Столична община обявява конкурс за длъжността "главен юрисконсулт" – 1 работно място, в отдел „Климат и енергия“

 Публикувано на 20.02.2023 г.

 

СПИСЪК
НА ДОПУСНАТИ И НЕДОПУСНАТИ КАНДИДАТИ

до провеждане на конкурс за длъжността „главен юрисконсулт“ – 1 работно място, в отдел „Климат и енергия“ към дирекция „Климат, енергия и въздух“, направление „Зелена система, екология и земеползване“ при Столична община.
 

I. Въз основа на преценката конкурсната комисия реши:
а) Допуска до конкурс – решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, следните кандидати:   
1. М. Николов – заявление с вх. № СОА23-ГР94-622/10.02.2023;
2. Т. Стоянова – заявление с вх. № СОА23-ГР94-642/13.02.2023.

Посочените допуснати кандидати трябва да се явят за решаване на теста на 02.03.2023 г. (четвъртък) от 10:00 часа в сградата на Столична община, ул. „Московска” № 33, етаж 2, зала № 2.

б) Не се допускат до конкурс следните кандидати:
Няма такива.
 

ПРЕДСЕДАТЕЛ НА КОМИСИЯТА
ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНКУРСА: ............./п/.......................
                                                                    ЦОНКА ХАРИЗАНОВА


 Публикувано на 20.02.2023 г.



​​​​​​​КРИТЕРИИ И ИЗИСКВАНИЯ

ЗА ОЦЕНЯВАНЕ НА КАНДИДАТИТЕ ЗА ДЛЪЖНОСТТА "ГЛАВЕН ЮРИСКОНСУЛТ", ОТДЕЛ „КЛИМАТ И ЕНЕРГИЯ“, ДИРЕКЦИЯ „КЛИМАТ, ЕНЕРГИЯ И ВЪЗДУХ“, КЪМ  НАПРАВЛЕНИЕ „ЗЕЛЕНА СИСТЕМА, ЕКОЛОГИЯ И ЗЕМЕПОЛЗВАНЕ“ ПРИ СТОЛИЧНА ОБЩИНА
                                               

Комисията изясни начина за провеждане и прие критерии за оценяване на резултатите от теста за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията и интервюто и подготви въпроси за интервюто.
Комисията реши да бъдат подготвени 3 варианта на тест, с 30 въпроса от затворен тип, с по 1 верен отговор, и определи изискващ се минимален резултат 24 верни отговора от теста за допускане до интервю. Времето за решаване на теста е определено на 60 минути.
Комисията прие минимална средноаритметична  оценка „4“ за успешно издържане на интервюто по критериите от формуляра за оценка, Приложение № 5 към чл. 42, ал. 4 от НПКПМДС. При интервюто оценяването ще се извърши по 5-степенната скала.
Комисията определи коефициент „4“ при изчисляване на крайния резултат, по който се умножава резултатът от теста, и коефициент „5“, по който се умножава средноаритметичната оценка от интервюто.

І. Критерии за оценяване на интервюто:
1.    Аналитична компетентност.
2.    Ориентация към резултати.
3.    Работа в екип.
4.    Комуникативна компетентност.
5.    Фокус към клиента (външен/вътрешен).
6.    Професионална компетентност
7.    Дигитална компетентност.


ІІ. Оценяване на интервюто:
5 – напълно отговаря на изискванията на длъжността;
4 – в голяма степен отговаря на изискванията на длъжността;
3 – в средна степен отговаря на изискванията на длъжността;
2 – в малка степен отговаря на изискванията на длъжността;
1 – не отговаря на изискванията.
 


