Столична община обявява конкурс за длъжността "старши юрисконсулт" - 1 работно място, в отдел „Правнонормативно обслужване“, дирекция „Секретариат на Столичен общински съвет” при Столична община

Публликувано на 08.11.2024 г.

СПИСЪК

НА ДОПУСНАТИ И НЕДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ

до провеждане на конкурс за длъжността „старши юрисконсулт“ – 1 раб. място, в отдел „Правнонормативно обслужване“, дирекция „Секретариат на Столичен общински съвет“ при Столична община

I. Допускат се до конкурс – решаване на тест и интервю (при успешно преминаване на теста) следните кандидати: 
1. Д. Петров – заявление с вх. №СОА24-ГР94-5588/24.10.2024 г.
2. Г. Цветанов – заявление с вх. №СОА24-ГР94-5574/23.10.2024 г.


Посочените кандидати следва да се явят на 19.11.2024 г. (вторник) от 10:30 ч. в Столична община, ул. “Московска” № 33, ет. 2, зала 2, за провеждане на тест и интервю (при успешно преминаване на теста).
    
II. Не се допускат до конкурс следните кандидати:
Няма недопуснати кандидати.

 


ПРЕДСЕДАТЕЛ НА
КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ:........./П/......................
                    /Станислава Стоянова/


Публикувано на 08.11.2024 г.

КРИТЕРИИ И ИЗИСКВАНИЯ

           за длъжността "старши юрисконсулт" в отдел „Правнонормативно обслужване“, дирекция „Секретариат на Столичен общински съвет“ при Столична община


Комисията изясни начина за провеждане и прие критерии за оценяване на резултатите от провеждане на тест за познание от професионална област на длъжността и относно администрацията и интервюто и подготви въпроси за интервюто.
Комисията реши да бъдат подготвени 3 варианта на тест, с 25 въпроса, с по 1 верен отговор, и определи изискващ се минимален резултат – 18 верни отговора от теста за допускане до интервю. Времето за решаване на теста беше определено на 60 минути.
Комисията прие минимална средноаритметична оценка „4“ за успешно издържане на интервюто по критериите от формуляра за преценка, Приложение № 5 към чл. 42, ал. 4 от НПКПМДСл. При интервюто оценяването ще се извърши по 5-степенната скала.
Комисията определи коефициент „4“ при изчисляване на крайния резултат, по който се умножава резултатът от теста, и коефициент „5“, по който се умножава средноаритметичната оценка от интервюто.

І. Критерии за оценяване на интервюто:
1. Аналитична компетентност.
2. Ориентация към резултати.
3. Работа в екип.
4. Комуникативна компетентност.
5. Фокус към клиента (вътрешен/външен).
6. Професионална компетентност.
7. Дигитална компетентност.
8. Други – по решение на комисията.

ІІ. Оценяване на интервюто:
5 – напълно отговаря на изискванията на длъжността;
4 – в голяма степен отговаря на изискванията на длъжността;
3 – в средна степен отговаря на изискванията на длъжността;
2 – в малка степен отговаря на изискванията на длъжността;
1 – не отговаря на изискванията.

 

КОМИСИЯ:
ПРЕДСЕДАТЕЛ НА КОМИСИЯТА
ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНКУРСА:........./П/......................
                    /Станислава Стоянова/


СТОЛИЧНА ОБЩИНА

ГР. СОФИЯ, 1000, УЛ. „МОСКОВСКА” № 33

На основание чл. 10а, ал. 1 от Закона за държавния служител във връзка с чл. 13, ал. 1 и чл. 14, ал. 1, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност за държавни служители и Заповед № СОА24-РД09-3876/10.10.2024 г. на кмета на Столична община

ОБЯВЯВАМ КОНКУРС

за длъжността "старши юрисконсулт" – 1 работно място, в отдел „Правнонормативно обслужване“, дирекция „Секретариат на Столичен общински съвет”, при Столична община
Длъжностно ниво – 10, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията
Наименование на длъжностното ниво: ЕН 6 

