Столична община обявява конкурс за длъжността "главен експерт" - 1 работно място, д-я „Градско и пространствено планиране и недвижимо културно наследство“ към направление „Архитектура и градоустройство“ при Столична община

На основание чл. 10а, ал. 1 от Закона за държавния служител във връзка с чл. 13, ал. 1 и чл. 14, ал. 1, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и Заповед № СОА24-РД09-4145/27.11.2024 г. на кмета на Столична община

ОБЯВЯВАМ КОНКУРС

за длъжността "главен експерт" – 1 работно място, д-я „Градско и пространствено планиране и недвижимо културно наследство“ към направление „Архитектура и градоустройство“ при Столична община.
Длъжностно ниво – 9, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията
Наименование на длъжностното ниво: ЕН 5
1. Минимални изисквания за длъжността:
- образование – висше;
- образователна степен – "бакалавър";
- професионален опит – минимум 2 (две) години професионален опит или придобит минимален ранг IV младши.
2. Допълнителни изисквания и квалификация:
● Професионална област – Социални, стопански и правни науки;
● Допълнителна квалификация:
- познаване на действащото законодателство, свързано с устройството на територията, проектирането и строителството;
- познаване на действащото законодателство, свързано с администриране на проекти и обществени поръчки;
- компютърна грамотност;
- познаване на следните нормативни актове: Закон за устройство на територията, Закон за местното самоуправление и местната администрация, Закон за обществените поръчки, Закон за устройството и застрояването на Столична община, Закон за културното наследство, Закон за защита на личните данни, Устройствен правилник за организацията и дейността на Столична общинска администрация, Общински план за развитие (ОПР) на Столична община за периода 2014 – 2020 г., Програма „Културно наследство на Столична община“.
● На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
3. Конкурсът ще се проведе чрез:
● тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията;
● провеждане на интервю.
4. Необходими документи за кандидатстване:
Заявление за участие в конкурса – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл;
Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл;
- копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
- копия от документи, удостоверяващи продължителността на стажа и професионалния опит (трудова/служебна/осигурителна книжка по утвърден образец, както и документи, удостоверяващи извършване на дейност в чужбина) или придобит ранг.
5. Описание на длъжността, формиране на заплата, информация за администрацията:
● Осигуряване на успешно изпълнение на всички проекти и планове на направление „Архитектура и градоустройство“, изготвяни за постигане на основните цели на плановите документи, определящи политиката на Столична община – Общ устройствен план, Интегриран план за градско възстановяване и развитие, Общински план за развитие и други. Постигане на ефективна координация и комуникация с всички заинтересовани страни.
● Индивидуалният размер на заплатата ще бъде определен при назначаването съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и чл. 8 и чл. 9, ал. 1 от Вътрешните правила за заплатите и допълнителните възнаграждения на служителите в Столична община в рамките на разходите за персонал, определени в бюджета на Столична община за 2024 г. при спазване на основните нормативни изисквания.
● Столична община е административно-териториална единица, която има и статут на област. В нея се съчетава самоуправлението на нейното население с провеждането на държавната политика за развитието на столицата.
6. Минимален размер на основната заплата за длъжността: не по-малко от 933 лева.
7. Адрес и електронна поща за подаване на документи:
Документите ще се приемат в 14-дневен (четиринадесетдневен) срок от публикуване на обявлението за конкурса в деловодството на Столична община, ул. “Московска“ 33, партер, всеки работен ден от 7:30 часа до 19:30 часа.
Документите може да се подават и по електронен път на адрес: https://svc.sofia.bg/e-document или https://edelivery.egov.bg/Account/Login, като Заявлението по чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл и Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл задължително се подписват от кандидатите с електронен подпис. При електронно представяне на документите в относно да се посочва длъжността, за която се кандидатства. При подаване на документите лично или чрез пълномощник на кандидатите ще се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност и пречки за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл. При подаване на документите по електронен път кандидатите ще получат длъжностната характеристика и информацията за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл, на посочения от тях e-mail.
8. Списъците и всички съобщения, свързани с конкурса, ще бъдат обявени на електронната страница на СО с адрес: http//www.sofia.bg.
9. За информация: телефон 02/9377-298 – дирекция „Човешки ресурси“ при Столична община.

28.11.2024