СТОЛИЧНА ОБЩИНА
ГР. СОФИЯ, 1000, УЛ. „МОСКОВСКА” № 33
На основание чл. 10а, ал. 1 от Закона за държавния служител във връзка с чл. 13, ал.1 и чл. 14, ал. 1 и ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбор при мобилност на държавните служители и Заповед № СОА24-РД09-4332/13.12.2024 г. на кмета на Столична община
ОБЯВЯВА КОНКУРС
За длъжността "началник-отдел" – 1 работно място, в отдел „Вътрешен контрол“ към дирекция „Общински приходи“, направление „Финанси и здравеопазване“ на Столична община
Длъжностно ниво – 7, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията
Наименование на длъжностното ниво: РН 7А
Минимални изисквания за длъжността:
- образование – висше;
- минимална образователна степен – "бакалавър";
- професионален опит – 3 години или придобит минимален ранг III младши;
Допълнителни изисквания и квалификация:
- Професионална област – Социални, стопански и правни науки;
- Допълнителна квалификация – компютърна грамотност;
- Познаване на следните нормативни актове:
• Закон за държавния служител;
• Закон за местното самоуправление и местната администрация;
• Устройствен правилник за организацията и дейността на Столичната общинска администрация;
• Закон за финансово управление и контрол в публичния сектор;
• Закон за публичните финанси;
• Закон за общинската собственост;
• Закон за мерките срещу изпирането на пари;
• Закон за противодействие на корупцията;
• Закон за защита на лицата, подаващи сигнали или публично оповестяващи информация за нарушения;
• Програма за прозрачност и антикорупционни реформи на Столична община 2023 – 2027;
- На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Конкурсът ще се проведе чрез:
- тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията;
- провеждане на интервю.
Необходими документи за кандидатстване:
- Заявление за участие в конкурса – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл;
- Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл;
- копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
- копия от документи, удостоверяващи продължителността на стажа и професионалния опит (трудова, служебна/ осигурителна книжка по утвърден образец, както и документи, удостоверяващи извършване на дейност в чужбина) или придобит ранг.
Описание на длъжността, формиране на заплатата, информация за администрацията:
- Осигурява обезпечаване на контролните функции на кмета на СО, зам.-кмета на направление „Финанси и здравеопазване“ и директора на дирекция „Общински приходи“ върху дейността на общинската и районните администрации, общинските предприятия и търговските дружества с общинско участие. Осигурява повишаване на резултатността при защита на публичния интерес и борбата с корупцията.
- Индивидуалният размер на заплатата ще бъде определен при назначаването съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и чл. 8 и чл. 9, ал. 1 от Вътрешните правила за заплатите и допълнителните възнаграждения на служителите в Столична община в рамките на разходите за персонал, определени в бюджета на Столична община за 2024 г. при спазване на основните нормативни изисквания;
- Столична община е административно-териториална единица, която има и статут на област. В нея се съчетава самоуправлението на нейното население с провеждането на държавната политика за развитието на столицата.
Минимален размер на основната заплата за длъжността: 933 лева.
Адрес и електронна поща за подаване на документите:
Документите за участие ще се приемат в 14-дневен (четиринадесетдневен) срок от публикуване на обявата за конкурса в деловодството на Столична община, ул. „Московска“ № 33, партер, всеки работен ден от 07:30 часа до 19:30 часа.
Документите може да бъдат подадени и по електронен път на адрес https://svc.sofiа.bg/e-document или https://edelivery.egov.bg/Account/Login , като Заявлението по чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл и Декларацията по чл. 17, ал. 3 от НПКПМДСл. задължително се подписват от кандидатите с електронен подпис. При електронно представяне на документите в относно да се посочва длъжността, за която се кандидатства. При подаване на документите лично или чрез пълномощник на кандидатите да се предостави длъжностна характеристика и пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл. При подаване на документите по електронен път кандидатите да получат длъжностната характеристика и информацията за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл. на посочения в тях e-mail.
Списъците и всички съобщения, свързани с конкурса, ще бъдат обявени на електронната страница на СО с адрес: https://www.sofia.bg/
За информация: телефон 02/9377253 – дирекция „Човешки ресурси“ при Столична община.