Минимални изисквания за длъжността: 
- образование – висше; 
- образователна степен – "магистър"; 
- професионален опит – минимум 1 (една) година или минимален ранг за заемане на длъжността IV младши. 
Специфични изисквания: 
- удостоверение за придобита юридическа правоспособност 
(нормативен акт: чл. 17, ал. 3 от АПК във връзка с чл. 32, т. 3 от ГПК).
Допълнителни изисквания и квалификация: 
- Професионална област – Право;
- Допълнителна квалификация:
● Компютърна грамотност (възможност за работа с основни софтуерни продукти);
● Чужд език (английски език или друг);
● Познаване на следните нормативни актове:
Закон за местното самоуправление и местната администрация; Правилник за организацията и дейността на Столичния общински съвет; Административнопроцесуален кодекс; Закон за общинската собственост; Наредба за общинската собственост; Закон за нормативните актове; Търговски закон; Наредба за реда за учредяване и упражняване правата на общината в публични предприятия и търговски дружества с общинско участие в капитала; Закон за местните данъци и такси.
- На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Конкурсът ще се проведе чрез: 
- тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията; 
- провеждане на интервю. 
Необходими документи за кандидатстване: 
- Заявление за участие в конкурса – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл
- Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл
- копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага; 
- копия от документи, удостоверяващи продължителността на стажа и професионалния опит (трудова, служебна/ осигурителна книжка по утвърден образец, както и документи, удостоверяващи извършване на дейност в чужбина) или придобит ранг; 
- удостоверение за придобита юридическа правоспособност.
Описание на длъжността, формиране на заплатата, информация за администрацията:
- Осигурява спазването на законността при осъществяването на основните работни процеси в Столичен общински съвет и управлението на вътрешноведомственото взаимодействие, изискващи правно обслужване на Столичен общински съвет и дирекция „Секретариат на Столичен общински съвет“.
- Осъществява процесуално представителство по дела, заведени от и срещу Столичен общински съвет, както и по такива, свързани с дейността на дирекция „Секретариат на Столичен общински съвет“ по възлагане от председателя на Столичен общински съвет, пред съдилищата, арбитражните, особените юрисдикции и други независими специализирани държавни органи по производства, по които СОС е страна; 
- подготвя становища по правни въпроси от компетентността на Столичен общински съвет, поставени от граждани и юридически лица във връзка с дейността на Столичен общински съвет – по възлагане на председателя на Столичен общински съвет или директора на дирекция „Секретариат на Столичен общински съвет“;
- индивидуалният размер на заплатата ще бъде определен при назначаването съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и чл. 8 и чл. 9, ал. 1 от Вътрешните правила за заплатите и допълнителните възнаграждения на служителите в Столична община в рамките на разходите за персонал, определени в бюджета на Столична община за 2024 г., при спазване на основните нормативни изисквания; 
- Столична община е административно-териториална единица, която има и статут на област. В нея се съчетава самоуправлението на нейното население с провеждането на държавната политика за развитието на столицата. 
Минимален размер на основната заплата за длъжността: 933 лева. 
Адрес и електронна поща за подаване на документи: 

- документите ще се приемат в 14-дневен (четиринадесетдневен) срок от публикуване на обявата за конкурса в деловодството на Столична община, ул. „Московска“ № 33, партер, всеки работен ден от 07:30 часа до 19:30 часа;
- документите може да се подават и по електронен път на адрес: https://svc.sofia.bg/e-document или https://edelivery.egov.bg/Account/Login, като Заявлението по чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл и Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл, задължително се подписват от кандидатите с електронен подпис. При електронно представяне на документите в относно да се посочва длъжността, за която се кандидатства. При подаване на документите лично или чрез пълномощник на кандидатите ще се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност и пречки за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл. При подаване на документите по електронен път кандидатите ще получат длъжностната характеристика и информацията за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл, на посочения от тях e-mail. 
Списъците и всички съобщения, свързани с конкурса, ще бъдат обявени на електронната страница на СО, с адрес: https://www.sofia.bg.  

За информация: телефон 02/9377-496 – дирекция „Човешки ресурси“ при Столична община.

18.10.2024