ПРЕДСЕДАТЕЛ НА КОМИСИЯТА
ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНКУРСА: ............/п/........................
                                                                   ЦОНКА ХАРИЗАНОВА


 

СТОЛИЧНА ОБЩИНА
ГР. СОФИЯ, 1000, УЛ. „МОСКОВСКА” № 33

На основание чл. 10а, ал. 1 и 2 от Закона за държавния служител във връзка с чл. 13, ал. 1 и  чл. 14, ал. 1, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и Заповед № СОА23-РД09-345/26.01.2023 г. на кмета на Столична община

 

ОБЯВЯВА КОНКУРС

 

за длъжността "главен юрисконсулт" – 1 работно място, в отдел „Климат и енергия“  към дирекция „Климат, енергия и въздух“, направление „Зелена система, екология и земеползване“ при Столична община.
Длъжностно ниво – 8, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията
Наименование на длъжностното ниво: ЕН 4

1. Минимални и специфични изисквания за  длъжността:

- образование – висше;

- минимална образователна степен – "магистър";

- професионален опит или минимален ранг за заемане на длъжността – 3 години професионален опит или придобит IV младши ранг;

- удостоверение за юридическа правоспособност;

Нормативен акт: чл. 17, ал. 3 от АПК във връзка с чл. 32, т. 3 от ГПК.

2. Допълнителни изисквания и квалификация:

- професионална област – Правни науки;

- компютърна грамотност – работа с MS Office; правноинформационни системи;

- познаване на действащото законодателство в областта на екологията:

- познаване на следните нормативни актове:

Административнопроцесуален кодекс;

Закон за местното самоуправление и местната администрация;

Закон за обществените поръчки;

Закон за достъпа до обществена информация;

Закон за държавния служител;

Закон за задълженията и договорите;

Закон за енергийната ефективност;

Закон за енергията от възобновяеми източници;

Закон за ограничаване изменението на климата;

Подзаконови актове, свързани с гореизброените нормативни актове;

Познаване на цялостната нормативна уредба, уреждаща административноправните, гражданскоправните и наказателноправните отношения.

- на основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

3. Конкурсът ще се проведе чрез:

- тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията;

- провеждане на интервю.

4. Необходими документи за кандидатстване:

- заявление за участие в конкурса – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл;

- декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл;

- копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;

- копия от документи, удостоверяващи продължителността на стажа и професионалния опит (трудова, служебна/осигурителна книжка по утвърден образец, както и документи, удостоверяващи извършване на дейност в чужбина) или придобит ранг;

5. Описание на длъжността, формиране на заплатата, информация за администрацията:       

- Подготовка, съгласуване и последващ контрол на договори, инициирани от дирекцията в областта  на климата и енергията. Осъществяване на процесуално представителство, изготвяне на правни становища и документи във връзка с дейността на дирекцията. Проверка на законосъобразността на изготвяните от дирекцията документи.  Подготовка и съгласуване провеждането на обществени поръчки  във връзка с дейности в областта на климата и енергията. Проследява и контролира изпълнението на сключените договори.

- Индивидуалният размер на заплатата ще бъде определен при назначаването съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и чл. 8 и чл. 9, ал. 1 от Вътрешните правила за заплатите и допълнителните възнаграждения на служителите в Столична община в рамките на разходите за персонал, определени в бюджета на Столична община за 2023 г. при спазване на основните нормативни изисквания;

- Столична община е административно-териториална единица, която има и статут на област. В нея се съчетава самоуправлението на нейното население с провеждането на държавната политика за развитието на столицата.

6. Минимален размер на основната заплата за длъжността: 1 250 лева.

7. Адрес и електронна поща за подаване на документи:

Документите ще се приемат в 14-дневен (четиринадесетдневен) срок от публикуване на обявата за конкурса в деловодството на Столична община , ул. „Московска“ № 33, партер, всеки работен ден от 07:30 часа до 19:30 часа;

Документите може да се подават и по електронен път на адрес: https://svc.sofia.bg/e-document или https://edelivery.egov.bg/Account/Login, като заявлението по чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл и декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл задължително се подписват от кандидатите с електронен подпис. При електронно представяне на документите в относно да се посочва длъжността, за която се кандидатства.

При подаване на документите лично или чрез пълномощник на кандидатите ще се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност и пречки за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл. При подаване на документите по електронен път кандидатите ще получат длъжностната характеристика и информацията за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл, на посочения от тях e-mail.

8. Списъците и всички съобщения, свързани с конкурса, ще бъдат обявени на електронната страница на СО, с адрес: https://www.sofia.bg.

9. За информация: телефон 02/9377-259 – дирекция „Човешки ресурси“ при Столична община.

     

 

 

30.01.2023