Формуляр за съдържателен отчет – ФИНАНСОВ ОТЧЕТ по дейности за 2025 г.
6. Бланка – Декларация за липса на двойно финансиране
7. Бланка – Формуляр за Мониторинг за 2025 г.
8. Бланка – Заявление за промяна в дейности и Финансов план – 2025 г.
Бланка – Протокол за закупена и заприходена спортна екипировка/спортно оборудване и спортни пособия
Бланка – Протокол за издадена спортна екипировка на спортисти от ДЮШ