Назад

София с безплатно мобилно приложение за сигнали

10.04.2020 г., стр. 5

Столичната община пусна безплатно мобилно приложение за подаване на сигнали. Приложението „Call Sofia - Контактен център на Столична община“ е достъпно за потребителите на Android и iOS устройства през Google play и App Store.

Гражданите могат да изпращат към Столичната община сигнали от неспешен характер за отклонения в градската среда по типове. Предвид обстановката в страната е реализирана и специална секция “COVID-19“ за подаване на сигнали за нарушения на въведените противоепидемични мерки за територията на общината. В мобилната версия е добавена и функция за подаване на заявления за доброволческа дейност в борбата с коронавируса, която е активна през Desktop приложението на Контактния център.

„В края на 2014 г. създадохме Контактния център на Столична община, през който се подават сигнали от неспешен характер, писма, жалби, заявления за достъп до обществена информация и др. Оттогава през него са подадени над 197 хил. сигнала“, припомни кметът Йорданка Фандъкова.

Подавайки сигнал през платформата, всеки гражданин получава официален регистрационен номер и може да проследи процесите по отработването му, както и съответните отговори за извършеното от общината. Платформата е интегрирана с административно- информационната система на общината и сигналите се насочват към структурите, отговорни за съответния проблем, за който се сигнализира.