Обратно Следгаранционна поддръжка на автоматизирани системи за управление на административно обслужване на чакащи клиенти в Столична община
Столична община, ул. ”Московска” №33, на основание чл.14, ал.5, т.2 от ЗОП, набира оферти за избор на изпълнител за: „Следгаранционна поддръжка на автоматизирани системи за управление на административно обслужване на чакащи клиенти в Столична община”.
Код по КОП: 72000000.
1.Изисквания и особености към изпълнението на поръчката:
1.1.Абонаментна поддръжка на доставените системи, следва да включва:
• месечна абонаментна поддръжка на система с едно билетно устройство;
• месечна поддръжка на допълнително билетно устройство;
• преинсталация на система (системи за които е установено, че не могат да продължат нормалната си работа в условията на определената локация - демонтаж и пренасянето на друго място с монтаж и настройка за работа на новото място);
• ремонт на системите в случай на необходимост;
• доставка на резервни части на нови елементи на системите;
• доставка на консумативи (терморолки);
• консултации на място за извършване на възможни настройки и зареждане на консумативите за работа на системите (в рамките на посещенията за профилактика), консултации по телефон и отговори на зададени въпроси по електронна поща;
• Извършване на безплатна първоначална профилактика на всички системи, за осигуряване на тяхната правилна работа, за което се подписва двустранен протокол;
1.2.Всички дейности по поддръжката и профилактиката на системите са извършват по график, разработен от Изпълнителя и утвърден от Възложителя или от упълномощено от него лице. Абонаментната поддръжка на системите се извършва минимум, четири пъти за срока на договора.
1.3.Билетните устройства, които са доставени и за които може да се извършва следгаранционна поддръжка са общо 47 бр., функциониращи устройства към момента са 18 бр., : - 12 бр. устройства в районните администрации; - 2 бр. устройства в НАГ; - 4 бр. устройства в районните подразделения на дирекция ПАМДТ.
1.4.Срокът за изпълнение на поръчката е 2/две/ години, считано от 13.09.2013 г.
2.Критерий за избор на изпълнител – „най-ниска цена” при следните подпоказатели:
Оценката се извършва по посочените по-долу показатели и съответните им тежести и съгласно комплексна оценка (КО) по следната формула:
n
КО = Σ Оi*Wi, където:
i=1
i=1 n - общ брой на показателите; Оi – окончателната оценка на офертата по i-тия показател; Wi - тежест на i-тия показател в комплексната оценка;
Показателите и относителната им тежест за определяне на комплексната оценка са както следва:
№ | Показатели | Тежест на показателя |
1. | Предложена цена за месечна абонаментна поддръжка на една система | 65 |
2. | Предложена цена за ремонт (труд), без цената на резервните части | 20 |
3. | Предложена цена за резервните части | 10 |
4. | Предложена цена за един брой терморолка (консумативи) | 5 |
Общо: 100
По показател 1 – Предложена цена за абонаментна поддръжка
Оценката по този показател се извършва на база предложената от участника Цена за абонаментна поддръжка с ДДС.
Оценките на участници се определят по формулата:
ОАП = (ОАСминимална / ОАСучастник * 16 + ОАБУминимална / ОАБУучастник * 2) където: ОАП – Оценка по показател „Предложена цена за абонаментна поддръжка”
ОАСминимална – Най-ниската предложена цена за абонамент на система
ОАСучастник – Цената предложена от съответния участник за абонамент на система
ОАС – цена съгласно т.1.1 от Приложение 1.
ОАБУминимална – Най-ниската предложена цена за абонаментна поддръжка на допълнително билетно устройство към система,
ОАБУучастник – Цената предложена от съответния участник за абонаментна поддръжка на допълнително билетно устройство към система
ОАБУ – цена съгласно т.1.2 от Приложение 1.
По показател 2 – Предложена цена за ремонт (труд) Оценката по този показател се извършва на база предложената от участника Цена за труд с ДДС.
Оценките на участници се определят по формулата: ОЦТ = (ОНЦминимална / ОНЦучастник + ОЦЧминимална / ОЦЧучастник) където:
ОЦТ – Оценка по показател „Предложена цена за труд”
ОНЦминимална – Най-ниската предложена начална цена за труд
ОНЦучастник – Начална цената за труд предложена от съответния участник
ОНЦ – цена съгласно т.3.1 от Приложение 1.
ОЦЧминимална – Най-ниската предложена цена за труд на час
ОЦЧучастник – Цената за труд на час, предложена от съответния участник
ОЦЧ – цена съгласно т.3.2 от Приложение 1.
По показател 3 – Предложена цена за резервните части Оценката по този показател се извършва на база сумата от предложените от участника цени за резервните части с ДДС, съгласно т.4 от Приложение 1.
Оценките на участници се определят по формулата:
ОРЧ = ОСРЧминимална / ОСРЧучастник където:
ОРЧ – Оценка по показател „Предложена цена за резервните части”
ОРЧминимална – Най-ниската предложена обща цена за резервните
ОРЧучастник – Обща цена предложена от съответния участник за резервните части
По показател 4 – Предложена цена за един брой терморолка (консумативи) Оценката по този показател се извършва на база предложената от участника Цена за един брой терморолка (консумативи) с ДДС, съгласно т.5.1. от Приложение 1.
Оценките на участници се определят по формулата:
ОТР = ОТРминимална / ОТРучастник където:
ОТР – Оценка по показател „Предложена цена за един брой терморолка”
ОТРминимална – Най-ниската предложена единична цена за един брой терморолка (консумативи).
ОТРучастник – Цена предложена от съответния участник за един брой терморолка (консумативи).
КО = ОАП х 65 + ОЦТ х 20 + ОРЧ х 10 + ОТР х 5
Участникът, чиято оферта е получила най-висока комплексна оценка, се класира на първо място, а останалите следват в низходящ ред, съгласно получената комплексна оценка. Ако първите в класирането участници са с равен брой точки, Възложителят провежда публичен жребий за определяне на изпълнител между класира¬ните на първо място оферти.
3.Всяка оферта трябва да съдържа:
3.1.Административни данни за лицето, което прави предложението – Образец №1;
3.2.Ценово предложение – Образец №2;
3.3.Проспекти на предложената екипировка придружени с подробно описани параметри/детайли за всеки един от артикулите, предмет на настоящата обществена поръчка.
4.Срокът на валидност на офертата не трябва да бъде по-кратък от 60/шестдесет/ календарни дни, считано от крайния срок за подаване на офертите.
5.Офертата в настоящата обществена поръчка се представя на български език, а документите, които са на чужд език се представят в превод на български език.
6.Всички предложени артикули трябва да бъдат съобразени с изискванията, посочени в настоящата обява.
7.Офертите за участие се подават в запечатан непрозрачен плик до 17:30ч. на 06.08.2013г. на ул. „Московска” №33, фронт-офис.
Върху плика се посочва: участник, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес, както и наименование на поръчката.
8.Участник, чиято оферта не отговаря на посочените в настоящето съобщение изисквания няма да бъде разглеждана!
9.При подписване на договора, спечелилият участник задължително представя документ за внесена гаранция за изпълнение в размер на 2% от стойността на договора без ДДС.
Допълнителна информация можете да получите на тел.: 02 9377530, лице за контакт – Андрей Стаменов, Дирекция „Обществени поръчки и концесии”.
Относно техническата част на настоящата поръчка допълнителна информация може да бъде получена на тел. 02 9377516, лицe за контакт – Христо Василев, Дирекция „Информационно обслужване и технологии” и на тел. 02 9377444 – Димитрина Герасимова, Дирекция „Информационно обслужване и технологии”
Приложения: