Обратно От 2010 година Центърът за административно обслужване на гражданите и бизнеса на Столична община е с режим на работа от 07:30 до 19:30 ч.

 

От 2010 г. Центърът за административно обслужване на гражданите и бизнеса на Столична община е с режим на работа от 07:30 до 19:30 ч. от понеделник до петък. Пояснението е във връзка с разпространено до медиите съобщение за инициатива на вицепремиера по ефективно управление Калина Константинова за осигуряване на работа на центровете на администрацията от 8:00 до 18:30 ч.

По заповед на кмета на Столична община Йорданка Фандъкова от 2021 г. Центърът за административно обслужване на Столична община на ул. „Московска“ № 33 работи и в събота с работно време от 7:30 до 15:30 ч.

Напомняме, че в Столична община работи и денонощен Контактен център за подаване на сигнали, жалби и писма по електронен път – https://call.sofia.bg/, както и телефонна линия за неспешни сигнали – 0700 17 310.