В помощ на гражданите Столичната община пусна спешни телефони за сигнали и услуги
25.03.2020 г., стр. 4
Линиите работят денонощно
Столичната община публикува на сайта си телефони за сигнали и услуги. Те могат да се ползват денонощно от гражданите. За доставка на храна за самотно живеещи, трудно подвижни и болни възрастни хора могат да звънят на 028188522 и 0879 811 403.
За сигнали за нарушение на мерките срещу коронавирус, след като бе обявено извънредно положение в България, хорага могат да сигнализират на Столичната РЗИ - 0882 440 471 и 0882 932 220.
На телефон 0700 173 10 ще отговаря контактен център на Столичната община за информация на хората под карантина, както и ще приема сигнали, които се обработват със СДВР и СРЗИ.
Въпроси във връзка с коронавируса, както и сигнали в цялата страна, могат да бъдат подадени на спешния телефон 112. Освен това Министерството на здравеопазването откри телефонна линия, на която граждани и организации могат да задават своите въпроси: 02 807 87 57, която работи денонощно.