Публикувано на 07.04.2025 г.
СПИСЪК
НА КЛАСИРАНИТЕ КАНДИДАТИ
от проведен конкурс за длъжността "главен експерт" – 1 раб. място, в отдел „Икономика“, дирекция „Икономика и търговска дейност“ към направление „Финанси и здравеопазване” при Столична община
ОКОНЧАТЕЛЕН РЕЗУЛТАТ:
Допуснати до тест, интервю и класирани:
Първо място
1. Г. Любомирова – заявление с вх. № СОА25-ГР94-1883/10.03.2025г. – 110,45 точки.
ПРЕДСЕДАТЕЛ НА
КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ:...............П....................
/Д. Димитрова/
Публикувано на 21.03.2025 г.
СПИСЪК
НА ДОПУСНАТИ И НЕДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ
до провеждане на конкурс за длъжността "главен експерт" – 1 работно място, в отдел „Икономика“, дирекция „Икономика и търговска дейност“, направление „Финанси и здравеопазване” при Столична община
I. Допускат се до конкурс – провеждане на тест и интервю (при успешно преминаване на теста) – следните кандидати:
1. Т. Ласкова – заявление с вх. № СОА25-ГР94-2039/14.03.2025 г.
2. Н. Стоянова – заявление с вх. № СОА25-ГР94-2030/14.03.2025 г.
3. Г. Любомирова – заявление с вх. № СОА25-ГР94-1883/10.03.2025 г.
II. Не се допуска до конкурс следните кандидати:
Няма недопуснати кандидати.
Допуснатите кандидати следва да се явят на 31.03.2025 г. (понеделник) от 10:00 часа в сградата на Столична община, ул. “Доспат” № 70, ет. 1, за провеждане на тест и интервю (при успешно преминаване на теста).
ПРЕДСЕДАТЕЛ НА КОМИСИЯТА
ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНКУРСА:…….П…...…
/Д. Димитрова/
Публикувано на 21.03.2025 г.
КРИТЕРИИ И ИЗИСКВАНИЯ
за оценяване на кандидатите за длъжността "главен експерт" – 1 работно място, в отдел „Икономика“, дирекция „Икономика и търговска дейност“, направление „Финанси и здравеопазване” при Столична община
Комисията изясни начина за провеждане и прие критерии за оценяване на резултатите от теста и интервюто и подготви въпроси за интервюто.
Комисията реши да бъдат подготвени 3 варианта на тест за познания от професионалната област и относно администрацията, с 25 въпроса, с по 1 верен отговор, и определи изискващ се минимален резултат 19 верни отговора от теста за допускане до интервю. Времето за решаване на теста беше определено на 60 минути.
Комисията прие минимална средноаритметична оценка „4“ за успешно издържане на интервюто по критериите от формуляра за оценка, Приложение № 5 към чл. 42, ал. 4 от НПКПМДСл. При интервюто оценяването ще се извърши по 5-степенната скала.
Комисията определи коефициент „4“ при изчисляване на крайния резултат, по който се умножава резултатът от теста, и коефициент „5“, по който се умножава средноаритметичната оценка от интервюто.
І. Критерии за оценяване на интервюто:
1. Аналитична компетентност.
2. Ориентация към резултати.
3. Работа в екип.
4. Комуникативна компетентност.
5. Фокус към клиента (външен/вътрешен).
6. Професионална компетентност.
7. Дигитална компетентност.
ІІ. Оценяване на интервюто:
5 – напълно отговаря на изискванията на длъжността;
4 – в голяма степен отговаря на изискванията на длъжността;
3 – в средна степен отговаря на изискванията на длъжността;
2 – в малка степен отговаря на изискванията на длъжността;
1 – не отговаря на изискванията.
ПРЕДСЕДАТЕЛ НА
КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ:.............П.............
