Столична община обявява конкурс за "главен експерт" в отдел „ИТ сервиз и телефония“ към дирекция „Информационни технологии“, направление „Дигитализация, иновации и икономическо развитие“

СТОЛИЧНА ОБЩИНА
ГР. СОФИЯ, 1000, УЛ. „МОСКОВСКА” № 33

На основание чл. 10а, ал. 1 и 2 от Закона за държавния служител във връзка с чл. 13, ал. 1 и  чл. 14, ал. 1, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и Заповед № СОА23-РД09-1035/26.04.2023 г. на кмета на Столична община

ОБЯВЯВА КОНКУРС

за длъжността "главен експерт" – 1 работно място, в отдел „ИТ сервиз и телефония“ към дирекция „Информационни технологии“, направление „Дигитализация, иновации и икономическо развитие“ при Столична община.

Длъжностно ниво – 9, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията
Наименование на длъжностното ниво: ЕН 5

1. Минимални и специфични изисквания за  длъжността:

  • образование – висше;
  • минимална образователна степен – "бакалавър";
  • професионален опит или минимален ранг за заемане на длъжността – 2 години професионален опит или придобит IV младши ранг.

2. Допълнителни изисквания и квалификация:

  • професионална област – Природни науки, математика и информатика; Технически науки;
  • допълнителна квалификация: опит в управление и поддръжка на компютърни системи – хардуер и софтуер, мрежово оборудване, комуникационни мрежи и централи, аудио- и видео техника. Завършени курсове и специализации.
  • познаване на следните нормативни актове:
    • Закон за електронното управление;
    • Закон за киберсигурност;
    • Наредба за минималните изисквания за мрежова и информационна сигурност;
    • Закон за местното самоуправление и местната администрация;
    • Закон за държавния служител;
    • Устройствен правилник за организацията и дейността на Столичната общинска администрация;
  • на основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

3. Конкурсът ще се проведе чрез:

  • тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията;
  • провеждане на интервю.

4. Необходими документи за кандидатстване:

  • заявление за участие в конкурса – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл;
  • декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл;
  • копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
  • копия от документи, удостоверяващи продължителността на стажа и професионалния опит (трудова, служебна/ осигурителна книжка по утвърден образец, както и документи, удостоверяващи извършване на дейност в чужбина) или придобит ранг.

5. Описание на длъжността, формиране на заплатата, информация за администрацията: 

  • Изпълнение на дейности по осигуряване на ефективна сервизна поддръжка (гаранционна и извънгаранционна) на персонална компютърна техника, компютърни периферни устройства, системен и общ приложен софтуер, локални телефонни централи, кабели и апарати, ползвани от централната администрация на Столична община;
  • Индивидуалният размер на заплатата ще бъде определен при назначаването съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и чл. 8 и чл. 9, ал. 1 от Вътрешните правила за заплатите и допълнителните възнаграждения на служителите в Столична община в рамките на разходите за персонал, определени в бюджета на Столична община за 2023 г. при спазване на основните нормативни изисквания;
  • Столична община е административно-териториална единица, която има и статут на област. В нея се съчетава самоуправлението на нейното население с провеждането на държавната политика за развитието на столицата.

6. Минимален размер на основната заплата за длъжността: 1 225 лева.

7. Адрес и електронна поща за подаване на документи:

Документите ще се приемат в 14-дневен (четиринадесетдневен) срок от публикуване на обявата за конкурса в деловодството на Столична община , ул. „Московска“ № 33, партер, всеки работен ден от 07:30 часа до 19:30 часа.

Документите може да се подават и по електронен път на адрес: https://svc.sofia.bg/e-document или https://edelivery.egov.bg/Account/Login, като заявлението по чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл и декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл задължително се подписват от кандидатите с електронен подпис. При електронно представяне на документите в относно да се посочва длъжността, за която се кандидатства.

При подаване на документите лично или чрез пълномощник на кандидатите ще се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност и пречки за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл. При подаване на документите по електронен път кандидатите ще получат длъжностната характеристика и информацията за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл, на посочения от тях e-mail.

8. Списъците и всички съобщения, свързани с конкурса, ще бъдат обявени на електронната страница на СО с адрес:http://www.sofia.bg/

9. За информация: телефон 02/9377 259 – дирекция „Човешки ресурси“ при Столична община.

02.05.2023