Назад

ОПАШКИ И ПРИПАДНАЛИ ПРЕД КАСИТЕ НА ПАРНОТО

РЕДЯТ СЕ ДА ИМ ВЪРНАТ НАДПЛАТЕНОТО

ТАНЯ КИРКОВА

Стотици клиенти, на които топлофикация има да връща надвзети суми за парно и топла вода, се наредиха на опашки пред касите на столичното дружество вчера, за да си вземат платените в повече пари. Имаше и по-възрастни хора, на които им бе прилошало заради шегите и дългото чакане.

Радостта от получените суми може да се окаже обаче временна. На част от хората може да се наложи да връщат другия месец обратно дори повече пари на топлофикация. Причината е, че ако в дадена сграда някои абонати не са осигурили достъп, топлинните счетоводители ще правят разпределението наново.

„Напомняме, че при преизчисление на една изравнителна сметка сметките на останалите живеещи в сградата ще претърпят корекции,,, предупреди и топлофикация.

Обсада

Още в 8,30 часа сутринта пред касите на „Топлофикация София,, вече се бе извила опашка. „Чакахме повече от час, отначало работеше само едно гише. Чак когато се обадихме по телефона в централата на компанията, заработи второ гише,,, се оплакаха абонати пред касата на столичното парно на бул. „Дондуков,,, видя репортер на „Телеграф".

„За 60 лева, които топлофикация трябва да ми върне, идвам за трети път от петък миналата седмица насам. Два пъти ме излъгаха различни служителки кога да дойда. Едва вчера след обяд публикуваха на интернет страницата си, че от 16 август ще ни връщат парите,,, каза жена, на която прилошало на опашката и беше поканена от охранителя да изчака реда си на хладина в салона пред гишетата.

Интернет

Заради многото посещения и сайтът на топлофикация блокира.

От сутринта до късния следобед в интернет страницата на дружеството нямаше достъп до частта за проверка на сметките и потребителите не можеха да се осведомят за дължимите пари или сумите, които ще им връщат, показа проверка на „Телеграф".

457 заявления за връщане на суми по банков път са били подадени в касите на дружеството до 14 часа вчера, съобщиха от пресцентъра на компанията.

17.08.2016 г., с. 14