/Д. Димитрова/
СТОЛИЧНА ОБЩИНА
ГР. СОФИЯ, 1000, УЛ. „МОСКОВСКА” № 33
На основание чл. 10а, ал. 1 от Закона за държавния служител във връзка с чл. 13, ал. 1 и чл. 14, ал. 1, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност за държавни служители и Заповед № СОА25-РД09-1250/06.02.2025 г. на кмета на Столична община
ОБЯВЯВАМ КОНКУРС
За длъжността "главен експерт" – 1 работно място, в отдел „Икономика“, дирекция „Икономика и търговска дейност“ към направление „Финанси и здравеопазване” при Столична община.
Длъжностно ниво – 9, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията
Наименование на длъжностното ниво: ЕН 5
Минимални изисквания за длъжността:
- образование – висше;
- минимална образователна степен – "бакалавър";
- професионален опит – 2 години или придобит минимален ранг IV младши.
Допълнителни изисквания и квалификации:
- Професионална област – Социални, стопански и правни науки;
- Компютърна грамотност – Word, Excel;
- Познаване на следните нормативни актове: Закон за местното самоуправление и местната администрация; Закон за публичните предприятия и Правилник за прилагане на Закона за публичните предприятия; Закон за независимия финансов одит; Наредба за реда за учредяване и упражняване правата на общината в публични предприятия и търговски дружества с общинско участие в капитала; Наредба за общинските лечебни заведения; Наредба за пазарите на територията на Столична община; Закон за счетоводството; Закон за общинската собственост; Търговски закон; Закон за държавния служител; Закон за защита на личните данни и други нормативни актове; относими към дейността и функциите на отдел „Икономика“ към дирекция „Икономика и търговска дейност“.
Български граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Конкурсът ще се проведе чрез:
- тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията;
- провеждане на интервю.
Необходими документи за кандидатстване:
- Заявление за участие в конкурса – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл;
- Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл;
- копия на документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и провоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобитото в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочва номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
- копия на документи, удостоверяващи продължителността на стажа и професионалния опит (трудова/служебна/осигурителна книжка по утвърден образец, както и документи, удостоверяващи извършване на дейност в чужбина) или придобит ранг.
Кратко описание на длъжността, формиране на заплатата, информация за администрацията:
- Участие при провеждане на политиката на Столична община в сферата на управление на търговските дружества с общинско участие в капитала – набиране, обработка на информация и анализиране на различни аспекти от дейността на общинските търговски дружества, организиране, координиране и изпълнение на дейности по набиране, обработка и анализ на информация за процесите в общинските търговски дружества и др.
- Индивидуалният размер на заплатата ще бъде определен при назначаването съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и чл. 8 и чл. 9, ал. 1 от Вътрешните правила за заплатите и допълнителните възнаграждения на служителите в Столична община в рамките на разходите за персонал, определени в бюджета на Столична община за 2024 г. при спазване на основните нормативни изисквания;
- Столична община е административно-териториална единица, която има и статут на област. В нея се съчетава самоуправлението на нейното население с провеждането на държавната политика за развитието на столицата.
Минимален размер на основната заплата за длъжността: 933 лева.
Адрес и електронна поща за подаване на документи:
- документите ще се приемат в 14-дневен (четиринадесетдневен) срок от публикуване на обявата за конкурса в деловодството на Столична община, ул. „Московска“ № 33, партер, всеки работен ден от 07:30 часа до 19:30 часа;
- документите може да се подават и по електронен път на адрес: https://svc.sofia.bg/e-document или https://edelivery.egov.bg/Account/Login, като Заявлението по чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл и Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл, задължително се подписват от кандидатите с електронен подпис. При електронно представяне на документите в относно да се посочва длъжността, за която се кандидатства. При подаване на документите лично или чрез пълномощник на кандидатите ще се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност и пречки за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл. При подаване на документите по електронен път кандидатите ще получат длъжностната характеристика и информацията за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл, на посочения от тях e-mail.
Списъците и всички съобщения, свързани с конкурса, ще бъдат обявени на електронната страница на СО с адрес: https://www.sofia.bg/.
За информация: телефон: 02/9377496 – дирекция „Човешки ресурси” при Столична община.